Kovasti yritän tälläkin hetkellä keksiä jotain hienoa teemaa jonka ympärille viitsisi alkaa armeijaa koota.
Ensin siis tulee teema, sitten etsitään armeijalista jolla sen parhaiten saisi toteutettua, sitten mietitään konversiomahdollisuudet ja sitten ihmetellään pelipöydällä kun on hieno teema-armeija joka ei pelillisesti toimi alkuunsakaan.
Millä perusteella valitsette armeijanne?
- Druzhina Captain
- Valvoja
Mordheimin skaveneiden valinta ei ollut mitenkään aluksi harkittua. Kun ostin pelin mulla ei ollut muuta peliseuraa tiedossa kuin vanhin poikani. Halusin kokeilla pelin mahdollisimman pian, joten päätin, että teenpä ensin pojalleni rotat minun ihmisten vastustajaksi. Siitä vaan tuli kasattua ainoastaan skaveneita eikä sitä ihmisjengia vieläkään ole kasattu. Jos valitsen toisen jengin, niin se on kislevites, koska se slaavilainen jengi.
WWII W40K säännöillä peliin armeijan valinta oli ilmiselvä: puna-armeija, jolla olin itsekin palveluksessa joskus monta vuotta sitten.
Nyt suunnittelen kerätä Deamonhunters armeijaa. Inquisition toimintatapa niin paljon muistuttaa Neuvostoliiton ideologia; käännytetään toisinajattelijoita sanoin ja miekoin. En malta odottaa, milloin pääsen nujertamaan sekä kaaoksen kätyriä että omia luopioita. "Burn the witch!"
WWII W40K säännöillä peliin armeijan valinta oli ilmiselvä: puna-armeija, jolla olin itsekin palveluksessa joskus monta vuotta sitten.
Nyt suunnittelen kerätä Deamonhunters armeijaa. Inquisition toimintatapa niin paljon muistuttaa Neuvostoliiton ideologia; käännytetään toisinajattelijoita sanoin ja miekoin. En malta odottaa, milloin pääsen nujertamaan sekä kaaoksen kätyriä että omia luopioita. "Burn the witch!"