"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2k demoneja turkuun!!!

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
jupu_pupu_mies

2k demoneja turkuun!!!

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

eli turun kompeilla en saa rotta armeijjaa kasaan ja welffi armeijja on palasina joten ollaan tylsiä (sori skarsnik:D) joten tästäpä sitten listaan

characters:

kössi 450
lvl 3 85
siren song 25
torment blade 5

sitten kumpi
temptator 50
vai
reroll to wound 25
allure of slaneesh 25 :O kössi ilman masqueta :O mitä ihmettä :D... halusin ottaa vaikka ilman masqueta se ei olisikaan niin kova...

herald of tz 115
fly 20
spellbreakker 25 koko lore jäi sitten... yks hätä rulla on oltava
bsb 25
-2 ld banner 75

herald of khorne 100
jugger 50
armour of khorne 15
firestorm blade 25 perus haluan ottaa bloodlettereita koska ovat ehkä lempiyksikköni demoneissa

core:
10 horror 120
music 6

10 horror 120 perus roskaa... taikova core nyt vaan on ihan mukavaa :P
music 6

19 bloodletter 216
fc 30
skulltotem 25 nämä vähintään tyylisyystä str 5 ja killingblow core on hauskaa :D

5 fury 60 lentävä core unitti :O

special:
5 koiraa
5 koiraa tarvitseeko näitä edes selittää?

total: 1998
pd: 9
dd:7 + spellbreaker
models: 57

tiedän että thirsu olisi parempi kuin kössi jota pikkusiskoni nimittää tissihirviöksi:D mutta mutta... yhdet koirat voisi vaihtua flamereiksi... mutta flamereita pelattiin gt:ssä eikä silloin ollut koiria joten nyt koiria eikä flamereita:D...
Isompi Arska

Re: 2k demoneja turkuun!!!

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

jupu_ kirjoitti::O kössi ilman masqueta :O mitä ihmettä :D...
tiedän että thirsu olisi parempi kuin kössi jota pikkusiskoni nimittää tissihirviöksi:D
Ei s eole mikään ihme. Eikä se ole mikään kiveen kirjoitettu totuus, että kössi on huonompi. Eikä kössin kamoja pitäisi olla hirmu hankala pystyä valitsemaan :P. Pystyykö tähän listaan ehdottaa jotain muuta kun noista kössin gifteistä?
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

jupu_ kirjoitti:eli turun kompeilla en saa rotta armeijjaa kasaan ja welffi armeijja on palasina joten ollaan tylsiä (sori skarsnik:D) joten tästäpä sitten listaan
Scheisse, eikös sun pitänyt hyvästellä rottakirja? ;D
jupu_ kirjoitti:herald of tz 115
fly 20
spellbreakker 25 koko lore jäi sitten... yks hätä rulla on oltava
bsb 25
-2 ld banner 75
Joo ihan hyvä, mutta vaihtaisin -2LD Bannerin Stubborn-banneriin. Mulkoilisivat pelaajat sitten vähemmän kun heittelevät niitä KoSin Terror checkejä normiliipalla ;)

Joo, pidä koirat. Listassa on muuten liian vähän kovaa lyöviä yksiköitä. Joo letterit on, mutta kun ne oikeaoppinen pelaaja harhauttaa puskaan niin siinä se sitten onkin. Ja usko vaan, siellä ON oikeaoppisia pelaajia (ehkä hiukan liikaakin ;D ). Muuten ihan OK lista, ei mikään overpowered tai mikään huono lista.
jupu_pupu_mies

saa ehdottaa...

ja miten niin huijjaavat bloodletterit pusikkoon??? sä olet kyllä kutos edikassa ei niillä mitään frenzya ole
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Vaan onko pelaajalla?
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Voi olla... voi olla...
jupu_pupu_mies

ei ole... korkeintaan stupidity, large target ja animosity:D
Scumboogie

jupu_ kirjoitti:ja miten niin huijjaavat bloodletterit pusikkoon??? sä olet kyllä kutos edikassa ei niillä mitään frenzya ole
Kuvitellaanpa, että kömpelö Bloodletter-yksikkö katsoo suoraan eteenpäin. Eteen viilettää kaksi yksikköä WoCin koiria (tai Dire Wolveja, ihan sama) tai jotain muuta nopeaa ryönää vinottain. Lettereilla on kaksi vaihtoehtoa: hyökätä toiseen ryönäunittiin tai pysyä paikallaan. No, jos yksikkö päättää hyökätä, se joutuu jokatapauksessa näyttää kyljen etulinjalle (se joko lyö läpi haten takia tai unitti fleeaa). Sitten yksikkö ritareita porhaltaa kylkeen ja tappaa kaikki. Tiedän, kuulostaa hiukan epäloogiselta, mutta hyvinkin mahdollista.

Niin ja offtopic, en tiennyt että 6 edikan lettereillä on frenzy, että ei ollut siitä kiinni...
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

Skarsnik, the Lord kirjoitti:
jupu_ kirjoitti:ja miten niin huijjaavat bloodletterit pusikkoon??? sä olet kyllä kutos edikassa ei niillä mitään frenzya ole
Kuvitellaanpa, että kömpelö Bloodletter-yksikkö katsoo suoraan eteenpäin. Eteen viilettää kaksi yksikköä WoCin koiria (tai Dire Wolveja, ihan sama) tai jotain muuta nopeaa ryönää vinottain. Lettereilla on kaksi vaihtoehtoa: hyökätä toiseen ryönäunittiin tai pysyä paikallaan. No, jos yksikkö päättää hyökätä, se joutuu jokatapauksessa näyttää kyljen etulinjalle (se joko lyö läpi haten takia tai unitti fleeaa). Sitten yksikkö ritareita porhaltaa kylkeen ja tappaa kaikki. Tiedän, kuulostaa hiukan epäloogiselta, mutta hyvinkin mahdollista.
Niin ja mille jalan olevalle lähisyksikölle noin ei voi tehdä? (Eli sinänsä vähän turha huomautus bloodlettereitä koskien)
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

halko kirjoitti:Niin ja mille jalan olevalle lähisyksikölle noin ei voi tehdä? (Eli sinänsä vähän turha huomautus bloodlettereitä koskien)
Jätä nyt se turhä bäshäys pois, ei skarnik sanonut mitään tuohon suuntaan etteikö jollekin yksikölle noin voisi käydä. Tosin ei tuo mikään reilu tai tasapainoinen lista ole niinkuin skarski sanoi, mutta kyllä itse osaisin noista kössin kamoista päättää vaikka kädet ristissä selän takana, alla märkä lakana
Accu

Viesti Kirjoittaja Accu »

Onko oikeita figuja horroreille vai muovailuvahaa?
Infra terram pumiliones cuprum edent!
LAV-Kitsune-

Viesti Kirjoittaja LAV-Kitsune- »

Varsin toimivalta armeijalta tuo vaikuttaisi, ja hauskalta pelata. Yksi varsin ilkeä temppu jota olen joskus keplotellut itse on ollut master of sorcery: Death lore tuolle tzeentchin hepulle ja sitten vielä heittämään doom and darknessia darknessia ja katsella miten vastustaja pärjää -5LD:llä. Samasta loresta kun löytyy loitsu myös terrorin antamiseen omille joukoille. Se on aika huikea nimittäin kun sellainen ~20 bloodletterin terror yksikkö tulee päin näköä. Lisäksi drain lifellä voi napsia aina muutamia charruja sieltä täältä. Ei oikeastaan siis parannusehdotuksia, hyviä pelejä vain.
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

LAV-Kitsune- kirjoitti:Varsin toimivalta armeijalta tuo vaikuttaisi, ja hauskalta pelata. Yksi varsin ilkeä temppu jota olen joskus keplotellut itse on ollut master of sorcery: Death lore tuolle tzeentchin hepulle ja sitten vielä heittämään doom and darknessia darknessia ja katsella miten vastustaja pärjää -5LD:llä. Samasta loresta kun löytyy loitsu myös terrorin antamiseen omille joukoille. Se on aika huikea nimittäin kun sellainen ~20 bloodletterin terror yksikkö tulee päin näköä. Lisäksi drain lifellä voi napsia aina muutamia charruja sieltä täältä. Ei oikeastaan siis parannusehdotuksia, hyviä pelejä vain.
[Offtopic]Kerrotko sivunumeron kun ei löydy tuota?[/offtopic]
Ja asiaan, miksi horrorit ovat vain 10:n ryhmissä? Ja käytätkö muovailuvaha ukkoja vai "oikeita" horroreita?
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Khorne Marien kirjoitti:[Offtopic]Kerrotko sivunumeron kun ei löydy tuota?[/offtopic]
BRB s. 119
jupu_pupu_mies

tinasta tehtyjä :O... death hmm... rulla on aina kiva... muttamutta skarsnik the lord tuolla yläkerassa maalaa (minun) figuja joten mennäänpä auttamaan....
Khorne Marien

jupu_ kirjoitti:tinasta tehtyjä :O... death hmm... rulla on aina kiva... muttamutta skarsnik the lord tuolla yläkerassa maalaa (minun) figuja joten mennäänpä auttamaan....
Onko skarsnik sukua sinulle!!?
LAV-Kitsune-

Viesti Kirjoittaja LAV-Kitsune- »

Khorne Marien kirjoitti: Kerrotko sivunumeron kun ei löydy tuota?
Sivulta 119 tosiaan löytyy tuo. Loitsu antaa siis -3 LD, jos siinä on BSB ld lippunsa kanssa lähellä niin ekstra -2LD. Masque (en suosi special charruja) niin vielä -1D3 joka pahimmassa tapauksessa heitetään 3D6 heitolla, mistä huonoimmat numerot otetaan pois jos Keeper on saanut ilkeimmän loitsunsa läpi. Ei minun mielestä niin offtopic, koska liittyy olennaisesti ko. taktiikan selventämiseen pelaajalle ^^
Scumboogie

Khorne Marien kirjoitti:Onko skarsnik sukua sinulle!!?
Dear God, ei. Olin jupulla, koska lähdimme seuraavana aamuna Turkuun. Jouduimme kuitenkin nousemaan klo 5, ja lisälenkin tekeminen (eli minun hakeminen kotoa) tuntui turhalta, jotenka olin jupulla yötä.
Khorne Marien

Skarsnik, the Lord kirjoitti:
Khorne Marien kirjoitti:Onko skarsnik sukua sinulle!!?
Dear God, ei. Olin jupulla, koska lähdimme seuraavana aamuna Turkuun. Jouduimme kuitenkin nousemaan klo 5, ja lisälenkin tekeminen (eli minun hakeminen kotoa) tuntui turhalta, jotenka olin jupulla yötä.
Ahaa, pelkäsin jo pahinta :D
jupu_pupu_mies

hei olisiko se niin kammottavaa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”