"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40K-liiga: Assault on Teutoburg

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Dark Servant

Re: 40K-liiga: Assault on Teutoburg

Viesti Kirjoittaja Dark Servant »

Timo vs. Antti
SM vs. IG
1-2 (voitto IG:lle)

Hirveä tankkihorde, joka kurmotti ikävästi pari vuoroa, mutta sitten uskalias hyppyreppuryhmä suoritti ja tuhosi lentohärvelin, tankin ja immotti toisen tankin ja chimeran niistäen vielä pöydältä yhden ig-ryhmän. Vielä yksi vuoro jos olisi tullut, niin voitto olisi voinut tulla minulle.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Miika Kettunen - Sami Jumppanen
WH/WH
Voitti Miikan WH.

Olipas ilkeä matsi. Vaikka kummankaan armeijat eivät oikeastaan toimineet erityisen hyvin, niin Miikan ML/GL yhdistelmät toimivat paremmin kuin minun lassot ja AC:t. Peli päättyi 2-1 tilanteeseen, kun Miika sai tapettua minun joukot kahdelta kohteelta ja minä en saanut edes Sentinelejä ja Exorchistiä nistittyä, niin lopulta ei ollut mitään millä poistaa miikan joukkoja hänen kohteiltaan.
ismo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ismo »

Kierros 3
Ismo Louhelainen vs. Anssi Pitkänen
Salamanterit vs. Dark Angels

Ismo voitti 2-0
Sami Jumppanen

ismo kirjoitti:Kierros 3

Ismo voitti 2-0
Perkules! Olisi pitänyt jäädä katsomaan...
Dark Servant

Neljännen kierroksen paritukset on tehty.

Pekan ja Karin matsista ei ole minulla tietoa, mutta paritin heidätkin nyt jottei koko liiga myöhästy yhden pelaamattoman(?) pelin takia. Ottelun tulos ei hirveän paljoa vaikuta nyt tehtyyn paritukseen.

Eli Karilla ja Pekalla on tällä hetkellä yksi peli rästissä. Olen lähettänyt asian tiimoilta Karille ja Pekalle s-postia ja odotan vastausta viesteihini.
goddish

Viesti Kirjoittaja goddish »

pahoittelen viivästystä.

Emme löytäneet sopivaa hetkeä millään kun molemmilla näyttää olevan oikeatakin elämää heh ;)

matsi on sovittu maanataille 11.00..
Nurinaa, ainaista nurinaa...
Dark Servant

goddish kirjoitti:pahoittelen viivästystä.

Emme löytäneet sopivaa hetkeä millään kun molemmilla näyttää olevan oikeatakin elämää heh ;)

matsi on sovittu maanataille 11.00..
Just kerkesin laittaa s-postia sulle. Mutta hyvä että saatte pelattua pelinne pois alta.
^^Anzku

Viesti Kirjoittaja ^^Anzku »

Sami Jumppanen kirjoitti:

Ismo voitti 2-0
Perhana ismo iski metsään missä mulla oli se objective hallussa devastator squadin edessä assault squadilla ja töpön kanssa, sitte iski devastatorien kimppuun.... Siinä menetin tulitukeni ja objectiven ;P Mikä mulla oli se viimeinen objective nii sinkomies ampui lähestyvää töppöä 5 vuoroa peräkkäin ohi nii pääsi töppö sit kimppuun siihen 5 ukon rykmenttiin. Yritin sitten omalla assault squadilla ja melta bommeilla tuhottua sen,mutta ei.... Siitä en sit saanut pisteitä.

Ismolla oli 10 ukkoa ja 8 scouttia objectivella n. 20 tuuman päässä devastator squadin ja 5 ukon (siinä devastator squadin edessä objectivella) edessä jota sitten tulitin 5 vuoroa peräkkäin. Vain 2 tacticali ukkoa jäi henkiin.... En sitten Rhinolla saanut niitä tapettua vaikka yritys oli kova.... =D
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Sami Jumppanen

^^Anzku kirjoitti:
Sami Jumppanen kirjoitti:

Ismo voitti 2-0
Perhana ismo iski metsään missä mulla oli se objective hallussa devastator squadin edessä assault squadilla ja töpön kanssa, sitte iski devastatorien kimppuun.... Siinä menetin tulitukeni ja objectiven ;P Mikä mulla oli se viimeinen objective nii sinkomies ampui lähestyvää töppöä 5 vuoroa peräkkäin ohi nii pääsi töppö sit kimppuun siihen 5 ukon rykmenttiin. Yritin sitten omalla assault squadilla ja melta bommeilla tuhottua sen,mutta ei.... Siitä en sit saanut pisteitä.

Ismolla oli 10 ukkoa ja 8 scouttia objectivella n. 20 tuuman päässä devastator squadin ja 5 ukon (siinä devastator squadin edessä objectivella) edessä jota sitten tulitin 5 vuoroa peräkkäin. Vain 2 tacticali ukkoa jäi henkiin.... En sitten Rhinolla saanut niitä tapettua vaikka yritys oli kova.... =D
Kuulostaa ihan minun viimeisimmältä matsilta, tuli ei vain tehoa.
Multatunkio

Viesti Kirjoittaja Multatunkio »

Kierros 3

Kari Multanen vs Pekka Tiihonen
Iron Warriors vs Demons

Kari Voitti 2 - 0

Kaaoksen eri osapuolten välinen nujakka ratkesi lähinnä Chaos-idolsien uusintoihin. Demonit saapuivat heti kärkeen kentälle vilttiketjulla, kun muutoksen herra tuijotti ilmeisesti töllöä kotosalla. Tästä johtuen demonit ilmestyivät kentällä tipoittain ja rauta-arskat kerkisivät huolehtia siivouksesta aina ennen uutta satsia (vuorolla kaksi peräti yksi yksikkö vaivautui paikalle). Demonien vuorolla kolme Lord of Change sai vihdoinkin perseensä ylös sohvatuolista... ja istui samantien takaisin katsomaan parhaita paloja uusintana (eli siis deeppasi ulos kentältä ja poistui pelistä). Peli loppui viimeisen horrorin poksahtaessa ilmaan vuoron 5 lopussa, mutta Idolsien voittajasta ei ole tietoa.

Peli tosiaan ratkesi aika pitkälti reserviheittoihin, mutta annetaanpa nyt julkinen tunnustus demoniprinssille, joka oppi vihdoin olemaan kämmimättä jokaista saveaan.
DraSa

Viesti Kirjoittaja DraSa »

Jahas, Kari sai pelattua edellisen pelinsä... eli uutta putkeen vaan =D

Milloinkas pelataan 4. kierroksen peli? Minulle käy viikolla klo.14.30 -> joka päivä... mielellään ei kuitenkaan torstait.
Lauantait on tietennii vapaat, mutta... no lauantaina vois tehdä vaikka jotain muutaki ;)

Mutta heitäs joku päivä.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.

http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Multatunkio

Viesti Kirjoittaja Multatunkio »

Ohoo, verienkelit kaivaa verta nenästään oikein foorumilla. ;) No kyllähän se vaan passaa... Tällä kertaa voitaisiin ottaa tavoitteeksi että closari alkaa jo ensimmäisellä vuorolla, viimeksi kun taisi mennä nolosti kakkoskierrokselle.

Vilkaisin kalenteria ja tiistaina 03.11 ois se päivä kun viikolla vois pelailla. Jos ei tuo käy, niin sitten menee valitettavasti lauantai töiksi, vaikka silloin tosiaan voi kaikkea muutakin tehdä. Eli miltäs kuulostaa?
DraSa

Multatunkio kirjoitti:Vilkaisin kalenteria ja tiistaina 03.11 ois se päivä kun viikolla vois pelailla. Jos ei tuo käy, niin sitten menee valitettavasti lauantai töiksi, vaikka silloin tosiaan voi kaikkea muutakin tehdä. Eli miltäs kuulostaa?
Tiistai 3.11. käypi.

Onkos sulla fantsulaan päin menoa mitenkä nyt, että sais tuon varauksen tehtyä? Itse olen näillä näkymin vasta torstaina sielläpäin liikkumassa, et jos et sinä sitä ennen pääse käymään, nii mie laitan sillon pöydän varaukseen.

goddish

Viesti Kirjoittaja goddish »

Multatunkio kirjoitti:Kierros 3

Kari Multanen vs Pekka Tiihonen
Iron Warriors vs Demons

Kari Voitti 2 - 0

Kaaoksen eri osapuolten välinen nujakka ratkesi lähinnä Chaos-idolsien uusintoihin. Demonit saapuivat heti kärkeen kentälle vilttiketjulla, kun muutoksen herra tuijotti ilmeisesti töllöä kotosalla. Tästä johtuen demonit ilmestyivät kentällä tipoittain ja rauta-arskat kerkisivät huolehtia siivouksesta aina ennen uutta satsia (vuorolla kaksi peräti yksi yksikkö vaivautui paikalle). Demonien vuorolla kolme Lord of Change sai vihdoinkin perseensä ylös sohvatuolista... ja istui samantien takaisin katsomaan parhaita paloja uusintana (eli siis deeppasi ulos kentältä ja poistui pelistä). Peli loppui viimeisen horrorin poksahtaessa ilmaan vuoron 5 lopussa, mutta Idolsien voittajasta ei ole tietoa.

Peli tosiaan ratkesi aika pitkälti reserviheittoihin, mutta annetaanpa nyt julkinen tunnustus demoniprinssille, joka oppi vihdoin olemaan kämmimättä jokaista saveaan.
Joo aika törkee selkäsauna tuli...
hauskaa oli :)

Kiitokset vihulle nöyryytyksestä, tässä onkin tullut aika nöyräksi viimeaikoina...
Nurinaa, ainaista nurinaa...
Stone Fist

Viesti Kirjoittaja Stone Fist »

Kierros 4

Antti Martikainen vs. Ismo Louhelainen
Tau Empire - Salamander Space Marines
2-1 Tau Empirelle

Hyvä peli oli. Taun tuli voima näytti kaapin paikan tasaisella suorituksellaan.
-Put your trust in stone and iron - stone and iron have always been true friends of the Dwarfs.
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Kierros 4.

Pelaajat: Pekka M. vs Pekka T.
Armeijat: Demonit vs demonit
Tulos: 1-1 tasapeli
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
DraSa

Kierros 4.
Pelaajat: Kari M. vs Joni T.
Armeijat: Iron Warriors [CSM] vs. Memoria Sanguis [BA]
Tulos: 3-0 Voitto Rautapojille

Tuli kylmää kyytiä BA:lle... kaikki muu tuhottiin, yhtä terminaattoria lukuun ottamatta =P

^^Anzku

Viesti Kirjoittaja ^^Anzku »

Kierros 4.

Pelaajat: Anssi P vs Joel J
Armeijat: Dark Angels vs SM
Tulos: 1-1 tasapeliin

Pirun hyvä peli oli ja tasainen! Täynnä yllätyksiä ja tilanteita.... Spekuloiden tuli sellainen tilanne, että meillä aika loppui kesken valitettavasti liikkeen sulkeutuessa, minun viimeistä vuoroa ei keretty käydä. Varmaa oli että minulle jäi yksi objective, mutta Joelin joukkojen objectiivien määrä oli kyseen-alainen. Vikalla vuorollani olisin saanut hyökättyä assault squadillani yhteen hänen hallitsemastaan objectivesta (eväten näin hänen hallitsemisensa objectiveltaan) ja toinen taas oli sellainen olisinko kaksi tyyppiä saanut tapettua toiselta hänen objectiveltaan.
Mutta näin kävi ja todella viihdyttävä peli =)
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Sami Jumppanen

Koukku vs. Sami
Eldar vs.WH
2-1 Eldar voitti.

Erittäin tuskastuttava matsi, jossa mikään ei onnistunut (ainakaan minulla). Tästä huolimatta onnistuin ottamaan haltuuni tarpeeksi objektiivejä, että vielä 5. ja 6. vuoroilla voitto olisi mennyt minulla, mutta peli aina jatkui ja jatkui vain. Viimein 7. vuorolla Eldarit onnistuivat puhdistamaan IG ryhmän objektiivilta ja samalla onnistuivat rämpimään toiselle kohteelle ja peli päättyi siihen.

Pelistä mainittakoon muutama tapaus, jotka olivat aika hienoja. IG-ryhmä oli sidottuna lähikseen Eldar war walkerin kanssa vuorolta 3 asti. Toinen oli tämä aikaisemmin mainittu IG-ryhmä joka otti laudan keskustan haltuun ja kuoli sitä hallussa pitäessään. Tämä ryhmä onnistui niittaamaan Falconin ja tämän lisäksi grillasi Dire avenger porukan kahteen viimeiseen mieheen.

Tässä nyt toistamiseen jouduin toteamaan, että olisi pitänyt ottaa lassojen, AC:n ja fleikkojen sijaan IG:lle Missileitä ja kranaatin heittimiä. Minulla ei vain ollut sakkia, joilla nitistää vastustajan troopit.
Dark Servant

Laurin ja Topin pelatessa maanantaina teen liigaparituksen sitten maanantaina, ellei muut pelinsä pelaamattomat tarvitse myös lisää aikaa (josta olisi hyvä ilmoittaa jottei tarvitse lähteä tiedustelemaan privaviesteillä tilannetta).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”