40K-liiga: Assault on Teutoburg
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: 40K-liiga: Assault on Teutoburg
Milloinkas Anssille käy peli? Päästään mittailemaan kummat on kovempia, mustat vai punaiset enkelit =P
Minulle käy jokapäivä klo. 14.30 ->
Paitti lauantaina ei välttämättä jaksais pelata, mutta tarvittaessa sekin onnistuu.
Heitäppä ehdotuksia.
Minulle käy jokapäivä klo. 14.30 ->
Paitti lauantaina ei välttämättä jaksais pelata, mutta tarvittaessa sekin onnistuu.
Heitäppä ehdotuksia.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
-
Sami Jumppanen
Hyvin tuloksin, osa niistä jäi henkiin.Sami Jumppanen kirjoitti:Melonit saa uusintamatsin...
Sami Vs. Pekka
WH vs. Demonit
WH voitti. Tarkkaa tulosta ei laskettu, mutta suunnilleen 8-3 (mahdollisesti 4). Jäi hieman epäselväksi, että tuleeko sentinell squadronista 1 vai 2 pinnaa. WH tappiot oli kuitenkin 1x IG squad, Rhino, ja Sentinelit. Exorcist ei tuo pistettä, mutta siinä ei ollut aseita ja telat oli poikki. Toisessa IG ryhmässä oli jäljellä vain AC yhdellä woundilla. Demoneista oli jäljellä molemmat heraldit ja ryhmä horroreita.
Mainittavia tapahtumia on kun Canonessit juuttuivat lähikseen horrorien kanssa vissiin 3 kierrokseksi. Toinen Canonessi tappeli heraldin ja tämän johtamien horrorien kanssa. Toinen Canonessi oli hieman vähemmän aikaa solmussa 2 horrorin kanssa.
Pekka korjaa, jos jotakin muuta hajosi hänen toimestaan.
Kierros 2.
Pelaajat: Antti vs Janne
Armeijat: Tau vs Tyranids
Voittaja: Antin taut
Tuholaistorjunta toimi täpärästi 6 vuoron jälkeen, torakka ongelma kuitenkin yhä jäljellä =P
Pelaajat: Antti vs Janne
Armeijat: Tau vs Tyranids
Voittaja: Antin taut
Tuholaistorjunta toimi täpärästi 6 vuoron jälkeen, torakka ongelma kuitenkin yhä jäljellä =P
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
2. kierros:
Pelaajat: Antti vs.Kari
Armeijat: IG vs. CSM Iron warriors
Tulos: Voittaja Antin IG
Pari yllättävän kestävää transporttia nähtiin kentällä. Yksi chaoksen rhino korjautti itsensä ajokuntoon jopa kaksi kertaa pelin aikana. Lisäksi yksi Valkyrie leijui kiltisti paikallaan useamman vuoron, kun tuli crew stunnia niin pirusti.
Pelaajat: Antti vs.Kari
Armeijat: IG vs. CSM Iron warriors
Tulos: Voittaja Antin IG
Pari yllättävän kestävää transporttia nähtiin kentällä. Yksi chaoksen rhino korjautti itsensä ajokuntoon jopa kaksi kertaa pelin aikana. Lisäksi yksi Valkyrie leijui kiltisti paikallaan useamman vuoron, kun tuli crew stunnia niin pirusti.
Viimeksi muokannut Tunen, La 26.09.2009 23:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihan varmuuden vuoksi kysyn, ei kai valkyrie liikkunut sillä hetkellä kun sitä ammuttiin että tuli crew stunned...? Se ois muuten tippuna ja tuhoutunut....?Tunen kirjoitti:Lisäksi yksi Valkyrie leijui kiltisti paikallaan useamman vuoron, kun tuli crew stunnia niin pirusti.
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Skimmerit tippuu, jos tulee immobilized vahinkotaulukosta flat outtina liikkumisen jälkeen. Muuten ihan normaalisti.
Just tuota tarkoitin.
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Nii ja eikä olisi tippunut vaikka sellainen sääntö olisi olemassa, kun siinä kyseisessä mööpelissä on automaattisesti extra armourit ;).
Topilta piti kysymäni milloin sopisi pelit, en siihen yv:seen saanunna vastausta nii olisi tuota kiva tietää milloin mahdollinen peli on, itselle kävisi tällä viikolla tietyin varauksin se lauantai ja niin myös toi ensi viikon lauantai.
Topilta piti kysymäni milloin sopisi pelit, en siihen yv:seen saanunna vastausta nii olisi tuota kiva tietää milloin mahdollinen peli on, itselle kävisi tällä viikolla tietyin varauksin se lauantai ja niin myös toi ensi viikon lauantai.
Dammit! Enpä tuota extra armoria muistanut ollenkaan hyväksikäyttää pelissä. :D Ensi kerralla sitten.
Kierros 2.
Pelaajat: Pekka M. vs. Lauri
Armeijat: Demonit vs. Mopomiehet
Voittaja: Pekka, killpointein 7-6
Yksinäisen horrorin, bolt of tzeentchillä, tipauttama Landspeeder koitui pelin ratkaisuksi.
Pelaajat: Pekka M. vs. Lauri
Armeijat: Demonit vs. Mopomiehet
Voittaja: Pekka, killpointein 7-6
Yksinäisen horrorin, bolt of tzeentchillä, tipauttama Landspeeder koitui pelin ratkaisuksi.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Kierros 2.
Pelaajat: Miika vs. Ismo
Armeijat: Eldar vs. SM ( Salamanders.)
Voittaja: Tähtitontut, nopat pyörivät minulla todella hyvin ja Ismolla kohtuullisen heikosti.
Pelaajat: Miika vs. Ismo
Armeijat: Eldar vs. SM ( Salamanders.)
Voittaja: Tähtitontut, nopat pyörivät minulla todella hyvin ja Ismolla kohtuullisen heikosti.
...And walls close in...
Kierros 2
Illion Craftworld vs Avaruusjalkaväki
Sebastian Schiavone vs Joel Jänis
Drw 1-1
Peli oli tasaista vääntä alusta neljännelle vuorolle, kun ympäri kenttää infiltroineet avaruushaltiat ampuivat mottiin jäänyttä mariiniarmeijaa, joka taas puhdisti parhaansa mukaan metsiä liekinheittimillä puihin asumaan asettuneista haltioista. Neljännellä vuorolla peli kuitenkin alkoi kääntyä hyväkseni, kun aaltokäärme rei'ittää rautadredin ja skorppioonit pääsevät näin rellestämään rauhassa mariinien takalinjoissa. Myös dire avengerit tekivät mainittavaa työtä, jumittaen tervakuoppaan taktisen squadin, farseerin ja kavereiden hakatessa toisesta taktisesta hengen ulos. Peli muuttui siinä vaiheessa yhdeksi juhlaksi, kun toinen dredi kyllästyi elämäänsä ja assaultoi kanslian kimppuun, silpoutuen noitakalpojen mereen, samalla kun mariinien reservi jatkoi teen ja keksien nauttimista pelipöydän ulkopuolella.
Kuudennella vuorolla johdin peliä vielä yhdellä kill pontilla, mutta sitten kohtalo puuttuu peliin ja vie aivoni ulos ikkunasta hetken liian aikaisin. Hyökkään kansliani rippeillä viimeiseen elossa olevaan taktiseen squadiin ja tapatan warlocit. Well done.
Mutta ehdottoman hauska ja vääntörikas peli. Joskus taas uudelleen =).
Illion Craftworld vs Avaruusjalkaväki
Sebastian Schiavone vs Joel Jänis
Drw 1-1
Peli oli tasaista vääntä alusta neljännelle vuorolle, kun ympäri kenttää infiltroineet avaruushaltiat ampuivat mottiin jäänyttä mariiniarmeijaa, joka taas puhdisti parhaansa mukaan metsiä liekinheittimillä puihin asumaan asettuneista haltioista. Neljännellä vuorolla peli kuitenkin alkoi kääntyä hyväkseni, kun aaltokäärme rei'ittää rautadredin ja skorppioonit pääsevät näin rellestämään rauhassa mariinien takalinjoissa. Myös dire avengerit tekivät mainittavaa työtä, jumittaen tervakuoppaan taktisen squadin, farseerin ja kavereiden hakatessa toisesta taktisesta hengen ulos. Peli muuttui siinä vaiheessa yhdeksi juhlaksi, kun toinen dredi kyllästyi elämäänsä ja assaultoi kanslian kimppuun, silpoutuen noitakalpojen mereen, samalla kun mariinien reservi jatkoi teen ja keksien nauttimista pelipöydän ulkopuolella.
Kuudennella vuorolla johdin peliä vielä yhdellä kill pontilla, mutta sitten kohtalo puuttuu peliin ja vie aivoni ulos ikkunasta hetken liian aikaisin. Hyökkään kansliani rippeillä viimeiseen elossa olevaan taktiseen squadiin ja tapatan warlocit. Well done.
Mutta ehdottoman hauska ja vääntörikas peli. Joskus taas uudelleen =).
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Kierros 2
Dark Angles vs Blood Angels
Anssi vs Joni
Killpointein 2-8 Jonin hyväksi
Alkuun näytti todella hyvältä minun puoleltani, minun termikseni vain eivät päässeet kiusaa tekemään alussa scatterin takia ja puolessa välissä Joni laittoi termiksensä minun assault squadin ja deathsquadin väliseen kisaan mukaan, pilaten näin minun voitokseni tulevan kamppailun. Siitä se minun pelini alkoi sitten murentua pikku hiljaa.... Muutama itsemurha iskukin tuli ja flameriakin terminaattori kumartaa =)
Dark Angles vs Blood Angels
Anssi vs Joni
Killpointein 2-8 Jonin hyväksi
Alkuun näytti todella hyvältä minun puoleltani, minun termikseni vain eivät päässeet kiusaa tekemään alussa scatterin takia ja puolessa välissä Joni laittoi termiksensä minun assault squadin ja deathsquadin väliseen kisaan mukaan, pilaten näin minun voitokseni tulevan kamppailun. Siitä se minun pelini alkoi sitten murentua pikku hiljaa.... Muutama itsemurha iskukin tuli ja flameriakin terminaattori kumartaa =)
7-2
Miika vs Topi
IG/WH vs Kaaos
Tämmöstä. Murskavoitto IG:lle.
Miika vs Topi
IG/WH vs Kaaos
Tämmöstä. Murskavoitto IG:lle.
-
Dark Servant
Uudet peliparit on arvottu/jaettu. Muistakaa, että skenu ja deplo muuttuvat nyt tällä kierroksella.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Surkea on tämä päivä, kun avaruudessa leijuva jättiläistammi ja toinen tekomaailma joutuvat tällaiseen kolariin. Matkalla kohti parempaa ja haltiarikkaampaa maailmankaikkeutta, eksyvät kausnäkijöiden ajatukset usein toki ajan ja paikan kaukaisuuksiin, vaikka pitäisi pitää katse galaktisessa tiessä, jota pitkin tekomaailmaansa ajaa. Thalantuin Hopeatähti kuitenkin huomauttaa, että hänen vahvan näkemyksensä mukaan toiset avaruushaltiat painelivat avaruustammen kylkeen kolmion takaa ja ovat näin ollen korvausvelvollisia...
Milloin Miika pelataan? Mulla on jokseenkin tyhjää nyt kun on syyslomakin. Heitä vaan jokin aika. Mitä ennemmin, sitä parempi toki.
Milloin Miika pelataan? Mulla on jokseenkin tyhjää nyt kun on syyslomakin. Heitä vaan jokin aika. Mitä ennemmin, sitä parempi toki.
Eyes that fire and sword have seen
Jee, pitkästä aikaa power armoreita vastaan.. Joni, millos mäiskitään? Mulle käy oikeestaan mikä tahansa arkipäivä, poislukien maanantai 12. päivä jolloin mäiskin Swedlandin merkeissä.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Pecu perkules!
Milloin liikutellaan pikku-ukkoja?
Ensi viikolla EI käy tiistai, keskiviikko eikä torstai. Maanantai ja perjantai on vielä auki. Mutta silloinkin peli käy vasta klo. 14.30 ->
Ja lauantai on aina lauatai, silloin voisi olla parempaakin tekemistä, kuin mini kokoisten sotilaiden siirtely =D
Mutta käviskö jompsi kumpsi noista sulle, Ma tai Pe?
Edit: Oho kerkesit ensin... no siis toi perjantai käviskö sitte?
Milloin liikutellaan pikku-ukkoja?
Ensi viikolla EI käy tiistai, keskiviikko eikä torstai. Maanantai ja perjantai on vielä auki. Mutta silloinkin peli käy vasta klo. 14.30 ->
Ja lauantai on aina lauatai, silloin voisi olla parempaakin tekemistä, kuin mini kokoisten sotilaiden siirtely =D
Mutta käviskö jompsi kumpsi noista sulle, Ma tai Pe?
Edit: Oho kerkesit ensin... no siis toi perjantai käviskö sitte?
Immune to illusions and scientifical blows.
DraSa kirjoitti: Edit: Oho kerkesit ensin... no siis toi perjantai käviskö sitte?
Juu, perjantai käy hyvin. Mie voin maanantaina laitella varauksen sit perjantaille klo 14.30 etiäpäin.
Ehtisitkö Janne vaikkapa tiistaina pelailemaan tuon pelin pois alta? Pelattaisiin vaikka sinun luona, kun sinne on helppo tulla ja maastoakin oli mukavasti ja hyvä lauta.