Mennäänpä itse asiaan:
Ogre Tyrant

Bulleja

Leadbelcherejä

Irongutit

WIP Butcher

Kommenteja, parannusehdotuksia ja kritiikkiä otetaan innolla vastaan.

'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
V***t noi mitään ekoja figuja on. Kyseessä on kolmas maalaamani armeija. Ja jos luet tarkkaan tuon selostukseni, niin huomaat, että figut ovat speedpaintattuja.aatami kirjoitti:Ekoja figuja, perhaps?
Onhan noissa vielä työtä, mutta jos ne ovat ekoja figuja niin ei ole moittimista, ihan hyvät taidot aloittelijalle. Ainakin verrattuna minun ekoihin figuihin.
Cmon se o aatami mitä sie luulet :PKylis kirjoitti:V***t noi mitään ekoja figuja on. Kyseessä on kolmas maalaamani armeija. Ja jos luet tarkkaan tuon selostukseni, niin huomaat, että figut ovat speedpaintattuja.aatami kirjoitti:Ekoja figuja, perhaps?
Onhan noissa vielä työtä, mutta jos ne ovat ekoja figuja niin ei ole moittimista, ihan hyvät taidot aloittelijalle. Ainakin verrattuna minun ekoihin figuihin.
Ja mitä tuon pitäisi tarkoittaa?dapara kirjoitti:Cmon se o aatami mitä sie luulet :P
No arvaa.aatami kirjoitti:Ja mitä tuon pitäisi tarkoittaa?dapara kirjoitti:Cmon se o aatami mitä sie luulet :P
No iho ei ole noin paksunnäköistä ainakaan livenä katsottuna. Siltät tosiaan on hieman vaiheessa figuilla, kun piti ne kiireessä saada pelipöydälle. Ja gnoblareita on maalattuna vasta 17 joten siinä on tosiaan urakkaa.dapara kirjoitti:mutta noihin figuihi: jotenkii näyttäis että tuo iho on tosi paksua ja silmät puuttu :O?
Mutta lykkyä tykö gnoblareiden maalaukseen :3
Tykkäätte trollauksesta?Kylis kirjoitti:No arvaa.aatami kirjoitti:Ja mitä tuon pitäisi tarkoittaa?dapara kirjoitti:Cmon se o aatami mitä sie luulet :P
Turhaa provosointia. Suosittelen välttämään.n1n0 kirjoitti:Kyllä tuo avatarisi voittaa sen edellisen...