chaoz kirjoitti:Tuon bloodletterin silmät näyttävät jotenkin himmeiltä, ne voisit tehdä vaikka puhtaan valkoisiksi IMO.
Laavabaset ovat todella hienoja, älä missään nimessä muuta niitä enää. Oletko ajatellut muuten koettaa OSLia noihin? Voisi näyttää aika rajulta.
Bloodletterin kuva edellisellä sivulla
OSL ? Mitäs mahtaa olla, olen iteasiassa aikamoinen noobi maalailemaan, joten tollaiset termit on täysin outoja. Joo silmien värin vois kyllä vaihtaa niin erottuis paremmin, totta. Laavabasen toteutus onkin joo nyt lukkoonlyöty :)
Huomasin että mun kuvaustaidoissa/kuvausboksissa/valoituksessa no häikkää, toi kuva on syöny melkein kaikki ihon highlightingit, pitää katella jos huomenna olis tarpeeksi valoisaa ja ottaa uutta kuvaa.
edit:
Nyt on 9 bloodletterin basea ainoastaan pientä viimeistelyä vailla! Sen jälkeen alkaakin itse bloodlettereiden maalaus. Tarkoituksena olisi tehdä ensimmäiset 10 täysin valmiiksi, tämän jälkeen palkita itseni vaikka maalaamalla Tzeenchtin Flamerit vaihteluksi, sitten loput 10 bloodletteriä ja Khornen demoniprinssi. Tämän jälkeen 10 plaguebeareria ja palkinnoksi Fiends of Slaaneshien maalaamista. Tämän jälkeen sitten vielä 10 plaguebeareria lisää ja Nurglen Demoniprinssin maalaus. Sitten loppujenlopuksi pääpalkintona odottelee itse Bloodthirster :), tällä systeemillä saa hyvin pidettyä maalausintoa yllä, hieman perusmörssäreitä ja jokin erikoisempi figu väliin.
edit2:
Kylläpäs on hidasta kun on niin tarkkaa puuhaa, punainen pohjaväri vedetty 5/9