Aziz the combat fighterin "Avatars of War" -figuja (19.4)
- Githgulcag
Aziz the combat fighterin "Avatars of War" -figuja (19.4)
Tämä figu on ollut jo minulla pitkän aikaa maalattavana ja nyt vasta jaksoin viimeistellä sen. Kyseessä on siis Avatars of warin Goblin king miniatyyri.

Viimeksi muokannut Githgulcag, Ma 19.04.2010 23:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Goblin king
Hieno. Tuo tyylisi on aika karu, mutta pidän siitä kuitenkin. En oikein osaa etsiä tuollaisesta huonoja puolia esiin, no joo, iho vatsassa voisi ehkä olla pikkuisen tummempaa ja naamaa voisi selventää jotenkin. NMM on mukavan näköistä samoin veret ynnä muut.
Base ihan hyvä, mutta jotain siitä puuttuu. Jonkun yksityiskohdan kun sinne olisit lisännyt. Nimilauta antaa kuitenkin vähän basea anteeksi.
Base ihan hyvä, mutta jotain siitä puuttuu. Jonkun yksityiskohdan kun sinne olisit lisännyt. Nimilauta antaa kuitenkin vähän basea anteeksi.
-
Usermaatra
Basen reunat siistimättä?
Itse figu on aika magee, tykkään grim n' darkista.
Itse figu on aika magee, tykkään grim n' darkista.
Nappulan tyyli on tuore ja erittäin onnistunut, mutta ällistyin eniten lumesta. Miten se on tommosta?
- Githgulcag
Käytin siinä Woodland scenicin snow flakea.Lassek kirjoitti:Nappulan tyyli on tuore ja erittäin onnistunut, mutta ällistyin eniten lumesta. Miten se on tommosta?
- Githgulcag
Re: Aziz the combat fighterin "Avatars of War" -figuja (19.4
Tämän figun yritin maalata joskus aikoinaan Sotavasaran maalauskilpailuun, mutta se ei valmistunut ennen deadlinea. Se oli vain pientä viimeistelyä vaille valmis, mutta silti se jäi pitkäksi aikaa laatikonpohjalle pölyä keräämään. Vasta tänäiltana muistin tämän upeasti sculptatun figun ja viimeistelin sen. Ei siinä mennytkään kuin reilusti yli vuosi :D .
Olen osittain ihan tyytyväinen tähän, mutta naama on mielestäni aika pahasti epäonnistunut. Itse en ainakaan oikein pidä tuosta sotamaalauksesta.

Kamera vääristi sävyjä aika pahasti. Esim. ihon ei pitäisi olla nuin kellertävä.
Olen osittain ihan tyytyväinen tähän, mutta naama on mielestäni aika pahasti epäonnistunut. Itse en ainakaan oikein pidä tuosta sotamaalauksesta.

Kamera vääristi sävyjä aika pahasti. Esim. ihon ei pitäisi olla nuin kellertävä.
Slayerin kirves näyttää hyvälle. Harmillista vain että värit eivät ole kohdallaan. Goblin king näyttää mielestäni paremmalle ja tykkään sen väriteemasta. Kokonaisuudessaan todella hienoja :)
Dwarf Slayerin sotamaalusta pidän ihan hyvänä, metallit on myös onnistuneita.
Kuva tosin kullan ja ihon arvioimiseen taitaa olla vähän kehno, kun kellertää niin pirusti. Beissikin luultavasti tämän takia vaikuttaa vähän suhruiselta?
Sivuhuomautuksena: Onpa komeita nuo AoW figut, tekis mieli melkein aloitella WH että voisi hankkia joko käpsä, gobbo tai Chaos sankarit tuolta.
Kuva tosin kullan ja ihon arvioimiseen taitaa olla vähän kehno, kun kellertää niin pirusti. Beissikin luultavasti tämän takia vaikuttaa vähän suhruiselta?
Sivuhuomautuksena: Onpa komeita nuo AoW figut, tekis mieli melkein aloitella WH että voisi hankkia joko käpsä, gobbo tai Chaos sankarit tuolta.
- Terminator Sergeant
Itse en tykkää tuosta sotamaalauksesta, liian... hassu. Ihan kuin sillä olisi neon-lamppu silmässä. Kirveen metallit taas puhdasta parhautta, mutta tuo iho näyttää vähän oudolta ainakin omaan silmääni, on joko kiinalainen tai kultainen kääpiö. Mitään muuta negatiivista tuosta ei pystykään keksimään, laatukamaa namnam.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Minkäslainen valuujälki noissa AOW:n figuissa oikein on verrattuna esimerkiksi GW:n figuihin?
Taidokkaasti maalattuja figuureita. Dwarffi jotenkin tuntuu vaan hukkuvan tohon baseensa. Niin samanlainen väri, iso base jossa paljon tilpehööriä yhdistettynä todella "busyyn" skulptiin dwarffissa. En olisi tajunnut goblinia lainkaan ellei siitä olisi ollut pikkukuvaa. Ehkä ne kuvan värit vaikuttaa tähänkin...
Tosi siistejä kuitenkin!
Taidokkaasti maalattuja figuureita. Dwarffi jotenkin tuntuu vaan hukkuvan tohon baseensa. Niin samanlainen väri, iso base jossa paljon tilpehööriä yhdistettynä todella "busyyn" skulptiin dwarffissa. En olisi tajunnut goblinia lainkaan ellei siitä olisi ollut pikkukuvaa. Ehkä ne kuvan värit vaikuttaa tähänkin...
Tosi siistejä kuitenkin!