Liskoista
Liskoista
Delffit ottivatkin ja hävisivät kädenväännön liskoille, eli näillä aloitankin kisan Nazgú´lin ja riikinkukon kanssa...(Kyllä, olen huono päättämään armeijaa...)
Mutta nyt sitten tarkoitus pysyä näissä liskoissa. Niistä olisikin pari kysymystä:
Kannattaako ostaa vanhempi vai uudempi batallion?
Skinkkejä otan blowpipeilla, vaikuttavat mukavilta ja ovat hienoja, eiväkä vissiin turhiakaan?
Temple guardit, ovatko hyviä vai turhia? Hianoja ainakin.
Cold onet, hienoja mutta ovatko kannattavia kun ovat tyhmiä?
Scar veterani johtamaan, mutta cold onella vai jalan?
Onko muuta mitä kannattaisi ottaa nyt aluksi 500 pisteen peleihin?
Mutta nyt sitten tarkoitus pysyä näissä liskoissa. Niistä olisikin pari kysymystä:
Kannattaako ostaa vanhempi vai uudempi batallion?
Skinkkejä otan blowpipeilla, vaikuttavat mukavilta ja ovat hienoja, eiväkä vissiin turhiakaan?
Temple guardit, ovatko hyviä vai turhia? Hianoja ainakin.
Cold onet, hienoja mutta ovatko kannattavia kun ovat tyhmiä?
Scar veterani johtamaan, mutta cold onella vai jalan?
Onko muuta mitä kannattaisi ottaa nyt aluksi 500 pisteen peleihin?
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Re: Liskoista
Tyhmyydestä ei ole paljoakaan haittaa kunhan kenraali on tarpeeksi lähellä.
Itse lizzuista en paljon tiedä.
Itse lizzuista en paljon tiedä.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Selvä, eli cold oneja tulee mukaan armeijaan scarveteraanin kanssa. Nuo temppleguardit mietityttää...
- Half-breed
Ei edes kenraalia tarvitse lähistöllä olla kun ollaan kylmäverisiä.aatami kirjoitti:Tyhmyydestä ei ole paljoakaan haittaa kunhan kenraali on tarpeeksi lähellä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
kumpi olisi liskoille parempi aloitus batallion 1 vai 2? Eli joko
24 x Saurus Warriors
24 x Skinks
8 x Cold One Cavalryä
tai
20 x Saurus Warriors
12 x Skinks
10 x Temple Guard
8 x Saurus Cavalry
Hommaan tohon lisäksi scar veteranin jalan tai cold onella.
24 x Saurus Warriors
24 x Skinks
8 x Cold One Cavalryä
tai
20 x Saurus Warriors
12 x Skinks
10 x Temple Guard
8 x Saurus Cavalry
Hommaan tohon lisäksi scar veteranin jalan tai cold onella.
Ihan perstuntumalta väittäisin, jotta ylempi on parempi. Temple Guardit kun lienee ainakin kalliita pisteissä, niin niitä et pakosti tule tarttemaan puoleen tuhanteen pisteeseen. Ja oletettavasti skinkkejä tarvitset enemmän kuin 12.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Okej, eli luultavasti paketti 1 menee ostoslistalle.
- SPACE MARINE!!!
En jaksa tässä uutta ketjua ruveta tämän takia vääntämään, joten kysäisnpä nyt sitten tässä:
Pystyykä vaikkapa Saurus warrioreille, tai skinkeille laittamaan noista Magic itemseistä sellaisen kuin Enchanted shield? Pitääkö siitä maksaa jokaiselle erikseen vai lisätäänkö sen pistemäärä pelkästään koko unitin pistemäärään?
(minulla on vanhempi sääntis tällä hetkellä. enkä ole varma onko uudemmassa edes koko juttua, mutta nyt ihan vai nesimerkkinä.)
Pystyykä vaikkapa Saurus warrioreille, tai skinkeille laittamaan noista Magic itemseistä sellaisen kuin Enchanted shield? Pitääkö siitä maksaa jokaiselle erikseen vai lisätäänkö sen pistemäärä pelkästään koko unitin pistemäärään?
(minulla on vanhempi sääntis tällä hetkellä. enkä ole varma onko uudemmassa edes koko juttua, mutta nyt ihan vai nesimerkkinä.)
Ei tietenkään. Missään ei lue, että saurus warriorit tai skinkit saisivat magic itemeitä.SPACE MARINE!!! kirjoitti:En jaksa tässä uutta ketjua ruveta tämän takia vääntämään, joten kysäisnpä nyt sitten tässä:
- SPACE MARINE!!!
Elikkäs ne on pelkästään heroille ymsyms. No se selventää jo aika mukavasti sitten.
Temppeliguardeista ei ainakaan ennen ollu paljoo iloa, kun ne ei saaneet koskaan hyökätä. -> kävi kerrankin silleen et bretonnia jauho muun armeijan ympäriltä ja vasta sitten iski TG blokkiin.
Tämä ainakin vanhan ABn aikaan, en osaa sanoa onko sitä muutettu.
Ite ottasin sen vanhan battalionin mieluummin.
Tämä ainakin vanhan ABn aikaan, en osaa sanoa onko sitä muutettu.
Ite ottasin sen vanhan battalionin mieluummin.