"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Commander Dante

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Draike

Commander Dante

Viesti Kirjoittaja Draike »

Kuva

Palkkamaalaushommaa, Blood Angels Commander Dante. Maalattu 'Eavyn teemaa jäljitellen harmaasävyisellä rauniobasella kuten oli toivottu.
Viimeksi muokannut Draike, To 22.10.2009 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lajeok

Re: Commander Dante

Viesti Kirjoittaja Lajeok »

Onpahan vaan komea nappi. Pitää varmaan itsekin lähettää sinulle joitain figuja.
Ana_Shei

Viesti Kirjoittaja Ana_Shei »

Hieno figuuri todellakin!

Pidän tuosta vihreän sävystä hyppyrepussa, ellei se ole omien silmien harha?
Don't dance, if you can't make it rain
Decoder

Viesti Kirjoittaja Decoder »

Figu on gw:n maalaamana naurettavan näköinen. Vähän kuin pelle kultaisessa puvussaan. Olet onnistunut tekemään tuosta kuitenkin hienon.
Sopivan vihertävän sävyinen, mutta base jotenkin erillisen oloinen. Siihenkin kun olisit pistänyt vihertävää sävyä (saattaa siinä ollakin, muttei tarpeeksi) niin olisi loistava. Nyt saa napin omistaja vain mahtavan.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Onko vika minussa, kun tuo näyttää kirvestä ja basea lukuunottamatta aivan dipatulta?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Draike

Ratovaari kirjoitti:Onko vika minussa, kun tuo näyttää kirvestä ja basea lukuunottamatta aivan dipatulta?
Jos ostamissani Devlan Mud ja Thraka Green Washeissa on Liberon Bistrottia seassa niin se on varmaan sitten dipattu. Palkkadippaus kuulostaisi ideana tosin hupaisalta.
Ana_Shei kirjoitti:Pidän tuosta vihreän sävystä hyppyrepussa, ellei se ole omien silmien harha?
Harha 0 - Thraka Green 1
dewil

Viesti Kirjoittaja dewil »

Itselläkin sama figu odotteleee maalausta, kunhan nyt saa nuo muut enkelit alta pois.
Mutta juu huomasin tossa että olet noi pään lehdet maalannu tuohon tipaan asti, siinähän on ne ns. hiukset välissä, mutta eipä tuota huomaisi ellei lojuisi itsellä laatikossa.
Hopea näyttää hiukan suttuiselta, ja hiukan liikaa metallia minun makuun, mutta se nyt on makuasia.
Ihan hieno nappihan tuo on, luulisi omistajan olevan ihan tyytyväinen.
Kuinka paljon muuten meni aikaa tuohon, ihan mielenkiinnosta ?
Mukavaa maalailua ja päivänjatkoa vielä.
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
Draike

Joo, seppele vaan näytti mielestäni paremmalta maskeerattuna kokonaiseksi kun jotenkin kultaiset metallihiukset eivät tuntuneet hienolta.
dewil

Viesti Kirjoittaja dewil »

Juu itekin meinasin vetää samalla tavalla tuon pään aluks. Jotenkin kyllä vammanen sculpti tuo pää, ilmekin dantella näyttää siltä kun olis tullu "vahinko" powerarmouriin =)
Nooh kaikesta ei voi pitää, saa nähä minkälainen siitä tulee sit sudittua.
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Hyvin maalattu, metallit onnistuneet erinomaisesti. Hieman tuo kirveen terä jättää toivomisen varaa.

Valitettavasti kokonaisuus on kuitenkin "meh", joka ei sinänsä johdu maalausjäljestä, vaan siitä että tuosta napista on nähty erinomaisia versioita noin kiljoona kappaletta, eikä tämä versio tarjoa mitään uutta. Tosin palkkamaali, joten sen tarkoituksenhan se täyttää erinomaisesti. Tekisi vain mieli nähdä joskus vaikka vähän erilainen Dante - vaikkapa SE-NMM pinkki. :P
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”