"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Daemonhuntereiden toimivuus?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Piitter

Daemonhuntereiden toimivuus?

Viesti Kirjoittaja Piitter »

moro.

Tässä lueskelin DH-codexia, ja huomasin että kavereiden erikoisjutut on suurimmaksi osaksi demoneiden vastaisia (O'rly?), ja niillä nyt ei tee juurikaan mitään muita armeijoita vastsaan, joten heräsi kysymys kun en pahemmin nähnyt DH pelaajia, että saako tästä armeijasta tehtyä millään, toimivaa armeijaa, jolla voisi pärjätä muilleki kuin demoni armeijoille? kuitenkin pelissä on yli 12 eri armeijaa...joten tänne vaan kertomaan omista kokemuksista, sillä dh:t kiinnostaa kovasti, mutta kun ovat kohtuu kalliita rahallisesti...ei viitsi alkaa kerää jos niillä pelaaminen vaatii sisua ja pyhää henkeä...
Im immortal...till i die.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Re: Daemonhuntereiden toimivuus?

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Kyllähän niillä pärjää, ainakin radicaaleilla joita oon ite peluuttanu. Ampuva inkvi+retinue, assassin, pari hostia ja trooppiin pari ryhmää stormareita ja vaikka sitte fastiin assaultryhmä ja heavyyn devastaattoreita ja dredi. luulis jossain määrin toimivan. Puritaanitkin toimivat kyllä, AT-tuli on vähän heikkoa, et pitää dredejä ottaa et saa kohtuullista tuli voimaa. Mutta lähiksessä GK:t hakkaa kivasti
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Spetulhu

Viesti Kirjoittaja Spetulhu »

Ei ne nyt enää hirveästi toimi demoneja vastaan... demonit kun ei enää ole demoneja eikä niiden psyykkiset voimat myöskäään ole psyykkisiä voimia. Itse lähinnä käyttäisin IGn tukena pari yksikköä - inkvisaattori ja mystic retinue että se voi käskeä jotain isoa tykkiä ampumaan deepstrikettävää ryhmää, esimerkiksi. Assassin oikeassa paikassa saattaa myös tehota.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.

-Vanha sananlasku IG:ssä
Piitter

Viesti Kirjoittaja Piitter »

No ei kyl hirveesti enää tee mieli alkaa pelaamaan näillä :S harmi että fluffikkaasti hieno armeija on näin surkeaksi poljettu armeija, toivotaan että vitos edikan codexi joskus ilmestyy ja jos se vaikka toimiskin :)
Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Spetulhu kirjoitti:Ei ne nyt enää hirveästi toimi demoneja vastaan... demonit kun ei enää ole demoneja
Onpas. Kinataan lisää jahka saat luettua demoni dexin sivun 27. (Lähinnä tarkotan sitä ekan special rulen ekaa kappaletta.) :)
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Piitter kirjoitti:No ei kyl hirveesti enää tee mieli alkaa pelaamaan näillä :S harmi että fluffikkaasti hieno armeija on näin surkeaksi poljettu armeija, toivotaan että vitos edikan codexi joskus ilmestyy ja jos se vaikka toimiskin :)

Höh!, Teet niinkuin minä, Itse olen pure GK armeijaa kasaamassa ihan justiinsa kunhan palkkapäivä vaan tulee, ja sitten siitä lähtee :D Peleissä voi tulla takkiin, mutta voinpahan sanoa että minulla on mageemmat figut kuin sinulla ja moraalinen voitto puolellani :D (Olettaen että osaa maalata, minä tosin en ole mikään mestari maalari xD)
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Eöl the Dark Elf

Viesti Kirjoittaja Eöl the Dark Elf »

Itseltä löytyy kanssa pure GK armeijan alkua hieman, ja vaikkeivat nuo nyt mikää turhan kova armeija ole ei niillä nyt ihan automaattisesti takkiinkaan ole tullut. Peluutan pitkälti samanlaista listaa kuin tuossa mainiossa tekstissä, omasta listata löytyy Grand Masteri, 2x10 Grey Kightiä ja molemmille Land Raideri, sekä Dreadnought. Eihän tuo nyt liian voittoisa lista ole mutta kyllä sillä ihan pelaa ja pari Lantikkaa tekee ihmeitä teholle. GK yksiköt ovat kuitekin suht kovia, ja ennenkaikkea suhteellisen perusvarmoja. Yksikkö ampuu 18 kutia + fleikkarin, taistelee aina kahdella Attackilla ja S6:lla. Shrouding suojaa kaukaa tulevalta tulelta esim. objektiivia pidettäessä ja Land Raiderit hoitelevat vihollisen tankit. Kalliitahan nuo ovat jopa tehoihinsa nähden mutta itse pidän näistä kyllä ja näen ihan pelattavana armeijana, ainakin omissa peliporukoissa, ei taida turnaustasolle oikein taipua riittävän kovaa listaa pure GK tai edes pure DH.

-Eöl
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”