"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turku Fanatic 2009 (17. - 18.10.) - BB peruttu.

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
jupu_pupu_mies

Re: Turku Fanatic 2009 (17. - 18.10.) - BB peruttu.

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

:O olen hyvin järkyttynyt etten muka olisi perillä tempuista :O... kyllä mä ne tiedän mutta mun peli aina kun pelaan mä pelaan enkä mieti liiemmittä :D vähän huono tapa kokeillaan päästä eroon :P
Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

A.M€nen kirjoitti:kenellä on eniten obleja -peli on näköjään vaihtunut kenellä on eniten nobbikeja -peliksi.
Ettei kukaan ota Allun vitsiä vahingossa todesta, niin tuosta tilanteesta ollaan onneksi kaukana.Turnaus oli tosi tasainen ja tällä kertaa kävi niin että kaksipyöräiset tuli maaliin ennen telaketjuilla tai lentäen kulkevia peltilehmiä.

Järjestäjille kiitos, hienosti meni taas. Ehkä pientä katkeruutta siitä, että saatasiko mekin joskus pelaa 40k:ta yläkerrassa ja passittaa röllipeikot sun muut fabatursaat kellariin. Muuten järjestelykuviossa oli namiskukkelit kohdallaan, etenkin aamianen.

Iso kiitos myös Hermannille, Pekalle, Kimmolle, Tomille ja Tapiolle kivoista peleistä! Pisteitä tuli 20+20+10+10+13, mitkä riittivät kolmanteen sijaan yläkanttisten maalauspisteiden (17) siivittämänä.

Voisin paremmalla ajalla vielä kirjoittaa jotain omista peleistä, ja Kimmon tavoin laittaa listan nähtäville.

-Pekka-
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Alkio

Viesti Kirjoittaja Alkio »

Ei kenelläkään löytyis kuvia turnauksesta? Erityisesti 40k puolelta olis kiva katella :)
Dörb
Wahtisaari

Viesti Kirjoittaja Wahtisaari »

Kiitoksia järjestäjille loistavasta turnauksesta. Mitään negatiivista palautetta ei tähän hätään löydy.

Eka päivä meni hemmetin hyvin, toinen päivä hemmetin huonosti. Saattoi johtua liian hyvin nukutun yön takia (kiitos Seraphin ison patjan ja Kimmolle ettei potkinu pois aamu neljältä). :)

Kiitoksia myös vastapelureille hyvistä peleistä, mukavaa oli vaikka toisena päivänä sain kaksi massacre häviötä.

t. valkoisilla taukeilla pelannut hyypiö.
Indeed...
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

jupu_ kirjoitti::O olen hyvin järkyttynyt etten muka olisi perillä tempuista :O... kyllä mä ne tiedän mutta mun peli aina kun pelaan mä pelaan enkä mieti liiemmittä :D vähän huono tapa kokeillaan päästä eroon :P
Sulla oli joku kolme vuoroa ku katoin et oisit saanu sireenitettyä mun lohmua, ja ihmettelin kun et niin tehny. Lisäks oisit saanu pelastettua ne sun koirat heraldilla jos oisit vaan sireenittäny sen loharin sensijaan et katoit ku se chargee niitä koiria reariin ja sillon ku vihdoin sireenitit sen loharin ni uskalsin ihan hyvin chargata fleeaamisen sijaan ku asetit sen bsb:n hienosti silleen et sen sai loitsittua pois.

Muutenki se et chargasit niillä heraldikoirilla mun marahorseja oli semmonen "jes, voitin" fiilis. Aina ei kannata chargata niihin fast cavalryihin jotka tulee sun eteen just sitä varten :P
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Tankki

Viesti Kirjoittaja Tankki »

Jatkan kiitoksien sarjaa kiittämällä myös omasta puolestani hyvästä turnauksesta ja se ruoka oli erittäin hyvä lisä turnaukseen. Kiit'än myös kaikkia vastustajia mukavista peleistä ja tavoitteisiin yllettiin (tavoitteena oli saada väh. yksi voitto ja olla sijoituksissa viime vuotista korkeammalle piti yltää), vaikka Faban yhdellä huonoimmista armeijoista pelattiinkin. Eli Ogreilla tuli pelattua ja jaettu 51. sija tuli saavutettua.

Kiitokset vielä kerran järjestäjille loistavasta turnauksesta ja ensi vuonna sitten uudestaan.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
Accu

Viesti Kirjoittaja Accu »

Kiitos järjestäjille ja mukaville vastustajille. Pelit meni miten meni mutta kivaa oli.

Pelasin thirsteridemoneilla (figu oli se punasiipinen Reaperin tipu), eli kaikki normaalit herkut ja mustana hevosena (tzeentchin) kärryheraldi, joka sittemmin kyllä osoittautui varsin paskaksi valinnaksi.

Eka peli oli arskan petoja vastaan. Kusin pelin metan puutteeseen kun en muistanut että brayshamaanille saa esineen millä voi chargeta samalla vuorolla kun tulee ambushista: herdi jumitti heraldin siksi aikaa että giantti pääsi napostelemaan sen loppuun. Lisäksi vastustajan hyvä noppatuuri (mm. 3 irkkua!) sinetöi pelin tasuriksi.

Toinen oli empireä vastaan (pelaajan nimeä en nyt muista). Paavi hevosella, kolme maagia, muutamat ampujat, iso swordsman-blokki, 10 ritaria, kaksi tykkiä, mortar, hellblaster ja stankki. Koirat saivat toisella vuorolla chargen hellblasteriin ja pääsivät overrunilla maagiboksiin kiinni. Irkku metallin 6. vei lisäksi puolet ritareista hellblasterin vierestä ja sireeni ajoi pakoon loput joten pääsin vyöryttämään sitä flankkia aika mukavasti. Tappioita ei hirveästi tullut; thirsteriin tuli neljä woundia mutta lennähti pakosalle ajoissa. 18-2 voitto.

Kolmas peli oli crystanian kääpiöitä vastaan. Munakori (hammererit kolmella (?) charrulla) lähti vyörymään päin joten vyörytin liki koko muun armeijan koirilla ja thirsulla ja röpöttelin flamereilla puolet pisteistä munakorista. 15-5 voitto.

Neljäs peli olikin kylmää kyytiä, Maken TK oli vastassa. Listassa ei sinänsä mitään yllätyksiä ollut, mutta pari pientä virhettä kumuloitui loppua kohti 4-16 häviöön.

Viimeisenä tuli WElffit vastaan (pelaajan nimeä en muista). Haiskahti isosti tasurilta kunnes dryadit veti heraldillisesta daemonetteboksista ykkösellä läpi (!!) ja korkkasivat lopulta vielä tzeentchin heraldinkin. 8-12 häviö.

Näillä pisteillä päästiin sijalle 18. Lievä pettymys mutta alle 20 joukkoon sentään, ensi kerralla toivottavasti paremmin.
Infra terram pumiliones cuprum edent!
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

jupu_ kirjoitti::O olen hyvin järkyttynyt etten muka olisi perillä tempuista :O... kyllä mä ne tiedän mutta mun peli aina kun pelaan mä pelaan enkä mieti liiemmittä :D vähän huono tapa kokeillaan päästä eroon :P
Eli siis ymmärsinkö oikein, kun sä pelaat hammeria sä et liiemmin mieti mitä sä teet?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
jupu_pupu_mies

:D läppä... mutta siis katsoin sireenin väärin, luulin että sen voi käyttää vasta sitten kun vastustaja on julistanut charget... facepalm for me
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

jupu_ kirjoitti::D läppä... mutta siis katsoin sireenin väärin, luulin että sen voi käyttää vasta sitten kun vastustaja on julistanut charget... facepalm for me
Aika ernu virhe kyllä, varsinkin kun muistetaan että sireeni pakottaa yksikön julistamaan chargen tai pakenemaan. Se oisi aika turhaa jos se käytettäisiin chargejen jälkeen, silloin ei taideta pahemmin mitään julistella D:
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
GobbladasSquig

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Jees, matkoista ja traumoista toivuttu, turnausraportin aika. Tsekatkaa fiiliksiä ja pelejä täältä. :) Lisäilen niitä tuonne tulevina päivinä.

Vähän yleistä palautetta järjestäjille. Paikka oli toimiva, tilaa oli sopivasti eli mahtui pelaamaan ja hengittämään mutta tila ei kaikunut ja melutaso oli siedettävä. Tuoleja oli reilusti. Maastot ja pöydät pääasiassa näyttäviä ja toimivia, ehkä joillain pöydillä maasto liian yksipuolista (pelkkiä mäkiä / pelkkiä kiviröykkiöitä). Ruoka oli loistavaa, sekä lounas että aamupala. Sitä oli myös tehty "liikaa", makalootaa riitti sunnuntaillekin, mikä oli hieno juttu. :) Järjestelyissä ei mitään moitittavaa, aikataulussa pysyttiin hyvin, paritukset toimivat jne. Suuri kiitos siis Ordolle, sekä hyvästä työstä että sydäntälämmittävästä pitkämatkalaisten muistamisesta*! Oulusta tullaan varmasti uudestaankin pelaamaan!

*Oulu-Tornio -retkikuntalaiset saivat kaikki ihanan space wolves -julisteen. :P

P.S. Pikkasen kävi sääliksi 40k-pelaajia siellä kellarissa aina vessassa käydessä. Kellarin pelitilan oven voisi siis pitää kiinni ettei niitä tarvitsisi katsella.

P.P.S. Joensuulaisten osanotto oli surkea, hävetkää.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

Accu kirjoitti:Eka peli oli arskan petoja vastaan. Kusin pelin metan puutteeseen kun en muistanut että brayshamaanille saa esineen millä voi chargeta samalla vuorolla kun tulee ambushista: herdi jumitti heraldin siksi aikaa että giantti pääsi napostelemaan sen loppuun. Lisäksi vastustajan hyvä noppatuuri (mm. 3 irkkua!) sinetöi pelin tasuriksi.
Niinno, tuli mulla se viidensadan pisteen kämmätty unrulytesti... Mutta on noppatuuri ny ihan suotavaa ku pedoilla joutuu heti tommosia perusdimmuja vastaan :P. Tuli vähän semmonen D'oh -fiilis ku heti tuli noi vastaan :D...

Olihan sitä noppatuuria tosiaan tuossa matsissa, mutta olisin itse pelannut hiukan eri tavalla joillain sun yksiköillä, olisin ite just lähteny sitä mun isoa maagia hakemaan thirsulla niinkuin taisit miettiäkin :)
Viimeksi muokannut Isompi Arska, Ke 21.10.2009 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kuningas66

Viesti Kirjoittaja kuningas66 »

huoh.. Kai se sitten on pakko omatkin ensikertalaisen kertomukset tänne rustailla. (Ties vaikka joku jaksaisi lukea)

Ensimmäinen peli oli Vampire Countia vastaan. En muista vastustajan nimeä.
En ollut koskaan ennen pelannut vampyyreja vastaan joten en tiennyt taktiikkaa, olin vain kuullut inhottavia huhuja henkiin heräävistä zombeista ;) Jotenka siinä tuli turpiin 10-0 Virheeni taisi olla se että tulitin vähän joka tahoa enkä vain yhtä yksikköä mikä olisi kai ollut kannattavaa, pelasin siis kääpiöillä!

Toinen peli oli ,jännä kyllä, kääpiöitä vastaan :D Taisi olla Kristian Siroa vastaan.
Tulitusta tuli molemmilta tahoilta ja milenkiinotoisena taktiikkana käänsin warruni selätysten kentän keskustaan(molemmilla oli minerit) Inhottaaa oli vastustajan stone throwerin tulitus joka tappoi ihmeellisen tarkoilla laukauksillaan joka kierros noin 4 longbeardia!
Lopulta molemmilla oli yksikkö lähellä keskustaa ja heitin nopalla onko yksikköni sisällä vai ei. 4+ tuli joten peli päättyi 11-9 häviökseni (skenaariona oli siis capture)

Kolmas peli oli Teemu Salon Helffejä vastaan.
En tiedä mikä meni vikaan... mutta niin siinä vain kävi että pikku hiljaa haltijat pääsivät niskan päälle ja peli päättyi siihen että... kaikki kääpiöt kuolivat!! Elikkä se oli siis selvä 20-0 Tappio minulle :(
Otin siitä oppia ja virheekseni myöhemmin totesin sen että ammuin tykillä liikaa archereita ja annoin mahtavien helffi soturien edetä kohti warru blokkejani. Plein jälkeen kasasin nappulani ja painuin kotiin yöksi lukemaan kääpiöiden taktiikoista :P

Neljäs peli sunnuntai aamuna oli Beast of Chaosia vastaan :) En taaskaan muista vastustajan nimeä...
Peli oli koko ajan minulle voittoisa, sain ammuttua tarkasti petoja ja monet pienet yksiköt pakenivat paniikissa. Sitten 2 minotauri yksikköä ja yksi pienemmistä ukoista koostuva yksikkö chargasivat wauuihini ja longbeardseihin, tuli noin 40 kääpiötä vastaan 30 petoa tappelu. Vastustaja unohti heittä fear testin :( Elikkä voitin compatin ja juoksin kaksi yksikköä kiinni. (Nyt tuli mieleen että se minotaurien lippu olisi kuulunut minulle mutta koska fear testi unohdettiin niin se korvaa sen. :D) Peli näytti jo selvältä voitolta kunnes epähuomiossa viimeisellä kierroksella vastustajan Jätti monsteri (en muista niiden petojen nimiä) tuli keskelle kaikkia ukkojani lietsoen paniikkia kolmeen yksikköön. Tietysti longbeardsit feilasivat sen ja siitä tuli sitten joku 400vp:tä vastustajalle. Kenraalin tappokin tuli muttei sentään sitä 400vp:n kenraali tappoa koska se vain pakeni. Muistaakseni peli päättyi edukseni 14-6... vai oliko se 13-7 en ole aivan varma.

Viides peli oli nuorta demoni pelaajaa, Juuso Sipilää vastaan.
Demonit olivat minulle tuttu armeija ennesytään joten osasin varautua siihen. Yritin kyrokopterilla ja anvillin hidastus isku runella heikentää vastustajan liikettä, mikä toimi aika hyvin. Lopulta kumminkin Koirat ja Keeper of The Secrets Demoni pääsivät hyökkäämään pää keskitykseeni nurkassa. Typeryksissäni yhdessä vaiheessa huomautin siitä että olin ynohtanut käyttää anvillia ja pyysin saada käyttää sitä nyt ja totta kai heitin ykkösen minkä surauksena toinen ykkönen ja KAPUM! Rune lordin hermot petti... paineet olivat liian suuret. Peli päättyi kuitenkin tappiokseni vain 16-4 mikä oli kuitenkin omasta mielestäni ihan hyvin demoneita vastaan :)

Kiitos turnauksesta (sanon tämän kolmannen kerran) Toivottavasti pian tulee taas uusi yhtä mukava turnaus :)
jupu_pupu_mies

köhköh olen juuso sipiläinen
kuningas66

jupu_ kirjoitti:köhköh olen juuso sipiläinen
Anteeksi kovasti lyhensin vahingossa :P Ja näin ainakin sain varmistukseen epäilyksiini että olet sotussa tämä account :P
sortaja

Viesti Kirjoittaja sortaja »

Tulipa taas todistettua turkulaista turnausosaamista, ja siitä iso kiitos järjestäjille. RF:lle jaeltu yllätysbonuskin lämmitti mukavasti mieltä. Kiitos myös vastustajille mukavista peleistä 40K-kellarissa, jota oltiin taas valloittamassa mustanpuhuvilla avaruustontuilla. Tällä kertaa sijoitus jäi viimevuotisen ykkösen sijaan kuudenneksi, mutta täytyy tuohon olla tyytyväinen ensi kierroksen turpasaunan jälkeen. Pistetään kattavampaa raportointia jos jaksetaan ja eiköhän sitä listaakin saada näkyville johonkin...

Ei muuta kuin näitä vaan enemmän, ei tuosta turnauksesta oikein pahaa sanaa pääse sanomaan. Kiitos, näkemiin.
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

kuningas66 kirjoitti:Neljäs peli sunnuntai aamuna oli Beast of Chaosia vastaan :) En taaskaan muista vastustajan nimeä...
Olinkin tossa sunnuntaiaamuna kurmottamassa pedoilla noita countteja teidän lähipöydällä, ja tulinkin siihen sitä teidän peliä sitten katsomaan. Sulla on muuten aika hienosti maalattu armeija jos kerta ihan uusi olet :)
kuningas66

Isompi Arska kirjoitti:
kuningas66 kirjoitti:Neljäs peli sunnuntai aamuna oli Beast of Chaosia vastaan :) En taaskaan muista vastustajan nimeä...
Olinkin tossa sunnuntaiaamuna kurmottamassa pedoilla noita countteja teidän lähipöydällä, ja tulinkin siihen sitä teidän peliä sitten katsomaan. Sulla on muuten aika hienosti maalattu armeija jos kerta ihan uusi olet :)
Kiitos kovasti! :) Aloitin kääpiöt 2 vuotta sitten syksyllä ja armeijassani oli myös niitä 2 vuotta sitten maalattuja warruja nytkin. Joitain pelejä pelattu kavereiden kesken, mutta se on aina ollut se vähintään 5 tuntia per 2000p peli xD Ehkä johtui silloin vain kavereiden sääntöjen tietämättömyydestä eikä minun :) Mutta epäilin kumminkin että saisinko pelit tosiaan pelattua tuossa kolmessa tunnissa mutta loppujen lopuksi olin useimmiten päättänyt pelin ensimmäisten joukossa.

Onko muuten kellään mitään tietoa turnauksista joita vuoden aikana tulee? Siis että mihin kannattaisi osallistua? Turku Fanatic on ainoa turnaus jossa olen ollut katsomassa viimeiset 2 vuotta eli siksi sen tunsinkin niin hyvin :P
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

kuningas66 kirjoitti: Neljäs peli sunnuntai aamuna oli Beast of Chaosia vastaan :) En taaskaan muista vastustajan nimeä...
Jees eli minua vastaan pelailit. Näin jälkeenpäin ajateltuna olisi ehkä pitänyt vain jäädä siihen hetken matkan päähän istumaan ja heittelemään sitä Pit of Shadesia, kun sen kärry pääsi sieltä kyljestä rullaamaan Slayereihin, mutta se suuri battle vain houkutti niin paljon ja ristiin ampuvat boltterit osoittivat suoraan kaksien Minotaurien flankkiin, joten jotain piti tapahtua. :P
Ja tosiaan Shaggothi oli kaveri, joka siihen keskelle tuli lopussa riehumaan ja muistaakseni Longbeardeilla, jotka siis pakenivat, oli se Minotaurien lippu, joten ihan oikein ne pisteet laskettiin. :)
Tuskin se fear olisi mitään muuttanut, sillä et tainnu hirveästi osumia tehdä muutakuin Spawniin. Ratkaisevin tekijä siinä oli se, että kääpiöt oikeasti lähtivät lähtötelineistä ukkojeni perään napaten kaksi kolmesta. :)
kuningas66

Hauska nähdä sinutkin täällä sotussa! Kisojen jälkeen on aina kiva jutella vielä sotussa vastustajien kanssa kun ensin heidän accountinsa paljastuvat :P Aivan juu, siis se fear testihän olisi tässä tapauksessa aiheuttanut vain sen että kääpiöt osuvat 6tosilla eikä sitä että ne juoksisivat karkuun. Aivan juu! Siis longbeardsit olivat pakenevia, mehän heitettiin siinä lopussa 4+ kummassa yksikössä minotaurien lippu on, elikkä se on selvä juttu sitten :) Ja se peli oli oikein mukava, toivottavasti ei tappiosi hirveästi ollut masentavaa (itse hävisin kaikki muut pelit ja kaksi pelasin nolla pelinä xD) En tiedä olisiko se pit of shadejen heittäminen auttanut sitten siinä... :-/ Kenties olisi kannattnaut odottaa kunnes se Saggaroth tulisi apuun battleen(se ei pelissä hirveesti ketään hakannut paitsi terrorilla :)) mutta jos olisit odottanut olisisin itse päässyt chargaamaan ainakin sitten sillä anvillin lisä juoksulla.

Kiitos vielä kerran kivasta pelistä :) (Ja kivasta turnauksesta neljännen kerran !!!)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”