Minulla on idea siitä, että mistä saisi muutaman pöydän kohtuu hinnalla. Luultavasti muutamia kookkaita pöytälevyjä löytyy myös, siis että saadaan jotakin niiden finnfoam levyjen alle.Entrooppi kirjoitti:Pöydistä en ole nyt ihan varma, luultavimmin jouduttanee kaivamaan pari levyä lisää jostain.
Apocalypto, nyt!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Sami Jumppanen
Re: Apocalypto, nyt!
-
Sami Jumppanen
Saisikos pyytää kaikkia hyväkkäitä lähettämään minulle E-mailia? Tarkoituksena minulla on koota tälläinen maili lista, johon postaamalla viesti menee oletettavasti kaikille kerralla, joten voidaan hieman jutella syntisten tietämättä. Syntiset varmaan tekevät saman omalla puolellaan.
Onnistunee myös täällä YV:llä, sillä senkin voi lähettää useammalle kerrallaan.Sami Jumppanen kirjoitti:Saisikos pyytää kaikkia hyväkkäitä lähettämään minulle E-mailia? Tarkoituksena minulla on koota tälläinen maili lista, johon postaamalla viesti menee oletettavasti kaikille kerralla, joten voidaan hieman jutella syntisten tietämättä. Syntiset varmaan tekevät saman omalla puolellaan.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.
http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Varmaan se helpompi olisi täällä kuin erikseen sähköpostilla...? Turha viesti sinänsä, ei mtn uutta =)
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
-
Sami Jumppanen
Koetin, mutta siinä saa lähettää max. viidelle kerralla. Yksi jää vajaaksi.DraSa kirjoitti:Onnistunee myös täällä YV:llä, sillä senkin voi lähettää useammalle kerrallaan.Sami Jumppanen kirjoitti:Saisikos pyytää kaikkia hyväkkäitä lähettämään minulle E-mailia? Tarkoituksena minulla on koota tälläinen maili lista, johon postaamalla viesti menee oletettavasti kaikille kerralla, joten voidaan hieman jutella syntisten tietämättä. Syntiset varmaan tekevät saman omalla puolellaan.
No peijoona =/Sami Jumppanen kirjoitti:Koetin, mutta siinä saa lähettää max. viidelle kerralla. Yksi jää vajaaksi.
Sitten täytyy copy pastettaa ja laittaa viimeisellekkin =P
Immune to illusions and scientifical blows.
-
Sami Jumppanen
Muuten se käy, mutta sama koskisi muitakin, koska vastaukset tulisivat myöskin kaikille paitsi tälle yhdelle. Ja enkä edes jaksa ajatella sitä sotkua, jolla tämä kuudes henkilö saisi vastauksen kaikille...DraSa kirjoitti:No peijoona =/Sami Jumppanen kirjoitti:Koetin, mutta siinä saa lähettää max. viidelle kerralla. Yksi jää vajaaksi.
Sitten täytyy copy pastettaa ja laittaa viimeisellekkin =P
Joten saisikos pyytää niitä E-maileja?
Keräsin pahisten mailiosoitteet ja lähetin viestiä kaikille. Jatketaan siellä sitten maailmanvalloitussuunnitelmia.
Oletko varma? Itse en ainakaan saanut meiliin postia?
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
juu haittaneeko jos tuon kentil yhen ite suunnitteleman ja rakentamani yksikön?
nimi:
Pelican Armoured Assault Dropship
pts front_ side rear _ bs
250 12___12___10___3
type: flyer, orbital lander, VTOL-mode
transport: can carry up to 1 chimera or leman russ chassis tank or up to 12 imperial guardsman/storm troopers/ogryns or terminators (counting as 2 models)/biker squadrons (counting as 3 models)
armament: rear-mounted assault cannon
options: may take: smoke shells (6), distictive pant sceme, ejector seat, flare or cahh launcher at points cost indicated in imperial armor 1
weapons options: can take:
front: assault cannon at +30 pts, autocannon at +25 pts, lascannon at +25 pts
hardpoint 1:
2x wing- mounted multiple missile pods at +50 pts or
6x hellstrike missiles at + 60 pts
hardpoint 2:
2x heavy bombs at +30 pts or 4x bombs at +30pts or one infernus bomb at +60pts
nimi:
Pelican Armoured Assault Dropship
pts front_ side rear _ bs
250 12___12___10___3
type: flyer, orbital lander, VTOL-mode
transport: can carry up to 1 chimera or leman russ chassis tank or up to 12 imperial guardsman/storm troopers/ogryns or terminators (counting as 2 models)/biker squadrons (counting as 3 models)
armament: rear-mounted assault cannon
options: may take: smoke shells (6), distictive pant sceme, ejector seat, flare or cahh launcher at points cost indicated in imperial armor 1
weapons options: can take:
front: assault cannon at +30 pts, autocannon at +25 pts, lascannon at +25 pts
hardpoint 1:
2x wing- mounted multiple missile pods at +50 pts or
6x hellstrike missiles at + 60 pts
hardpoint 2:
2x heavy bombs at +30 pts or 4x bombs at +30pts or one infernus bomb at +60pts
"What i cannot crush with my words i shall crush with tanks of the Imperial Guard!"
Kopion sun gmail-osotteen suoraan tuolta 'Yhteystiedot' topicista. Jos ei tullut perille, niin lähetä vy:tä.^^Anzku kirjoitti:Oletko varma? Itse en ainakaan saanut meiliin postia?
Kuulostaa ihan asialliselta laitteelta, mutta... Eikö kuitenkin olisi tärkeämpää päättää ensin mitä sääntöjä Flyer-aluksille käytetään? Apoc-kirjassa on hyvin yksinkertaiset ja selkeät säännöt lentsikoille: Pelaaja saa päättää liikkumisvuoron alussa onko alus tämän vuoron Flyer vaiko Skimmer-alus. Sitten toimitaan tämän mukaan. Olihan tuossa muutakin juttua, mutta näin pääpiirteissään ja hyvin yksinkertaistettuna. Minun mielestä nuo ovat ihan hyvät ja sujuvanoloiset säännöt.7th comp. kirjoitti:juu haittaneeko jos tuon kentil yhen ite suunnitteleman ja rakentamani yksikön?
nimi:
Pelican Armoured Assault Dropship -
Sitten pitäisi vielä päättää käytetäänkö Imperial Armour-kirjasen erikoisammussääntöjä? Tankkipainotteisilla armeijoilla tämä toisi oman lisämausteensa, mutta onko se muita kohtaan reilua ja saadaanko peli pidettynä tarpeeksi yksinkertaisena? Tästä ei kuitenkaan hyödy kuin pari pelaajaa maksimissaan. Minullakin on tulossa tankkipainotteinen lista, mutta edelleen pelin sujuvuuden kannalta on varmasti parempi, jos nämä kikkailut jätetään pois. Ehdottaisin, että nämä jätettäisiin kokonaan pois ja pelataan peli ihan peruspaukkuja käyttäen.
totta, jätetään smoke shellit, infernus shellit jne pois.
muutenkin ne varmaan sopisivat paremmin normipeleihin...
itse ajattelin et käytetään sitä et vuoroparin alus päätetään onko se flyer vaiko skimmer.
votol-modekaan ei haittaa, koska vtol-modessahan voi leijjua vihulinjojen takana ammuskellen kaikkea mitä löytyy paitti pommeja niin kuin skimmer.
mut kanttisko käyttää tota pelicania? näin pieni äänestys: juu tahi ei? itte oon testannu, ei ole epätasapainoinen koska tankeil ei voi ottaa objectiveja ja se muutenkin maksaa helposti yli 350 pts jos ottaa hyvät aseet ja mitäs tapahtuu kun yhdistetään lascannon round ja armou 12...
muutenkin ne varmaan sopisivat paremmin normipeleihin...
itse ajattelin et käytetään sitä et vuoroparin alus päätetään onko se flyer vaiko skimmer.
votol-modekaan ei haittaa, koska vtol-modessahan voi leijjua vihulinjojen takana ammuskellen kaikkea mitä löytyy paitti pommeja niin kuin skimmer.
mut kanttisko käyttää tota pelicania? näin pieni äänestys: juu tahi ei? itte oon testannu, ei ole epätasapainoinen koska tankeil ei voi ottaa objectiveja ja se muutenkin maksaa helposti yli 350 pts jos ottaa hyvät aseet ja mitäs tapahtuu kun yhdistetään lascannon round ja armou 12...
"What i cannot crush with my words i shall crush with tanks of the Imperial Guard!"
Olen enemmän 'Counts as'- tyyppisten ratkaisujen kannalla.
tyyliin:
count as mararuder destroyer?
siinä tapaukses otan mararuder destroyeriks.
465 pts jne
mitä muut sanoo? otanko pelicanin vaiko en?
tai laskettaisiinko se pelican vaikka vultureksi jossa on multiple rocket podsit ja autocannon?
count as mararuder destroyer?
siinä tapaukses otan mararuder destroyeriks.
465 pts jne
mitä muut sanoo? otanko pelicanin vaiko en?
tai laskettaisiinko se pelican vaikka vultureksi jossa on multiple rocket podsit ja autocannon?
Viimeksi muokannut 7th comp., La 31.10.2009 20:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko se super heavy?
jaa kumpi?
pelican vaiko mararuder?
pelican ei oo, mararuder on s-h flyer.
mararuderi on s-heavyjä flyereitä,
lightning, thunderbolt, valkurie ja vulture ja arvus lighter ovat flyereitä
ero on se et pitää saada 2 tuhoavaa osumaa tappaakseen.
pelican vaiko mararuder?
pelican ei oo, mararuder on s-h flyer.
mararuderi on s-heavyjä flyereitä,
lightning, thunderbolt, valkurie ja vulture ja arvus lighter ovat flyereitä
ero on se et pitää saada 2 tuhoavaa osumaa tappaakseen.
-.-' emmä ny nii idiootti kuiteskaa oo....
Varmaa ei, super heavyjä alkaa olla jo tarpeeksi?
Varmaa ei, super heavyjä alkaa olla jo tarpeeksi?
yhteesä super heavyjähän olisi sitten:
2 superheavy tankkia hyviksillä ja macharius/mars alpha pattern warhound titan
pahiksilla stompa, 2 hierodulea, mararuder ja macharius/mars alpha warhound titan
eikös se mene aika lailla tasan?
3 hyvil,
4 pahoil.
siis 2-3 typpiä jää ilman s-heavyä
2 superheavy tankkia hyviksillä ja macharius/mars alpha pattern warhound titan
pahiksilla stompa, 2 hierodulea, mararuder ja macharius/mars alpha warhound titan
eikös se mene aika lailla tasan?
3 hyvil,
4 pahoil.
siis 2-3 typpiä jää ilman s-heavyä
Monta flyeriä on nyt tulossa kentälle?! Hyviksillä on vain ne hunter killer missilet IT-aseinaan, ei ole mtn IT-tykkiä tai vastaavaa....
Pitäisikö tämä yrittää pitää nyt selkeänä, eikä yritetä monimutkaistaa tätä??
Pitäisikö tämä yrittää pitää nyt selkeänä, eikä yritetä monimutkaistaa tätä??