Kattotaas herääkö hän jostain vai, kun ei näytä täällä olevan.Viimeisin käynti:Pe 28.08.2009 21:41
Kuvasta en sano mitään muuta, ettei taida sopia tämän ketjun kuvaan. Öitä.
Kattotaas herääkö hän jostain vai, kun ei näytä täällä olevan.Viimeisin käynti:Pe 28.08.2009 21:41
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Drakojan kirjoitti:No voi hiton paskaa. Ei näy Rauta-Isää, eli pakko laittaa seuraava nimi asialle. Yrittäkää nyt! Jäänyt jo mitä, kolme vai neljä välistä?!
Hah, minä sanoin että en nyt keksi, tiputtakaa miut viimeiseksi. Silloin kun te ette mittään tehneet niin ette tainneet sanoa mitään, vai?SPACE MARINE!!! kirjoitti:meidät poistettiin heti pois oli vielä tämä iso pomo joka ensimmäisenä meistä...luovutajista?
No minä sanoin näin...SPACE MARINE!!! kirjoitti:En kirjoita!
SPACE MARINE!!! alias Yrsa the Trolli vetäytyy tehtävästään...
Ihan off-topiccina, en pysty ymmärtämään, miten näin pahasti kieliopin ja oikeinkirjoituksen kanssa sössivä on ylipäätään päättänyt ryhtyä kirjoittamaan tarinoita... Ei mitään henkilökohtaista.SPACE MARINE!!! kirjoitti:
VIISI, itse asiassa. sillä meidän jotka emme kirjoittaneet ja meidät poistettiin heti pois oli vielä tämä iso pomo joka ensimmäisenä meistä...luovutajista? Ei uskaltautunut kirjoittamaan, kun oli oma vuoro tekstiä tänne laittaa. Ja keplotteli itsensä sitten joukon viimeiseksi.
:DJodi91 kirjoitti:
Ihan off-topiccina, en pysty ymmärtämään, miten näin pahasti kieliopin ja oikeinkirjoituksen kanssa sössivä on ylipäätään päättänyt ryhtyä kirjoittamaan tarinoita... Ei mitään henkilökohtaista.