Vampyyrit ja taika-armorit
- Terminaattori
Vampyyrit ja taika-armorit
Voivatko vampyyrit ostaa magic armorin ilman jompaakumpaa vampiric poweria josta saa armorin, kun eihän hahmo saa pitää armoria ilman alkuperäistä optiota siihen? Tämä kysymys on herännyt kun olen nähnyt monta listaa joissa vampyyrilla on armori ilman skilliä.
Re: Vampyyrit ja taika-armorit
En ole kyllä nyt ihan varma mitä haet takaa lauseella: "eihän hahmo saa pitää armoria ilman alkuperäistä optiota siihen". Mutta ei niitä kumpaakaan vampiric poweria tarvitse olla, jotta voisi ostaa magic armorin.
- Terminaattori
Viittasin sivun 121 magic armoroita koskevaan sääntöön joka antaa vain niille luvan käyttää taikahaarniskaa joilla on lupa tavalliseen armoriin.Alacryst kirjoitti:En ole kyllä nyt ihan varma mitä haet takaa lauseella: "eihän hahmo saa pitää armoria ilman alkuperäistä optiota siihen". Mutta ei niitä kumpaakaan vampiric poweria tarvitse olla, jotta voisi ostaa magic armorin.
itse en ole huomannut vampyyyrien kirjassa poikkeusta tähän sääntöön.
Sääntökirja sivulla 121, "Magic armour" kohdassa sanoo näin:
A character that is not allowed to wear ordinary armour cannot be given magic armour/helms (unless differently specified in the Army book). A character that is not allowed to carry ordinary shields cannot be given magic shields (unless differently specified in the Army book).
Jahas, näköjään olin hitaampi
A character that is not allowed to wear ordinary armour cannot be given magic armour/helms (unless differently specified in the Army book). A character that is not allowed to carry ordinary shields cannot be given magic shields (unless differently specified in the Army book).
Jahas, näköjään olin hitaampi
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Sivu 85 VC:n kirjassa "all vampires may be given magical armour", ja nightshroudin kohdalla annetaan vielä lupa ottaa se necromancerille.
Vampire Counts Armybook sivu 85 yläosa: "All Vampires may be given magic armour --"Terminaattori kirjoitti:itse en ole huomannut vampyyyrien kirjassa poikkeusta tähän sääntöön.
Edit: juu komppaan nopeampaa Oberonia tässä vaan...