"tyttökaverilta" lisää
Re: "tyttökaverilta" lisää
Figu maalattu kaikenkaikkiaan ihan hyvin. Luu sopivan sävyistä, mutta muutaman kerroksen jos jaksaisit pistää lisää valkoista paikoin niin olisi parempi. Valkoinen on kuitenkin ärsyttävää maalata kun vie niin reilusti aikaa. Verijäljet ihan hyvin toteutettu, mutta tokkopa se veri edes märkänä on noin vaaleaa. Puuta kannattaa ainakin yrittää maalata, aluksi todella yksinkertaisesti vaikka vetelemällä vaaleita viivoja puupintaan. maalausjälki on kaikesta huolimatta paranemaan päin.
Yhden kerran ostin em4:ltä siveltimiä (joka jäi viimeiseksi kerraksi) kaksi kappaletta ja toisesta lähti karvat jo ensimmäisessä käytössä. Saattoihan se olla vain surkeaa säkää, mutta sanoinhan kun sopi aiheeseen jotenkin.
Yhden kerran ostin em4:ltä siveltimiä (joka jäi viimeiseksi kerraksi) kaksi kappaletta ja toisesta lähti karvat jo ensimmäisessä käytössä. Saattoihan se olla vain surkeaa säkää, mutta sanoinhan kun sopi aiheeseen jotenkin.
No tarkoitus on, että tuo luuranko on vanha ja likainen siksi en sitä maalannut valkoisella tasaiseksi.
Oon kyllä nähnyt verta (ihminen, kun olen ja haavoista sitä mm. tulee) kyllä tuo minusta on tarpeeksi saman väristä.
Puuta yritän kunhan jaksan.
Oon kyllä nähnyt verta (ihminen, kun olen ja haavoista sitä mm. tulee) kyllä tuo minusta on tarpeeksi saman väristä.
Puuta yritän kunhan jaksan.
"Whether you think you can
or can't either way you
are right." - Henry Ford
or can't either way you
are right." - Henry Ford
Luurangossa on hyviä sävyjä ja maalit ovat hyvin oikeilla paikoillaan mutta lopputulos näyttää paikoin melko suttuiselta; saattaa osittain johtua kamalasta skulptistakin. Kontrastia kannattanee käyttää tehokeinona siten että vaikka itse luu olisikin vanhaa ja kuluneen näköistä, layeroimalla lähes valkoiseen asti saa figun muodot tuotua paremmin esiin. Verestä sen verran että se ei tuoreenakaan ole tasaisen väristä vaan "aidoissa" veriroiskeissa löytyy kyllä reilusti sävyeroja tumman ja vaalean välillä. Viikatteen roiske on kuitenkin muodoltaan varsin hyvännäköinen, mutta kannattanee vielä harjoitella noita pisaroita - tuo olkapään roiske näyttää punaiselta maalilta enemmän kuin vereltä. Plussaa kyllä tuosta terän tyven kuivuneesta verestä, se alkaa näyttää jo varsin hyvältä.
Infra terram pumiliones cuprum edent!
- Khorne Marien
Viikatteen veri ja ruoste erittäin hienosti tehty. :) Miten maalasit tuon veren, entä ruosteen? Itsekin olisin nimittäin kiinnostunut tekemään tuollaista ruostetta :)
Khorne Marien kirjoitti:Viikatteen veri ja ruoste erittäin hienosti tehty. :) Miten maalasit tuon veren, entä ruosteen? Itsekin olisin nimittäin kiinnostunut tekemään tuollaista ruostetta :)
kiitti :)
Vereen taisin alle maalata red gorella kuivunutta verta ja päälle blood redillä sinne minne halusin märkää verta. Ruosteen maalasin joko jommalla kummalla punaisella tai sitten ruskealla vedellä eli ohensin ihan vedeksi asti.
"Whether you think you can
or can't either way you
are right." - Henry Ford
or can't either way you
are right." - Henry Ford
- Khorne Marien
Eipä kestä. :) Ja kiitos ohjeesta. :)anniina00 kirjoitti:Khorne Marien kirjoitti:Viikatteen veri ja ruoste erittäin hienosti tehty. :) Miten maalasit tuon veren, entä ruosteen? Itsekin olisin nimittäin kiinnostunut tekemään tuollaista ruostetta :)
kiitti :)
Vereen taisin alle maalata red gorella kuivunutta verta ja päälle blood redillä sinne minne halusin märkää verta. Ruosteen maalasin joko jommalla kummalla punaisella tai sitten ruskealla vedellä eli ohensin ihan vedeksi asti.
Hei, tästälähtien kaikki aloitteliat kirjoittaa viestin alkuun "Olen muija" niin sataa rakentavaa kommenttia! Niemelä lisääppä maalausalueen infoviestiin :DSilveri kirjoitti:
Jaksaa kyllä tämä ketju sinänsä huvittaa - heti kun kauniimman sukupuolen edustaja alkaa esittelemään töitänsä, on nörttilauma innolla mukana jakamassa neuvoja.
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
No olihan tää ketju jo toinen jalka haudassa tossa Marraskuun alussa. Voi kyllä tolla Silverin kommentilla olla osansa asiaan, ei välttämättä, mutta se on mahdollista.T3ro kirjoitti:Hei, tästälähtien kaikki aloitteliat kirjoittaa viestin alkuun "Olen muija" niin sataa rakentavaa kommenttia! Niemelä lisääppä maalausalueen infoviestiin :DSilveri kirjoitti:
Jaksaa kyllä tämä ketju sinänsä huvittaa - heti kun kauniimman sukupuolen edustaja alkaa esittelemään töitänsä, on nörttilauma innolla mukana jakamassa neuvoja.
amis kirjoitti:yhteenveto on: Hanki se v#¤%n sääntökirja ja opettele pelaamaan...
ei millään pahalla mut silleen...