Bladetonguen blogi 2012 (4# Sivu 4)
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Re: Bladetonguen blogi (Päivitystä 08.10.09)
Hiljaista tuntuu olevan kun ei kommenttia satele päivitykseni jälkeen. Muuten olen tässä vähän suunnitellut noihin templarien ajoneuvoihin ja drop podiin lisääväni korostuksia reunoihin, niitä en ole vielä hirveästi tehnyt ja vinkkejä hieman haluaisin. Millaisella väri skaalalla kannattaisi niitä korostuksia tehdä mustaan? Onko harmaa se kannattavin vaihtoehto vai löytyykö muitakin hyvin korostavia/erottuvia värejä?
Re: Bladetonguen blogi (Päivitystä 08.10.09)
Harmaahan se taitaa olla se yleisin, elikkä jokaiseen kulmaan jne. codex greyllä ohutta viivaa, siitä voi sitten vielä vetää esim fortress greytä paikoitellen päälle.
tällä meiningillä ainakin templareitten armoreita alan itse jossain vaiheessa maalaamaan.
Maaleja myös ohentaisin sinuna vielä lisää, varasinkin keltaista ja valkoista jotka on ainakin mustan päälle hankala saada tasaisesti niin ettei pohjamaali paista alta.
Yleensäkin kun maalaa kirkasta mustan päälle niin on ihan kätevää vetää ensin muutama ohut kerros valkoista alle jolloin sitten esim. keltaisesta saa tasaisemman ja vähemmillä kerroksilla.
Mukavaa maalailua vaan sinne.
tällä meiningillä ainakin templareitten armoreita alan itse jossain vaiheessa maalaamaan.
Maaleja myös ohentaisin sinuna vielä lisää, varasinkin keltaista ja valkoista jotka on ainakin mustan päälle hankala saada tasaisesti niin ettei pohjamaali paista alta.
Yleensäkin kun maalaa kirkasta mustan päälle niin on ihan kätevää vetää ensin muutama ohut kerros valkoista alle jolloin sitten esim. keltaisesta saa tasaisemman ja vähemmillä kerroksilla.
Mukavaa maalailua vaan sinne.
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Re: Bladetonguen blogi (Päivitystä 11.10.09)
Siistitty
Viimeksi muokannut Bladetongue, Ke 11.01.2012 15:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Khorne Marien
Re: Bladetonguen blogi (Päivitystä 11.10.09 sivu 2)
Perusvärit ihan hyvin paikoillaan. Ostitko muuten tuon land raiderin minulta kun näyttää niin tutulta? :D
Empiren base on ihan hyvin tehty ja väriteema on ihan ok.
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Re: Bladetonguen blogi (Päivitystä 11.10.09 sivu 2)
Crusaderi on ostettu ihan kaupasta. Baset ovat vielä kesken, mutta katsotaan tarkemmin tuota lopputulosta kun sinne asti päästään.Khorne Marien kirjoitti:Perusvärit ihan hyvin paikoillaan. Ostitko muuten tuon land raiderin minulta kun näyttää niin tutulta? :D
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Re: Bladetonguen blogi (Päivitystä 06.12.09 sivu 2)
Siisitty.
Viimeksi muokannut Bladetongue, Ke 11.01.2012 15:24. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Re: Bladetonguen blogi (Päivitystä 03.02.10 sivu 2)
Siistitty.
Viimeksi muokannut Bladetongue, Ke 11.01.2012 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vähän suttuista ja turhan flattia vielä, mutta ei se mitään. Tehdessä oppii. =)
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
- jupu_pupu_mies
jotenkin ihmetyttää että jos nyt täänä vuonna tulee 9v figutusta etkä tuon edemmällä maalauksessa ole päässyt, siis ei millään pahalla. kannattaa oikeasti opetella hailaittaamaan, kuivaharjaamaan ja washaamaan. noista pelkällä washauksella ja kuivaharjauksella tulee paljon hienompia ja todella helposti, laitat vaan dewlan mudia päälle niin ihan nättejä nappeja tulee :D.
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Pääasiassa olen enemmän ollut pelaamisen puolella figuttamisessa ja vasta viime vuonna olen tarkemmin ruvennut maalaustekniikoita harjoittelemaan, joten paljon oppimista vielä on jäljellä, eikä nuokaan napit ole ihan vielä kokonaan valmiit. Muuten jos et huomannut, niin devlon mudia on käytetty ihoalueissa.
- jupu_pupu_mies
Re: Bladetonguen blogi (Päivitystä 03.02.2010)
oho no niinpäs onkin. mutta suosittelen washaamaan myös vaatteetkin
Empä nyt tiedä kannattaako koko figua sillä devlanilal lotrata. Alkuun kun washeihin tutustui niin tuli itsekkin sutattua tuolla devlanilla aika paljon, maalailin kaaosta. Empireen ei varmaan niinkää tuo devlan wash sovi, varsinkaan tuohon sinipunaiseen teemaan. Saahan sillä nopeasti tuloksia, mutta jos ihan oikeasti hienoja haluaa niin siihen devlanin päälle joutuu vielä tekemään highlightit ja muut setit.
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Juu eihän tuo dewlan oikein siihen sovi, badab black vois olla ihan hyvä, tai sitten jokin vastaava kirkaampi washi. Pitää koitella noita hieman tuossa kunhan saa noi isommat yksityiskohdat tehtyä ja etenkin nuo beissit valmiiksi.
Mitä olen figujasi nähnyt niin valkoisen pohjamaalin kanssa on vielä harjoittelemista, jotenkin omaan silmään meinaa näkyä sitä valkosta sieltä alta. Itsekin suosin mustaa pohjamaalia tästä syystä. Metallit kannattaa washata vaikka badab blackilla tai chaos blackilla tjsp., kun tuon valkoisen pohjamaalin kanssa niistä tulee inhottavan kirkkaita. Jos kirkasta panssaria haetaan niin kai sitä saa jotenki muuten tehtyä.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Mustan pohjamaalin kanssa kirkkaiden figujen maalaus on yhtä helvettiä. Varsinkin punaisiin ja keltaisiin figuihin saat sitten maalailla useita kerroksia ja siltikin lopputulokseen jaa toivomisen varaa. Parasta on vain laittaa se valkoinen pohjamaali ja sen jälkeen vetisellä maalilla maalailla sopivanvärinen pohjakerros ja sen jälkeen lähteä tekemään detailit yms.Jopotzuki kirjoitti:Mitä olen figujasi nähnyt niin valkoisen pohjamaalin kanssa on vielä harjoittelemista, jotenkin omaan silmään meinaa näkyä sitä valkosta sieltä alta. Itsekin suosin mustaa pohjamaalia tästä syystä.
Nuo metallit näyttävät omaa silmään tylsältä itse lisäisin siihen badab black washin (vain oma mielipide) ja itse olen noita empirejä vähän tuolla väriteemalla maalaillut niin suosittelen punaiseen blazing orange highlightit ja se baal red washi itsellä toimi. ja tuohon siniseen kannattaa laittaa Asurmen blue washi. Siis omia mielipiteitäni jos haluat kokeile. :)
EDIT: Siis ihan hienoja nuo on, mutta vähän korostuksia kaipaa.
''Mitä hitaammin tipuu, sen parempaa tulee.''
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Juu, onhan nuo vielä hieman tylsän näköisiä, kun en ole hirveästi niitä vielä korostellut. Metalli osiin uskottavasti tulen lisäämään myöhemmässä vaiheessa tuota devlan mudia ja katson millaisen tuloksen tuo washi metallille antaa. Kokonais tarkoituksena olisi saada aikaan hieman rähjäisempi lookki noille napeille, kun armeijan kokonaisvaltaisena teemana on sodasta palaava aldorfin joukko-osasto. En ole vielä uusia kuvia ottanut, mutta muutamia korostuksia on tullut jo tehtyä ja korjailuja. Lisäsin noihin vaatteisiin badab black washin ja sai ihan hyvin varjostuksia aikaiseksi. Pitää katsella miten tuota projektia saa etenemään ja kunhan nuo napit valmiiksi tulevat, niin laitan niistä sitten uudemmat kuvat tänne näkyville.Asymnic kirjoitti:Nuo metallit näyttävät omaa silmään tylsältä itse lisäisin siihen badab black washin (vain oma mielipide) ja itse olen noita empirejä vähän tuolla väriteemalla maalaillut niin suosittelen punaiseen blazing orange highlightit ja se baal red washi itsellä toimi. ja tuohon siniseen kannattaa laittaa Asurmen blue washi. Siis omia mielipiteitäni jos haluat kokeile. :)
-
Bladetongue
- Peliporukkavalvoja
Re: Bladetonguen blogi (Päivitystä 17.03.2010)
Siistitty.
Viimeksi muokannut Bladetongue, Ke 11.01.2012 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Bladetonguen blogi (Päivitystä 17.03.2010, sivu 2)
Nykyisin todella kivan näkösii. Otappa kuule tuosta edestä ja parista muusta kuvakulmasta kuvia, tuosta on nääs aika vaikee mennä sanomaa enempää yhtää mitään.
''Mitä hitaammin tipuu, sen parempaa tulee.''
Re: Bladetonguen blogi (Päivitystä 17.03.2010, sivu 2)
Hyvin on edistystä tullut vaikka kuva voisi olla parempi.