Jooh no mulle käy kaikki päivät 14:15 -> eli vaikka eka päivä kun fantsussa on vaan tilaa.Pecu kirjoitti:Mikä tahansa arkipäivä klo 11-17 käy, joten päätä sinä itselles sopiva.
Swedland ja Kyltymätön Fockenholm - 5. Kierros
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Swedland ja Kyltymätön Fockenholm - 4. Kierros
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Millos Joonas joutaa tapella?
Mulle käy Maanantai, keskiviikko ja perjantai.
- Sör-Skaven
Varmaan menee perjantaihin toi. Mulle käy 14.30Salsa kirjoitti:Millos Joonas joutaa tapella?
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
Siirtyy ens viikkoon, mulla meni viikko täyteen.
Ens viikolla perjantaina klo 16 ->?
Ens viikolla perjantaina klo 16 ->?
- Sör-Skaven
Juu mulle käy se 13 perjantai ;D Mite ois jos vaikka luovutat suoraa se o perjantai 13? >;)
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.
Joo multa loppuu koulu melkosen myöhään, mutta (lähes) parrattomat kääpiöt eivät luovuta.
Perjantai klo 16-> Ensi viikolla.
Silloin nähdään.
Perjantai klo 16-> Ensi viikolla.
Silloin nähdään.
Nyt on Kaamoksen karmoittaville olennonpuolikkaille kostettu viimeaikaiset synnit. Lordi Kyrian johti henkilökohtaisesti kuolleiden kaaossoturien päiden iskemistä seipäiden nokkiin, pitkin Swedlandin mutaisia ja nyt jo lumen peittämiä teitä.
Seuraavaa uhria odotellessa.
Seuraavaa uhria odotellessa.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Samoin on hiidet ajettu karkusalle, ainakin väliaikaisesti, Fockenholmin tulevilta mailta! Kiitos ja kunnia Felix Rosentonille ja Grandbelokselle - huraa, huraa! Jo valmiiksi heikennetyt hiidet saivat uuden iskun, mutta se kirottu hiisilordi ei vieläkään joutunut Keisarillisten saappaiden tallomaksi. Se tehtävä jääköön siis viimeisen kierroksen, joulun alun vastukselle.
Nyt näyttää epäilyttävästi siltä, että Grandbeloksen yhä syvemmälle etenevät joukot - jotka tosin jo suunnittelevat siirtymistä takaisinpäin etelään lähemmäs kotirintamia, nyt kun rouva Krausin johtama armeija on ilmoittanut herra Himmelin palanneen leiriin tehtävältään - törmäävät yhä uudestaan todisteisiin liiankin tutuksi käyneiden haltioiden jäljistä. Toivottavasti tästä ei eskaloidu mitään ikävämpää...
Nyt näyttää epäilyttävästi siltä, että Grandbeloksen yhä syvemmälle etenevät joukot - jotka tosin jo suunnittelevat siirtymistä takaisinpäin etelään lähemmäs kotirintamia, nyt kun rouva Krausin johtama armeija on ilmoittanut herra Himmelin palanneen leiriin tehtävältään - törmäävät yhä uudestaan todisteisiin liiankin tutuksi käyneiden haltioiden jäljistä. Toivottavasti tästä ei eskaloidu mitään ikävämpää...
Hiidet on hiisiä, minuakin vastaan hiisikenraali kiersi taloa ympäri mielummin kuin tekisivät oikeasti jotain.
Tänään on peli Joonasta vastaan, skenaarion luulisi helpottavan minun peliä.
Tänään on peli Joonasta vastaan, skenaarion luulisi helpottavan minun peliä.
Homma meni överiks, kuolin (homoileville) vampyyreille.
Viekkaan olevani jtn. 6000p. miinuksella.
Runedit\\ Vajaat -7000 itseasiassa :)
Viekkaan olevani jtn. 6000p. miinuksella.
Runedit\\ Vajaat -7000 itseasiassa :)
Niko ja Tiihosen Pekka, mikä on tilanne? Ajattelitteko pelata pelin milloin?
Oli todella hankala yrittää sovitella aikaa, ainut hetki olisi ollut tänään aamupäivällä mutta molemmat pöydät oli varattu. ensiviikolla ei mahdollista pelata joten ei onnistu mitenkään...
Peki
Peki
Nurinaa, ainaista nurinaa...
Mitä jos vaan rollattaisiin seuraavan kierroksen parit oletuksella, että pojat pelasivat drawin ja pelaavat sitten pelinsä, kun löytävät aikaa? Päästäisiin eeppinen viimeinen kierros mäystämään =).
Eyes that fire and sword have seen
käy mulle ainakin :)
Toisaalta kyseinen peli on aika tärkeä viimeisen kierroksen kannalta.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Viimevuodesta oppien paritan joko haamudrawina ellette saa sovittua peliä vaikka viikon päähän johonkin väliin. Kaikki tahtoo kuitenkin homman pois alta ennen joulua, ja ollaan niin lähellä. :) Ensimmäinen myöhästyminen sattui vasta juuri ennen vikaa kiekkaa.
Eli, teemme seuraavaa:
-Yritätte saada pelin parinpäivän sisällä mahdollisimman pian sovittua. Minulle on tärkeintä tietää miten pian voisitte teoriassa pelata pelin.
-Jos saatte pelin sovittua esim. juuri niin, että vika kierros viivästyisi vain viikolla, niin teemme yhden seuraavista vaihtoehdoista:
a) odotamme että pojat saavat pelin pelattua ja aloitamme rytinällä vikan kierroksen.
b) paritamme vain alapään ja/tai varmat parit. He pääsevät pelaamaan jo ensiviikosta eteenpäin ja muut odottavat kiltisti.
c) annan pojille haamudrawin, kaikki paritetaan drawina ja pojat pelattuaan pelinsä saavat turnauspisteet sen mukaan.
-Jos ette saa peliä sovittua ajoissa, niin annan haamudrawin (eli pisteitä ette saa, mutta paritus tapahtuu kuten olisitte pelanneet tasurin) ja pelaatte pelin heti kun pystytte. And I mean as soon as possible! >_< Mur gräyh.
-Jos peliä ei pelata, kukaan ei saa pisteitä. :) Everipadi vins!
Setvikää, setvikää! Hophophop. Liikkuu liikkuu, nopeammin, paremmin!
Miuta pelottaa että joudun toiseen otteeseen demoneita vastaan vikalla kierroksella... ~_-
Eli, teemme seuraavaa:
-Yritätte saada pelin parinpäivän sisällä mahdollisimman pian sovittua. Minulle on tärkeintä tietää miten pian voisitte teoriassa pelata pelin.
-Jos saatte pelin sovittua esim. juuri niin, että vika kierros viivästyisi vain viikolla, niin teemme yhden seuraavista vaihtoehdoista:
a) odotamme että pojat saavat pelin pelattua ja aloitamme rytinällä vikan kierroksen.
b) paritamme vain alapään ja/tai varmat parit. He pääsevät pelaamaan jo ensiviikosta eteenpäin ja muut odottavat kiltisti.
c) annan pojille haamudrawin, kaikki paritetaan drawina ja pojat pelattuaan pelinsä saavat turnauspisteet sen mukaan.
-Jos ette saa peliä sovittua ajoissa, niin annan haamudrawin (eli pisteitä ette saa, mutta paritus tapahtuu kuten olisitte pelanneet tasurin) ja pelaatte pelin heti kun pystytte. And I mean as soon as possible! >_< Mur gräyh.
-Jos peliä ei pelata, kukaan ei saa pisteitä. :) Everipadi vins!
Setvikää, setvikää! Hophophop. Liikkuu liikkuu, nopeammin, paremmin!
Miuta pelottaa että joudun toiseen otteeseen demoneita vastaan vikalla kierroksella... ~_-
Peli sovittu ensviikon lauantaille...
Saisko niitä parituksia nyt sit ilmoille että kerkeää pelailla sit pelin nopeesti. Mulla lähtee armeija nimittäin tossa ensviikon alussa, joten jos paritukset ois tulossa vasta ens viikonloppuna, jäisi multa sit vika kiekka pelailematta.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Mitä, sie myyt armeijasi kesken turnauksen...? That's nice.Pecu kirjoitti:Saisko niitä parituksia nyt sit ilmoille että kerkeää pelailla sit pelin nopeesti. Mulla lähtee armeija nimittäin tossa ensviikon alussa, joten jos paritukset ois tulossa vasta ens viikonloppuna, jäisi multa sit vika kiekka pelailematta.
Mutta saa parituksia.
- - -
Swedland ja Kyltymätön Fockenholm - Kierros 5
Kaarle - Olli K
Tino - Niko
Pekka M - Peetu
Pekka T - Seba
Joonas - Olli T
Tapio - Aleksi
Koodi: Valitse kaikki
Kaarle 75 (+7509)
Tino 59 (+3990)
Olli K 46 (+2447)
Niko 43 (+389)
Pekka M 45 (+1336)
Pekka T 45 (+798)
Peetu 42 (-364)
Seba 36 (-1450)
Joonas 36 (-2030)
Olli T 31 (-2472)
Tapio 17 (-3496)
Aleksi 8 (-6985)Puskiksilla ja Grandbeloksella on taas sarjassamme ideaaleimmat match upit vikalla kierroksella. :) Mut sama kai!
Pekka, tiistaina kerkeää pelaamaan, yes, no, perhaps?
Hyvinhän tässä kerkee pelailla vielä vikan pelin pois alta..Rune kirjoitti:Mitä, sie myyt armeijasi kesken turnauksen...? That's nice.Pecu kirjoitti:Saisko niitä parituksia nyt sit ilmoille että kerkeää pelailla sit pelin nopeesti. Mulla lähtee armeija nimittäin tossa ensviikon alussa, joten jos paritukset ois tulossa vasta ens viikonloppuna, jäisi multa sit vika kiekka pelailematta.
Tiistai käy hyvin, aamupäivästä.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.