Joo, elikkäs tämmöisellä listalla käytiin Turussa
Slann 480
bsb, kenu
Rumination, becalming, all spells
2x rulla, banehead, power stone
Shaman 420
lvl2, marssirummut
Engine of the gods
Scar veteran 160
Cold one, l.armour enchanted shield, piranha blade
Core:
10x Skirmishers 70
10x Skirmishers 70
10x Skirmishers 70
10x Skink cohorts 50
10x Skink Cohorts 50
Special:
3x Terradons 90
3x Terradons 90
22x Temple Guard 380
Champion, standard
Stegadon 235
Rare:
salamander 80
Extra handler
Salamanteri oli suoraan sanottuna paska joka pelissä, mitä epäilin itsekkin testipelien jälkeen, mutta koska minulla ei ollut maalattuja skinkkejä ottaa sen tilalle, päätin sen listassa pitää. nyt kun ihan miettii olisivat skinkit, ehkä jopa razordonkin, olleet parimpi valinta. Tappoikohan salamanteri koko turnauksen aikana jonkun 1 horrorin ja 3 furryä (lähiksessä). Mutta en tiedä onko se 1 razordon nyt sitten kuinka pr0 valinta, kaksi niitä melkein pitäisi olla että saisivat jotain aikaan.
Muut toimivatkin sitten ihan hyvin, Slanille nyt voisi jonkun cupped handsin ottaa ettei se kuole niihin tupla 1siin miscatissa. Se vaan tarkoittaisi että pitäisi joko rullista tai banehead+ powerstonesta luopua. TG boxi vaikutti joka pelissä liian isolta, toisaalta pienemmästä uniitista olisi helpompi hakea pisteet
btw, mitenkä tuo cupped hands toimii? kirjan mukaan heti kun miscastaa, koitetaan se siirtää vihulle ja sitten vasta heitetään miscast taulukosta. FAQista taas saan sellaisen käsityksen että saa itse päättää milloin siirretään miscast ja saa heittää ekaks sitä miscast tulosta ennenkuin päättää haluaako siirtää miscastin vai ei.
mitä mieltä on sotu
2250pts fanatic liskoja
2250pts fanatic liskoja
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Re: 2250pts fanatic liskoja
Tosi hauskan näköinen lista. Voititko paljonkin pelejä tuolla?
Itsekkin kokeilin salamantereita fanassa, oikein kahden kappalein. Parasta mitä ne teki oli että joskus otti tulta puoleensa stegojen puolesta, 5. pelissä saivat kyllä 13 glade guardi yksikön pois kentältä paniikin avulla. Nyt oon kokeillut parissa pelissä Razordoneja ja vaikuttanut paljon paremmilta.
Itse en käyttäisi Cupped Handsia koska maksaa mielestäni liikaa (enkä saa enää Plague of Tepokkia) ja jos ei ole ketään maagia näkyvissä niin ei auta, olen aina hyväksynyt mistcastit huonoin seurauksin (koskaan ei ole kuollut suoraan, mutta se että kaamosta vastaan unohtaa spirit of the forgen ja levelin nakertaa aika pahasti). Kun slanni istuu tomppeli kaartissa niin en edes ehdota terroria ja wannabee etherialia, ei tee mitään niillä. Kuitenki se Warbanner heti mukaan listaan, joko slannille tai kaartille.
Itse en käyttäisi Cupped Handsia koska maksaa mielestäni liikaa (enkä saa enää Plague of Tepokkia) ja jos ei ole ketään maagia näkyvissä niin ei auta, olen aina hyväksynyt mistcastit huonoin seurauksin (koskaan ei ole kuollut suoraan, mutta se että kaamosta vastaan unohtaa spirit of the forgen ja levelin nakertaa aika pahasti). Kun slanni istuu tomppeli kaartissa niin en edes ehdota terroria ja wannabee etherialia, ei tee mitään niillä. Kuitenki se Warbanner heti mukaan listaan, joko slannille tai kaartille.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
voitin 3 (massacre pedoista, solid demoneista, minor WoCista), hävisin 2 (2x massacre demonit ja chaos dworfs).
Alkuperäisessä listassa oli warbanneri, mutta sitten otin powerstonen ja extra handlerin salamanterille. olin kyllä kauan kiikun kaakun kumman otan, power stonea en varmaan kuin 2 pelissä käyttänyt.
Salamanteri taitaa kyllä vaihtua razordoniksi. Toinen olis ihan jees kanssa, mutta mistä pisteet? 1 cohort ja jotain sälää pois?
Alkuperäisessä listassa oli warbanneri, mutta sitten otin powerstonen ja extra handlerin salamanterille. olin kyllä kauan kiikun kaakun kumman otan, power stonea en varmaan kuin 2 pelissä käyttänyt.
Salamanteri taitaa kyllä vaihtua razordoniksi. Toinen olis ihan jees kanssa, mutta mistä pisteet? 1 cohort ja jotain sälää pois?
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()