"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empire Captain

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Decoder

Empire Captain

Viesti Kirjoittaja Decoder »

Maalasin tämän ihan vain huvikseni eli se ei kuulu mihinkään armeijaan.
Figu on ihan hyvin onnistunut paksuja maaleja ja melko tavanomaista ja tylsää basea huomioitamatta.

Kuva
Kuva
Kuva
Toivottavasti kuvat kelpaavat.

Kaikenlainen kommentti on toivottavaa ja erityisesti kehittävä sellainen.
Dead Maniac
Viesti:

Re: Empire Captain

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Hyvältähän tuo näyttää, etenkin tuo viitta. En tiedä johtuuko kuvista, mutta miekan terä näyttää vähän kehnolta muihin metalleihin verrattuna. Myöskin hansikkaiden ja kilven sävyt hieman liian lähellä toisiaan, tuo vasen puoli sulaa yhteen. Minun silmissä ainakin. Mutta muuten todella komea jäbä.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
karampaFIN

Viesti Kirjoittaja karampaFIN »

Todella hienon näköne. Toi naama vaan saa vähän nauramaan, kun se näyttää ihan joltain "WTF is that!" Se miekka näyttää vähän huonolta minunkin mielestä. Onkos se kuva vai jokin muu?
Symmetry is key, everything must be aesthetically pleasing.
Decoder

Kiitoksia molemmille.

Miekan terän pitäisi näyttää suht samalta kuin muut metallit, mutta tuossa takakuvassa valo ei ole oikein osunut siihen. Jos miekan terä näyttää huonommalta myös etukuvassa niin siinä tapauksessa vika on maalaajassa.
Hanskan ja kilven sama sävy oli tosiaan moka, mutten jaksanut sitä ruveta korjailemaan vaan pidän sitä varoittavana esimerkkinä tuleville figuille.
Silmien maalaus on melko uusi asia minulle, mutta tässä sen sitten näkee kun maalaa ilman harjoitusta.
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Ei nuo silmät pahat ole, vrt. monet muut ensi-/alkuyritelmät. Monesti parhaan tuloksen saa kun jättää mokomat maalaamatta. Toisinaan ne on veistetty jo niin hallitsevaksi osaksi figua että pakoon ei pääse. Vaikka paraskin puhuja olen, en ole maalannut pupilleja varmaan seitsemään vuoteen. Mutta, ei nuo huonot ole alkuun, tuosta suunta on parempaan. Tsemppiä sulle.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Silmien maalauksesta tuli mieleen, kerran olin Hesan GW:n liikkeessä ja siellä oli about minun ikäiseni poika maalaamassa. Hän kysyi myyjältä: "Saisinks mä hammastikun?"

- Mihin hittoon sä nyt hammastikkua tarviit!?, kysyi myyjä.
- Nokun mä tökkisin nää silmät, takelteli poika.

Myyjä polvistui pojan silmien tasalle ja osoitti lasiseinästä ulos kadullle.

- kerroppas, vertaa tota figua tuolla viidenkymmenen metrin päässä talsivaan pulskaan äijään, aika samankokosia vai? Noh, kerroppa nääksä sen äijän silmät häh?

Tähän tietenkin poika vastasi että ei nähnyt mutta halusi silti maalata ne silmät ja halusi edelleen hammastikun kun oli jo maalannut figun silmien valkoiset osat.

- Mitäs menit pistämään sen Schaisseks! Hammastikkua et saa!

Jooh.
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Hahah... Tällaistako on hesan geeweehenkilökunnan taso? Mitäs menit pistämään sen schaisseksi, keh

Minkäs ikäinen se poika muuten oli?
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Nazgúl kirjoitti:Minkäs ikäinen se poika muuten oli?
Vastaus:
Drumavatic´ kirjoitti:...ja siellä oli about minun ikäiseni poika maalaamassa...
Klikkaa Drumavaticin avataria, siellähän se on... :I

Ja itse figuun: hienoa työtä, eipä tule muuta moitittavaa kuin tuo tylsä base, mutta siitähän jo mainittiinkin... Viitta on erityisen hienosti onnistunut IMO.
Decoder

Kiitos teille, jotka sanoneet jotain figuuni liittyen.
Tykkään mieluummin ainakin yrittää maalata silmät, sillä jos napsahtaa kohdalleen ne tuovat rutkasti ilmettä.

Sanokaa ihmeessä jos kuvat niin huonoja, että estävät kritiikkinne.
Kdeff

Viesti Kirjoittaja Kdeff »

Todella tyylikäs. Voisi sanoa että tuolla nyt jokin palkinto irtoaa ;)
"To each of us falls a task. And all the Emperor requires of us Guardsmen is that we stand the line and we die fighting. It is what we do best. We die standing" - General Sturn Cadian 412th
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Ohhoh, anteeksi olisi pitänyt tietenkin kommata figuasi!

Juuh, pidin figusta paljon, metallit ovat erityisen hienoja. Naama vie jotenkin hyvin huomion, ehkä juurikin silmien takia. Pidän siitä. Punainen (?) ja valkoinen sopivat hyvin yhteen ja kokonaisuus näyttää hyvinkin realistiselta.
Kysyttiinkös aikaisemminkin mutta onkos miekan tesässä jotenkin ollut aivot narikassa? Näyttää kuvassa aika kehnolta.
Decoder

Kiitänpä sinuakin mukavasta palautteesta.
Kiva, että joku sanoi jotain realistisuudesta sillä jotain sen suuntaista olin hakenutkin.
Drumavatic´ kirjoitti:Kysyttiinkös aikaisemminkin mutta onkos miekan tesässä jotenkin ollut aivot narikassa? Näyttää kuvassa aika kehnolta.
Olen tähän kysymykseen vastannut tässä aiemminkin eli lähinnä tuossa takakuvassa miekan terän metallit häiritsevät itseäni. Vai häiritseekö teitä muita koko terä? Noh, jos häiritsee niin täytyy yrittää selvittää miksi näyttää huonolta ja parantaa jos vaikka noita teriä osuu kohdalle useammankin kerran.
St. Jimmy

Viesti Kirjoittaja St. Jimmy »

Decoder kirjoitti: Vai häiritseekö teitä muita koko terä? Noh, jos häiritsee niin täytyy yrittää selvittää miksi näyttää huonolta ja parantaa jos vaikka noita teriä osuu kohdalle useammankin kerran.
Hyvällä kapteenilla pitäisi olla hieno kiiltävä miekka. Nyt se näyttää tummalta ja likaiselta.
Kuva saa näyttämään miekan siltä että mustalle pohjalle olisi vähän hutaistu huonolla peittävyydellä chainmailia. Koita saada miekkaa enemmän mithril silverin suuntaan.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
nomic
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja nomic »

Hieno figu. Tyylikkään hillitysti tuotu väriä mukaan mikä toimii hienosti etenkin kun metallialueiden varjostukset ja korostukset on noin hyvin hallinnassa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”