Turku Fanatic 09
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Turku Fanatic 09
ja silti tulee 17 maalauspistettä ihan sen takia ku ne on kikkelihaltioita.....mun pitää alottaa wychien ''transumointi'' kyllä fanaticin jälkeen.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Seittemäntoista kikkelistatuksesta + maalauspisteet, tarkoitat. Plus että munkitan mun mauttoman tuuballa listalla kaikki vaan hautaan.santso kirjoitti:ja silti tulee 17 maalauspistettä ihan sen takia ku ne on kikkelihaltioita.....mun pitää alottaa wychien ''transumointi'' kyllä fanaticin jälkeen.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Luuleeko joku itsestään liikoja? :DI Ride in a Dragon kirjoitti:Seittemäntoista kikkelistatuksesta + maalauspisteet, tarkoitat. Plus että munkitan mun mauttoman tuuballa listalla kaikki vaan hautaan.santso kirjoitti:ja silti tulee 17 maalauspistettä ihan sen takia ku ne on kikkelihaltioita.....mun pitää alottaa wychien ''transumointi'' kyllä fanaticin jälkeen.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Se on aika yleistä joillain ihmisillä tässä porukassa :DSeraphi kirjoitti:Luuleeko joku itsestään liikoja? :DI Ride in a Dragon kirjoitti:Seittemäntoista kikkelistatuksesta + maalauspisteet, tarkoitat. Plus että munkitan mun mauttoman tuuballa listalla kaikki vaan hautaan.santso kirjoitti:ja silti tulee 17 maalauspistettä ihan sen takia ku ne on kikkelihaltioita.....mun pitää alottaa wychien ''transumointi'' kyllä fanaticin jälkeen.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
kuinkahan paljo irtoais maalauspisteitä jos lantikan jättäis tolleen jeren maalaamaksi? mietin tässä että jaksaako sitä maalata:D
Sainpas eilen tietoon että ensperjantaille voi tulla pari sälliä mun isseen kämpille luo yöksi, kunhan varaa omat nukkumis vermeet mukaan ja noudattaa muita isäni antamia talon sääntöjä että kuka kaipailee sitä majootusta pe-la yöksi? Laittakee vaikka yv:tä taikka lainakkaa tätä kirjottamaani löpönhöpöä. PS. Mahdollinen sauna mahdollisuus.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
Saisit varmaan paremmat maalauspisteet jos veisit sen sinne turnaukseen pelkissä pohjamaaleissa :D:Dsantso kirjoitti:kuinkahan paljo irtoais maalauspisteitä jos lantikan jättäis tolleen jeren maalaamaksi? mietin tässä että jaksaako sitä maalata:D
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
noh mä voisin tulla, kuinka pitkä matka sinne on keskustasta?Seraphi kirjoitti:Sainpas eilen tietoon että ensperjantaille voi tulla pari sälliä mun isseen kämpille luo yöksi, kunhan varaa omat nukkumis vermeet mukaan ja noudattaa muita isäni antamia talon sääntöjä että kuka kaipailee sitä majootusta pe-la yöksi? Laittakee vaikka yv:tä taikka lainakkaa tätä kirjottamaani löpönhöpöä. PS. Mahdollinen sauna mahdollisuus.
ei mikää kauhee pitkä köpöttelu matka, on siinä melkein sedun kauppiksen vieressä.santso kirjoitti:noh mä voisin tulla, kuinka pitkä matka sinne on keskustasta?Seraphi kirjoitti:Sainpas eilen tietoon että ensperjantaille voi tulla pari sälliä mun isseen kämpille luo yöksi, kunhan varaa omat nukkumis vermeet mukaan ja noudattaa muita isäni antamia talon sääntöjä että kuka kaipailee sitä majootusta pe-la yöksi? Laittakee vaikka yv:tä taikka lainakkaa tätä kirjottamaani löpönhöpöä. PS. Mahdollinen sauna mahdollisuus.
- Dark Elf69
Te ette vain osaa arvostaa mun kesken eräiseksi jäänyttä master pieceä eli neuvoni on... maalaa uudelleen ;DI Ride in a Dragon kirjoitti:Saisit varmaan paremmat maalauspisteet jos veisit sen sinne turnaukseen pelkissä pohjamaaleissa :D:Dsantso kirjoitti:kuinkahan paljo irtoais maalauspisteitä jos lantikan jättäis tolleen jeren maalaamaksi? mietin tässä että jaksaako sitä maalata:D
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Okei, oon tulossa perjantaina wampille punkkaan, tai sitten kiekon oven eteen johonkin nurkkaan etc. mut tulossa Seinäjoelle kuitenkin. Nappaan vaikka Juhalta pelkääjän paikan ja lahjotan Severille ja [censored] sieltä takaa, niin saadaan taas vähä kauhajokijuttua matkan ajaksi.
Mites takasintulo, mua kyl kirvelee jos täytyy junalla tulla Tampereelta, mutta menee kai worst case scenariona. Prompi ois jos joku ois tulossa takasin Seinäjoelle autolla, mun täytyy kuitenkin jostain pölliä kyyti sieltä viel kotiin Kauhajoellekin. Se kyl hoituu meidän taloudenki puolesta. Maksan vaikka bensoja bonaria sit kuskille tai jtn, ja tarjoan hyvää seuraa.
-IRIAD
IRIADedit: Nyt on yks testipeli pelattu, maagi miscastas itensä warppiin tuplaykkösillä x2 ja vei prinssit mukanaan, boltterijousi teki pelin aikana kolme woundia pegasukseen ja BSB ei voittanu kolmessa rundissa kakswoundista kärryä. Ainiin, ja viidellä shadow warriorilla kesti yhteensä 5 combat phasea tappaa yks boltterin crewi ja kaks crossbowmania. Sellasta. Toivottavasti turussa ois enemmän skillejä taskussa, tai siis noppalaarissa :P
Mites takasintulo, mua kyl kirvelee jos täytyy junalla tulla Tampereelta, mutta menee kai worst case scenariona. Prompi ois jos joku ois tulossa takasin Seinäjoelle autolla, mun täytyy kuitenkin jostain pölliä kyyti sieltä viel kotiin Kauhajoellekin. Se kyl hoituu meidän taloudenki puolesta. Maksan vaikka bensoja bonaria sit kuskille tai jtn, ja tarjoan hyvää seuraa.
-IRIAD
IRIADedit: Nyt on yks testipeli pelattu, maagi miscastas itensä warppiin tuplaykkösillä x2 ja vei prinssit mukanaan, boltterijousi teki pelin aikana kolme woundia pegasukseen ja BSB ei voittanu kolmessa rundissa kakswoundista kärryä. Ainiin, ja viidellä shadow warriorilla kesti yhteensä 5 combat phasea tappaa yks boltterin crewi ja kaks crossbowmania. Sellasta. Toivottavasti turussa ois enemmän skillejä taskussa, tai siis noppalaarissa :P
njoo no mä köpöttelen sinne junnulle nukkumaan, varmaan perjantaina vois käydä FNM pelaas linnas ja tulla sitte tai jos aikasemmin pitää tulla niin ainahan voi vetää testipelejä 40k:s....
Ois ihan jees jos saisin sen 2-3 testi peliä pelattua silloin perjantaina. Iriad, enköhän mää pysty s joelle asti porukkaa heitään jos menee liian hasardiksi
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Hassua valittelua juna ja autokyytin hintaerosta. 5 jätkää autolla seinäjoelta tampereelle maksaa sellaset n. 35e riippuen auton kulutuksesta. Se tekee sellaiset 7-8e per naama kustannuksia yhteen suuntaan. Junalla Tampereelta Seinäjoelle opiskelijakortin kera maksaa sen about 11e. Veikkaan että, jos jotkut suostuu paluukyydin tekee Tampereelta junalla, niin Juhaaha ei varmaan sillon ota lisäkustannuksia Turku-Tampere välistä. Jos oikein muistan joltain aiemmalta reissulta, niin Tampereelta lähti joku juna aika sopivaan aikaan, et siihen ehtii jos on yhtään kunnollinen keli ajaa (helvetin moisella rankkasateella siihen ei ehdi) ja vaihtoehtosesti sinne asematunneliin voi jäädä syömään kebabia ja lähteä hieman myöhemmällä junalla.
niin siis, jos ihan huutava hätä/ pakko on, voin heittää porukkaa Seinäjoelle asti, mutta tällöin olis ihan kohtuullista että maksaisitte mulle hieman enemmän kun pitää kuiteskin ajaa Turku-Seinäjoki ja Seinäjoki-Keuruu välit että pääsen sitten loppujen lopuksi vielä kotia.
Mikäli on mitään mahiksia kuskata teitä vaan Nääsvilleen asti, (eli köyhät oopiskelijat saisivat jostain X määrän rahaa junalippuun), olisi se mun kannalta puolet helpompaa ku ei tarttis kuskata porukkaa ***** kauaks tai kuunnella iriadin lolzzeja. toisaalta lulzit on jees
Mikäli on mitään mahiksia kuskata teitä vaan Nääsvilleen asti, (eli köyhät oopiskelijat saisivat jostain X määrän rahaa junalippuun), olisi se mun kannalta puolet helpompaa ku ei tarttis kuskata porukkaa ***** kauaks tai kuunnella iriadin lolzzeja. toisaalta lulzit on jees
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Mie jään ainaki päiväksi tai toiseksi Tampereelle ja junalippu on opiskelijalle nii halpaa lystiä että ei pitääs olla mitää aihetta nipottaa niikuin MrFoggi totesi.
Perjantaista, kui moni ois halukas tulee mun isän kämpille saunoon? Saunaan saataisiin mahtumaan max. 6 persoonaa. Enemmänki VOI EHKÄ saada mahtumaan... suihkuja on vain tosin yksi.
Perjantaista, kui moni ois halukas tulee mun isän kämpille saunoon? Saunaan saataisiin mahtumaan max. 6 persoonaa. Enemmänki VOI EHKÄ saada mahtumaan... suihkuja on vain tosin yksi.
Kyllähän mulle sauna kelpais. ja jos sun isäs kämpillä on tilaa yöpyä, niin voisin periaatteessa sielläkin nukkua, samapa kai tuo on nukunko sun vai Mr_foggin isän luona.Seraphi kirjoitti: Perjantaista, kui moni ois halukas tulee mun isän kämpille saunoon? Saunaan saataisiin mahtumaan max. 6 persoonaa. Enemmänki VOI EHKÄ saada mahtumaan... suihkuja on vain tosin yksi.
ZyDec0: mulla ois maaleissa vissiin 8 minoa, voin niistä 3 sulle tuoda lainaan jos haluat
![]()
Houkuttais kyllä tuo 17 minon ulkoiluttaminen, mutta mennään tuolla 14. Kuitenki toi koko armeija on samaan teemaan tehty ekasta napista lähtien, niin uskon, että sun minot sitten poikkeais joukosta, mikä ei nyt varsinaisesti olisi valtava juttu, mutta mikä itseäni ärsyttäisi eniten. :) Thx for the offer anyways...Juhaaha kirjoitti: ZyDec0: mulla ois maaleissa vissiin 8 minoa, voin niistä 3 sulle tuoda lainaan jos haluat
minä!!!!Seraphi kirjoitti:Mie jään ainaki päiväksi tai toiseksi Tampereelle ja junalippu on opiskelijalle nii halpaa lystiä että ei pitääs olla mitää aihetta nipottaa niikuin MrFoggi totesi.
Kai se junakyyti sieltä tampereelta sitten onnistuu, kai mä pääsen siinä vain ennemmin kotia tai jtn. Ketkäs on sitten tulossa mun kanssa junalla?