Wanha sotaratsu on puunattu uuteen karvankiiltoon, eli Alternative Armies -yhtiön scifipeli Firefight on monen vuoden jälkeen kokenut versiopäivityksen eläväksitekevän vaikutuksen. Tässä tiedote The Miniatures Pagella, sieltä pääsee linkkejä seuraamalla eteenpäin:
http://theminiaturespage.com/news/349750/
Alternative Armies julkaissut Firefight 2.0:n
Alternative Armies julkaissut Firefight 2.0:n
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Re: Alternative Armies julkaissut Firefight 2.0:n
Tuo AA:n mainossivun hypetysteksti saa karvani nousemaan pystyyn. Ilmeisesti siis kullakin hahmolla on per vuoro tietty määrä toimintopisteitä, joista ainakin osa määritellään nopalla? Oletettavasti sitten eri toiminnot ja liikkumiset vievät tietyn määrän toimintopisteitä ja vuoro vaihtelee pelaajalta toiselle, kuten käytännössä katsoen kaikissa muissakin moderneissa skirmish-peleissä.
"This unique ‘Action Dice’ mechanic makes Firefight 2.0 a truly special game that unlike almost any other tabletop system gives players a real nail biting experience."
Vähän pistää miettimään tämän pelin kohdeyleisöä. Ihan fiksun tuntuinen idea sinänsä, mutta kärsinee samasta ongelmasta kuin skirmishpelit yleensäkin - eli skenaariot on enemmän tai vähemmän väkisin väännettyjä ilman varsinaista sisältöä ja pointti menee enemmän räiskimiseen kuin tehtävän suoritukseen.
"This unique ‘Action Dice’ mechanic makes Firefight 2.0 a truly special game that unlike almost any other tabletop system gives players a real nail biting experience."
Vähän pistää miettimään tämän pelin kohdeyleisöä. Ihan fiksun tuntuinen idea sinänsä, mutta kärsinee samasta ongelmasta kuin skirmishpelit yleensäkin - eli skenaariot on enemmän tai vähemmän väkisin väännettyjä ilman varsinaista sisältöä ja pointti menee enemmän räiskimiseen kuin tehtävän suoritukseen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!