"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa-ketju 09-10

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
SPACE MARINE!!!

Re: Tarinakisa-ketju 09-10

Viesti Kirjoittaja SPACE MARINE!!! »

Drumavatic´ kirjoitti:
Ylimääräiset huutomerkit Käyttäjätunnuksessa on perseestä.
enmä nyt tiä. Mun mielest ne o ihan jees kamaa.
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Ainakin saavat vakavuuden accountistasi ja allekirjoitus kruunaa kakun. Ei millään pahalla.

Jaa, olikos larppaaminen hienoa? Täällä päin kaikki katsoo sua epäilevin silmin ja nauraa päälle, jos edes ehdottaisi tuollaista. Ikävää sinänsä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Tappakaa kaikki kyyhkyset, ne ovat pyhän hengen saastaisia edustajia.
Nyyhkikää kaikki kyyhkyset kohta teidät ristiinnaulitaan!

Itkekää pois lapset, jotka ette näe koskaa lemmikkejänne!
Eivät enää koskaanole lämmittämässä sydäntänne!

Sillä kyyhkyset, nuo saastaisen jumalan palvojat!
Ovat tehneet syntiä, ja vastaavat siitä itse saakuli!

Näin päättyy kyyhkysten uhka maailmassamme!

Vedä turpaan ja puhtaaksi vuole!
Da Big Boss

Mitä tuo oli?

Voisi taas ruveta työstämään runoja oikein porukalla viime vuoden tapaan eikös? ;)
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Da Big Boss kirjoitti:Mitä tuo oli?

Voisi taas ruveta työstämään runoja oikein porukalla viime vuoden tapaan eikös? ;)
Tuli viilis.

Jooh, Paskarunojen Kostoa kaivataan takaisin. Toisaalta, jaksaako niitä kaikkia lukeakkaan.

Voisi pitää sen kisan vaikka englanniksi niin voisin nauraa räkäisesti kello kahdelta lueskellessani "Poor Noah":in sijasta "Poornoah":ia.

Jooh
Alien of Change

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Da Big Boss kirjoitti: Jaa, olikos larppaaminen hienoa? Täällä päin kaikki katsoo sua epäilevin silmin ja nauraa päälle, jos edes ehdottaisi tuollaista. Ikävää sinänsä.
Nyt kun olen sekasin, niin kysyn mitä tarkoittaa larppaaminen? Olen yhtä sekaisin kuin koulussa musiikin tunnilla. Täh, siis mitä mun piti nyt tehdä? Mitä mä painan näistä ja milloin? Pitääkö mun nyt painaa toista nappia? Mitä se ope sano pari sekunttia sitten? Miksi mä en osaa tätä?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Rune kirjoitti:Vähän hävettää.
Ei larppaamisessa ole nyt niin paljoa hävettävää. Ainakaan jos vertaa siihen mitä teen tällähetkellä työkseni...
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Televisiolupien tarkastaja?
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Da Big Boss

Alikersantti? :P

Ja ei, paska runojen kostoja ei tule. Sen lupaan, oli ne jotain hirviöitä jotka pitäisi tappaa ja haudata samaan kuoppaan johon ydinjätteet heitetään. Siit' tuli mieleen, et kyllä venäjä osasi sillon joskus Tsernobylissä. Tunkea nyt syttymisherkkiä grafiitteja sinne sauvoiksi...way to go. Taitoa lisää se, että tekivät lähes varmasti epäonnistuvan testin, sitten saivat jotenkin grafiitit syttymään, näytöt pimeni ja säteilymittareita ei uskottu. Way to go again.

Sitten ''korjausten'' aikana moni sai akuutin säteilysairauden. Osaamista parhaimmillaan.

Nojaa, ei runoja, tunkekaa ne allekirjoitukseen. Like me, i like my poet or whatever.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Da Big Boss kirjoitti:Nojaa, ei runoja, tunkekaa ne allekirjoitukseen. Like me, i like my poet or whatever.
Hirveesti kanssa onlinereitä. Eikö me tän kauempaa jaksettu olla kunnolla?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

El Capitan kirjoitti:
Da Big Boss kirjoitti:Nojaa, ei runoja, tunkekaa ne allekirjoitukseen. Like me, i like my poet or whatever.
Hirveesti kanssa onlinereitä. Eikö me tän kauempaa jaksettu olla kunnolla?
EI
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Weedeeo kirjoitti:Televisiolupien tarkastaja?
En minä sentään wannabe-gangsteri ole. Ei minun työ on sitä minkä kuka tahansa kiroaa alimpaan helvettiin, kun tulen yhtäkkiä häiritsemään leffan/pelin katsomista/pelaamista.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
SPACE MARINE!!!

Viesti Kirjoittaja SPACE MARINE!!! »

Jumbojetti?
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Half-breed kirjoitti:
Weedeeo kirjoitti:Televisiolupien tarkastaja?
En minä sentään wannabe-gangsteri ole. Ei minun työ on sitä minkä kuka tahansa kiroaa alimpaan helvettiin, kun tulen yhtäkkiä häiritsemään leffan/pelin katsomista/pelaamista.
Puhelinmyyjä?

Jaah. Taas unohtunut tännekin kirjoittelu. Taideasiaan en jaksa edes enää palata, näyttää kuitenkin olevan kyse täysin eriävästä mielikuvasta.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Puhelinmyynnissä ei oo mittää vikkaa. Itse olen tällä hetkellä palvelumyyjänä, joka on ihan helvetin kivaa. Heitä se sun spiikki roskiin ja unohda kaikki, mitä sulle sanottiin "koulutuksessa". Aloita jokainen puhelu kysymällä vaikka säästä tai lumen tilanteesta, niin hyvä tulee. Paljon miellyttävämpää homma kun voi vain puhua jostain ja ohimennen mainita, että oli mulla ihan asiaakin.

Kolmastoista. Palaa vaan siihen. Saadaan ainakin hetki taas jotain jutustelua jostain. Tai vähintäänkin minnuu kiinnostaa tietää se toinen mielipide, joka ei ole meikäläisen kaltainen.
- Sinitähti
Da Big Boss

Määpäs voisin myös arvostella babysitteriä. Ihan yllättävän hyvä, enmää noin hyvää olisi uskonut. Hahmot olivat tosin tyhmiä. Teinipoikalolitojahan ne olivat. Eijei, sitten se vine vine vine marisija. Liian iso ego. Spartanista nyt ei voi sanoa, kun puhuu vasta lopussa. Juoni keskitasoa, mutta niitä taisteluja mää tahdon lisää. Lopun tappelu oli niin lamea että huh-huh. Se eka oli kiva, kunnon ninjailua, se oli siistiä.

Nyt vain odotetaan toista osaa. Positiivinen yllätys tämä.

Pöh, ei Delffit olekkaan kivoja. Welffit is what i luv now <3
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Spartanistahan just voi ja pitää sannoo jotakin. Se oli just sellanen, mikä sen piti olla. Ainoo vika oli tosiaan lopussa kun hänen imagonsa rikottiin täysin. Luojalle kiitos MC:llä ei ihan totaalisesti onnistuttu rikkomaan. Sen nimen kertominen ja jatkuva sinuttelu kirjassa on vähän häiritsevää. Poika on kuitenkin vielä teini, niin ei kai se silloin haittaa. Jos nyt myöhemminkin kun ollaan haarniskan sissään päästy, lakattaisiin oikealta nimeltä kutsuminen ja siirrytään siihen viivakooditunnuksen käyttöön tai sitten siihen kaikken rakastamaan sotilaallisen arvonimen puolikkaan hokemiseen.

On muuten jätkät hianoo. Löysin viimeinkin Dogtanian torrentin, joka tulee ihan kivvaa vauhtia. Kohta miulla on kaikki rakkaat lapsuuden piiretyt hyllyssä edes osittain keräämässä pölyä.
- Sinitähti
Da Big Boss

Warettaminen kyllä on niin perseestä, ettei voi olla rajaa. Mie ainakin ajattelen, et mää olen tehnyt hienon levyn tai jotain. Sitten rahaa tulloo euro kun kaikki warettaa sen jostain. Ennenkuin joku huutaa että '' Sun omatunto ei kestäis lol!!!1'', voin vain sanoa että on aika idiootti jos niin tekkee.

Noh, hienoo että siulla on kivaa. Mää en dogtaniasta ole kuullukkaan.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Waretus on sellanen, että miekään en oikein tii, mitä siihen sanois.

Miulla on aina ollu sellanen asenne siihen, että jos waretat jotain, mitä saat kaupasta --> saakuli varas. Uusia leffoja, pelejä, musaa ja muuta mie en edes yritä etsiä, mutta sitten sitä vanhempaa ja sanotaanko harvinaisempaa kyllä. Siis sellasta, mitä ei oikein taho löytää kauppojen hyllyiltä. On miulla koneella Ed Woodia, 30-luvun kauhua, 50-luvun leffoja, kasari-ysäri sarjoja ja sitten soundtrakkejä eri peleistä ja leffoista. Halkot, FF9 ja Päättymätön turina. Löytyykö näitä kaupoista?

http://www.amazon.co.uk/Dogtanian-Compl ... 496&sr=8-3
http://www.amazon.co.uk/Ed-Wood-Collect ... 521&sr=1-1
http://www.amazon.co.uk/Final-Fantasy-V ... -1-catcorr

Oho. Rikonko mie omaa sääntöäni?
- Sinitähti
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

Though they may think that you are crazy
Trust me you are not
Just remember that it's your life
That's just about you
It wont matter what they want you do
They just want to command
Just ignore, ignore them
Just go
Without the flow

(älkää edes kysykö, tai kysykää toki, tai emmä tiiä)
Viimeksi muokannut halko, To 12.11.2009 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”