Punaiset kaartilaiset -blogi (28.3. Chimera ja psyker)
Re: Punaiset kaartilaiset -blogi (16.8. päivitys; Basilisk)
Mitä tähän nyt sanoisi... Kaikki oleellinen on tullut ja kuluttaisin vain näppäimistöäni muiden toistamisessa (älä kuvittelekaan meikäläistä pihiksi!). Basiliski on kyllä saanut uskomattoman hienot punaiset päälleen. No, jään vain sitten ihailemaan kuvia odotellessa päivien kulkua ja joululahjoja, jolloin saattaisin saada itsellenikin kaartilaisia...
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
-
Riikinkukko
Onko tulossa päivitystä?
YHYY MIKS MÄ EN OSAA NOIN HYVIN MAALATA
fun things are fun
- Githgulcag
Kaikki aikanaan...Riikinkukko kirjoitti:Onko tulossa päivitystä?
Nyt olen maalaamassa örkkejä blood bowliin, joiden jälkeen pitäisi maalata kisatyö sotavasaran maalauskilpailuun, joten siinä saattaa taas kulua vähän aikaa ennen kuin tulee uusi päivitys.
- ThiefGarrett
Mitä maaleja/sutia käytät. Ajattelin itsekin aloittaa IG maalaamisen
Yksi postaus on milli lisää kikkeliin.
- Githgulcag
Re: Punaiset kaartilaiset -blogi (12.10. päivitys;)
Siitä onkin jo yli vuosi ehtinyt kulumaan viime päivityksestä. Niin se aika menee...
Tuli tässä käytyä armeija, jonka jälkeen olikin muutto Joensuuhun, joten en ole mitenkään suurissa määrin ehtinyt maalaamaan. ( ihan oikeesti :D )
Mutta nyt olen saannut tätä IG armeijaa pienen askeleen eteenpäin.
Tässä on kolme peruskaartilaista. Kelpaavat pelikentälle, mutta erityisen tyytyväinen olen nuiden silmiin. (tästä syystä nuo kaksi suurennettua kuvaa)
Huomasinkin juuri, että olen unohtanut maalata vasmmanpuoleisen leukasuojuksen.
Ostin laatikollisen catachaneja, joiden osia päätin käyttää veteraanien kasaamiseen.
Tässä on ensimmäinen veteraani (takaapäin otetussa kuvassa sävyt on päin helvettiä)

Uusia päivityksiä tulee sitten joskus... :D
Tuli tässä käytyä armeija, jonka jälkeen olikin muutto Joensuuhun, joten en ole mitenkään suurissa määrin ehtinyt maalaamaan. ( ihan oikeesti :D )
Mutta nyt olen saannut tätä IG armeijaa pienen askeleen eteenpäin.
Tässä on kolme peruskaartilaista. Kelpaavat pelikentälle, mutta erityisen tyytyväinen olen nuiden silmiin. (tästä syystä nuo kaksi suurennettua kuvaa)
Huomasinkin juuri, että olen unohtanut maalata vasmmanpuoleisen leukasuojuksen.
Ostin laatikollisen catachaneja, joiden osia päätin käyttää veteraanien kasaamiseen.
Tässä on ensimmäinen veteraani (takaapäin otetussa kuvassa sävyt on päin helvettiä)

Uusia päivityksiä tulee sitten joskus... :D
- Halkomahooli
Täytyy todeta että pirun nättejä kaartilaisia :) toivottavasti jaksat vielä vääntää :)
An Eternity Of War And Carnage
- Terminator Sergeant
Aziz sai jotain aikaan, mitä helvettiä? Veteraani on aika bad ass, eivätkä muutkaan hullumpia näytä olevan. Maalaas vielä ne loput 200 jantteria niin päästään kunnolla pelaamaan :D
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Selvästikkin 5. edikkaan optimoituja nämä uudet, ainakin nuo kaksi... ;)
Mahtavaa jälkeä, olinkin jo unohtanut tämän blogin, mutta piti taas käydä sitä Basiliskia ihailemssa kun kerran noysi etusivulle.
Mahtavaa jälkeä, olinkin jo unohtanut tämän blogin, mutta piti taas käydä sitä Basiliskia ihailemssa kun kerran noysi etusivulle.
- Githgulcag
En ole vielä ollenkaan tutustunut 5.edikkaan. Millä tavalla ne on optimoituja?Drakojan kirjoitti:Selvästikkin 5. edikkaan optimoituja nämä uudet, ainakin nuo kaksi... ;)
ja jos selaat tätä blogia taakse päin, niin huomaat, että ne on konvertioitu reilusti ennen 5. editionia. :D
Real LOS - hehAziz the combat fighter kirjoitti:En ole vielä ollenkaan tutustunut 5.edikkaan. Millä tavalla ne on optimoituja?Drakojan kirjoitti:Selvästikkin 5. edikkaan optimoituja nämä uudet, ainakin nuo kaksi... ;)
ja jos selaat tätä blogia taakse päin, niin huomaat, että ne on konvertioitu reilusti ennen 5. editionia. :D
Eli siis pääsevät suojaan pienimmäkin nyppylän taakse. Jos vihollisen napit eivät "näe" ukkojasi niin sitten ne eivät näe eivätkä voi ampua.Aziz the combat fighter kirjoitti:En ole vielä ollenkaan tutustunut 5.edikkaan. Millä tavalla ne on optimoituja?Drakojan kirjoitti:Selvästikkin 5. edikkaan optimoituja nämä uudet, ainakin nuo kaksi... ;)
Todella upeita kaartilaisia. Jatka samaan malliin. Itse ainakin tykkään väriteemasta. Siinä on sitä jotain...
amis kirjoitti:yhteenveto on: Hanki se v#¤%n sääntökirja ja opettele pelaamaan...
ei millään pahalla mut silleen...
Re:
Tuli kateltua aiempia kuviasi ja tällainen iski silmään:
Niin, oletkos saanut samassa viestissä esitettyä psyykkeriä maaleihin, olisi kiinnostva nähdä mimmoinen siitä tuli?
Pystytkös pitämään tästä kiinni?Aziz the combat fighter La 09.09.2006 20:05 kirjoitti:Kuten huomaatte, että niitä on aika vähän ja projektini on ollut työnalla tämän vuoden alusta asti. Joskus laskin, että jos minä maalaan tähän tahtiin, niin armeejani valmistuu vuonna 2009.
Niin, oletkos saanut samassa viestissä esitettyä psyykkeriä maaleihin, olisi kiinnostva nähdä mimmoinen siitä tuli?
- Githgulcag
Re: Re:
Milloin minä tuollaisia olen mennyt lupaamaan. :DNazgúl kirjoitti:Tuli kateltua aiempia kuviasi ja tällainen iski silmään:Pystytkös pitämään tästä kiinni?Aziz the combat fighter La 09.09.2006 20:05 kirjoitti:Kuten huomaatte, että niitä on aika vähän ja projektini on ollut työnalla tämän vuoden alusta asti. Joskus laskin, että jos minä maalaan tähän tahtiin, niin armeejani valmistuu vuonna 2009.
Itseasiassa nykyisellä tahdilla tämä porukka on valmiina vasta vuonna 2012...
hmmm.. Se on jossain laatikon pohjalla. Se on saannut jonkun verran maaliakin pintaan, mutta en todennäköisesti laita tähän armeijaan yhtään psykeria, joten sen valmistuminen on aika epätodennäköistä.Nazgúl kirjoitti:Niin, oletkos saanut samassa viestissä esitettyä psyykkeriä maaleihin, olisi kiinnostva nähdä mimmoinen siitä tuli?
hyvältä näytttää
Tämä muistissa ;)Aziz the combat fighter kirjoitti:Itseasiassa nykyisellä tahdilla tämä porukka on valmiina vasta vuonna 2012...
Tämä on kyllä ollut yksi mielenkiintoisimmista seuraamistani projekteista täällä Sotavasara.net:ssä. Sankarit ja muut erikoisjantterit (mm. veteraanit) ovat persoonallisia konversioineen, lemppareina mm. viimeisin catachanin osista kasaamasi sankari, josta tulee elävästi mieleen Duke Nukem, sekä silmäpuolinen hardened veteran. Iso käsi myös yksittäisiin rivijanttereihin kuluttamastasi huomiosta. Yksityiskohtia piisaa figun asemasta riippumatta, mikä antaa minun mielestäni tälle armeijalle todellisen pisteen i:n päälle. Punainen ehkä roiskii välillä turhankin voimakkaasti silmille, mutta se on pientä.
Ei muuta kuin voimia projektin loppuun viemiseen! Tästä on kyllä kehkeytymässä melkoinen helmi.
Ei muuta kuin voimia projektin loppuun viemiseen! Tästä on kyllä kehkeytymässä melkoinen helmi.
Spread the word. Iron Sleet
- P. Ruuhijärvi
Kaartilaisten naamat ovat hauskasti toteutettuja. Flak-panssarin ja aseiden häivetykset ovat hienosti onnistuneet, mutta itse havaitsen jostain kummallista värien mutaisuutta ja kontrastin ''epävarmuutta''(juu, olen filosofinen henkilö, joten mene-tiedä sitten tuostakin.). Alustatkin herättävät pieniä kysymyksiä varsinkin oikeanpuolimmaisella.
Veteraanista en oikein pidä; tuollainen kellertävä sävy tummien varjostusten kanssa ei mielestäni ole kovin hieno. Koko figun korostukset eroavat rajusti verrattaessa etu- ja takapäätä. Valaistus voi toki olla syypäänä.
Veteraanista en oikein pidä; tuollainen kellertävä sävy tummien varjostusten kanssa ei mielestäni ole kovin hieno. Koko figun korostukset eroavat rajusti verrattaessa etu- ja takapäätä. Valaistus voi toki olla syypäänä.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
-
chematrich
Kaikki on upeasti maalattu ja konvattu.Aina pitää löytyä jotain negatiivistä joten tässä sitä nyt tulee:
Niitä on liian vähän!
Niitä on liian vähän!