BB-turnaus Helsingin Lauttasaaressa!
LRB5+ säännöt (ja uudet joukkueet). Rahaa joukkueen rakentamiseen 1100k. Ei pysyviä loukkaantumisia.
Lisätietoja:
http://www.fiwa.fi/2009/fantasia-ja-sci ... 8-10-2009/
Ilmoittautuminen joko tähän topicciin tai linkin taakse kommentoimalla. Mahdollisiin kysymyksiin yritetään vastata. Tervetuloa mukaan!
Blood Bowl -turnaus Helsingissä 17.-18.10.2009
Blood Bowl -turnaus Helsingissä 17.-18.10.2009
Viimeksi muokannut Celebdae, Ma 14.09.2009 00:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Ullakkomorko
Re: Blood Bowl -turnaus Helsingissä 17.-18.10.2009
Erinomaista! Minä tulen. Tuon pelilaudan.
Pistetääs sellainen toivomus, että ilmoittautuessa kerrotte koko nimenne. Ulkopaikkakuntalaisille järkätään majoitus, mutta mainitkaa mahdollisesta tarpeesta etukäteen! Kerään ilmoittautuneita sitten tuonne FiWA:n sivuille (linkki avausviestissä).
Tilaa on luultavasti "riittävästi", mutta järjestelyjen kannalta toki oisi toivottavaa ilmoittautua mahdollisimman nopeasti. Mukava ois nähdä väkeä monesta eri liigasta, niin samalla selviäsi missä pelataan Suomen kovinta böbböä =)
Tilaa on luultavasti "riittävästi", mutta järjestelyjen kannalta toki oisi toivottavaa ilmoittautua mahdollisimman nopeasti. Mukava ois nähdä väkeä monesta eri liigasta, niin samalla selviäsi missä pelataan Suomen kovinta böbböä =)
Hei siistii, vois tulla näyttää kaikille miten Goblinit jättää osaamatta.
Olli Reunanen mukaan, pelilauta+härpäkkeet löytyy kyllä.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Uuh eikös tuo ollu viime viikonloppuna?The_Edge kirjoitti:Hei siistii, vois tulla näyttää kaikille miten Goblinit jättää osaamatta.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
eikun mitää hemmettiä mä katoin, joo ei mitään.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Joo meni jo. Tuolta ekan linkin takaa kommenteista tulokset kiinnostuneille.The_Edge kirjoitti:eikun mitää hemmettiä mä katoin, joo ei mitään.
Yritetään vaikkapa alkuvuodesta järkätä uusi turnaus ja silloin sitten tervetuloa =)