Beastmen
Re: Beast Of Chaos
En kyllä tykkäisi siitäkään, että kauheasti juttuja poistetaan. Kyllä ne minotaurit pitää ainakin olla mukana, sen verran kuuluvat fluffiin.
Uudistuuko siis uusi herdi paketti huonompaan suuntaan? (= Stock-uppaanko vanhoja herdi paketteja tulevaan armeijaani?)
Uudistuuko siis uusi herdi paketti huonompaan suuntaan? (= Stock-uppaanko vanhoja herdi paketteja tulevaan armeijaani?)
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Ainakin on huhuiltu että Gorit ja Ungorit myytäisii erikseen. Muutenkin noista uusista hinnoista:
New models
Gors
- plastic box for £15 containing 10 guys
Ungor
Note: This means that compared to the current box, you will be paying £12(!) more to swap 2 Gor for 2 Ungor.
Bestigor
- plastic box for £25 containing 10 guys
Minotaurs
- plastic box for £27 containing 3 guys
- options for two hand weapons, hand weapons & shields and great weapons, in addition to full command options
Razorgor
- metal box for £15
- supposedly a laughably bad sculpt
Doombull
- metal box for £25
Bray Shaman special character
- has cloak of feathers (but not the head of a raven or any other kind of bird)
- otherwise a fairly generic model (this may be intentional since the other generic shaman models are very old)
Unknown number of other special characters
Battalion box cost £55 and contains:
-20 Gor
-10 Ungor
-10 Bestigor
It is worth noting that in the current prices that adds up to £54 and you're trading 2 Ungor for Gor. It is only a "saving" in the new prices because the Gor and Ungor get 67%(!) more expensive. This makes this the least cost-effective battalion in the entire history of battalion boxes.
In addition, the Centigor, Chariot and Gorthor boxes are apparently getting repackaged (for some unknown reason)
New models
Gors
Ungor
Note: This means that compared to the current box, you will be paying £12(!) more to swap 2 Gor for 2 Ungor.
Bestigor
- plastic box for £25 containing 10 guys
Minotaurs
- plastic box for £27 containing 3 guys
- options for two hand weapons, hand weapons & shields and great weapons, in addition to full command options
Razorgor
- metal box for £15
- supposedly a laughably bad sculpt
Doombull
- metal box for £25
Bray Shaman special character
- has cloak of feathers (but not the head of a raven or any other kind of bird)
- otherwise a fairly generic model (this may be intentional since the other generic shaman models are very old)
Unknown number of other special characters
Battalion box cost £55 and contains:
-20 Gor
-10 Ungor
-10 Bestigor
It is worth noting that in the current prices that adds up to £54 and you're trading 2 Ungor for Gor. It is only a "saving" in the new prices because the Gor and Ungor get 67%(!) more expensive. This makes this the least cost-effective battalion in the entire history of battalion boxes.
In addition, the Centigor, Chariot and Gorthor boxes are apparently getting repackaged (for some unknown reason)
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft
http://www.takomoalkutuli.fi/
-H.P. Lovecraft
Rehellisesti sanottuna alkaa pikkuhiljaa vituttaa koko uusi armybook. Tuntuu että tulevat ryssimään sen pahasti. ***** GW. Armybookin kansi tappoi jo tuon "synkät metsän pedot jotka tulee ja raiskaa kaiken" teeman. Ja mikä helvetin idea on pakata herdit erikseen ja kaiken lisäksi nostaa hintoja! Vanha beast boxi maksaa sen 17 puntaa ja nyt uudessa jos haluat 20 beastin hernin joudut maksamaan 30 puntaa!! Mitä helvettiä! Samaa helvetin muovia ne ovat ja en todellakaan usko että ne tulevat olemaan niin ylimaalisen mahtavia että hinta pitää tuplata. Sen lisäksi tiputetaan luultavasti 4 unittia. Ja saadaan EHKÄ saman verran takaisin. Tästä ei hyvä seuraa, ei ollenkaan. ***** GW saakoot vetää itsensä vaikka hirteen.
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft
-H.P. Lovecraft
Eikö jossain uuden muovin kalleutta perusteltu tarkemman sculptauksen kalleudella tai jotain? Näin metallimiehenä en itse ole tuosta syystä silti vakuuttunut, koska meikäläisen silmään muovi nyt vain näyttää aina muovilta :p. Kannattanee siis ruveta ajoissa hamstraamaan vanhoja bokseja varastoon. Hyvällä säkällä ne ovat vielä alennuksessa jossain uuden kirjan saapumisen alla. Lisäksihän on ihan mahdollista, että gorit ja ungorit eriytetään taas omiksi yksiköikseen, kuten ennen kutoslaitosta, jolloin tuo diili ei välttämättä olisikaan niin kauhea.
Enkä heittäisi vielä pelkästään kannen perusteella kirvestä kaivoon koko kirjan suhteen. Vaikka itseäni on kovasti ketuttanut koko ajan Kaaoksen eriyttämminen kolmeksi itsenäiseksi armeijaksi, on vastapainona molemmista Kaaoskirjoista tähän saakka tullut varsin monipuolisia ja pelitehokkaita kokonaisuuksia - vähän liiankin tehokkaita tosin. Toivoisinkin, että GW löytäisi vihdoin petokirjan kanssa uudelleen hieman tasapainoisemman linjan kirjojen suhteen ja jättäisi "Lol, yksikkös räjähti"-ylilyönnit vähemmälle.
Enkä heittäisi vielä pelkästään kannen perusteella kirvestä kaivoon koko kirjan suhteen. Vaikka itseäni on kovasti ketuttanut koko ajan Kaaoksen eriyttämminen kolmeksi itsenäiseksi armeijaksi, on vastapainona molemmista Kaaoskirjoista tähän saakka tullut varsin monipuolisia ja pelitehokkaita kokonaisuuksia - vähän liiankin tehokkaita tosin. Toivoisinkin, että GW löytäisi vihdoin petokirjan kanssa uudelleen hieman tasapainoisemman linjan kirjojen suhteen ja jättäisi "Lol, yksikkös räjähti"-ylilyönnit vähemmälle.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Hienoahan on, että tuntuu siltä että juuri minun pelaamani armeijat ottavat turpaan uudestaan ja uudestaan. :) Mitä nyt CoU poistettiin olemassaolon tasolta, GW:tä heiluttavista ritareista tehtiin lähinnä vitsi verraten muiden armeijoiden minkääntasoisiin ritarieihin, jalkaempire on huonontunut verraten muihin armeijoihin kiihtyvää tahtia muiden parantuessa jatkuvasti, ja pedot nyt ovat vain jostain kumman syystä olleet aina mitä ovat. Minulla on tällä kertaa kanssa todella, todella skeptinen olo siitä että petokirjasta tulee mitään kovin hienoa...
Toivoahan aina voi, tai tarkemmin rukoilla. Tällä kertaa voisin yrittää kääntyä kaikkien neljän ja gadziljoonan pienemmän kaaosjumalan puoleen, josko joku heistä edes kuulisi sattumalta pyyntöni ja estäisi GW:tä tekemästä petomiehistä suorastaan joko huonoa listaa, tai sellaista että sillä voi pärjätä teoriassa/käytännössä vain yhdenlaisilla listoilla nyky-ympäristössä. Ja yleensä tuo yhdenlainen lista on ollut melko erilainen kuin mitä itse olen pelannut, armeijasta riippumatta.
Ja itse en ehkä juuri pidä ajatuksesta, että gorit ja ungorit eriytetään erillisiksi yksiöikseen. Laittakaahan nekin vielä sen lisäksi rank&fileamaan niinkuin tekivät vampyyrikirjan eräälle kirjan sisäisesti vaihtelurikkaimmalle yksikölle, niin avot. Tiedä mikä tässä nyt on, mutta olen saanut pettyä GW:n julkaisuihin niin usein, että osaan olla hyvin skeptinen tämän suhteen... Lisäksi ensimmäistä kertaa kai ikinä huhut jo tässä vaiheessa Haukkuvat uusia skulpteja kehumisen sijasta. Jos olen joskus ollut vähän eri mieltä huhuilijoiden kanssa tulleista julkaisuista, niin yleensä olen itse ollut heitä kriittisempi. Saa nähdä tällä kertaa.
Ja itseäni harmittaa etten hamstrannut enempää niitä metallisia Mordheimin goreja ja ungoreita, tai vitosedikan metallisia ungoreita... :) Nyt ainoat muoviset napit kolmesta 6+8 kokoisesta herdistäni ovat 12 goria renskoineen. Mutta riittääkö kolme herdiä? Kun kerta meinasin pelata petomiesvoittoista armeijaa, ja unohtaa minotaurihordet, niin tuskinpa. Pitääkin katsoa josko jostain saisin vähän rahaa, että saisin armeijani edes 2000 pisteen kokoiseksi... Ei siihen tarvittaisikaan kuin yksi herdi lisää ja minotauriboksi, joista konvertoida ogreosista (jotka jo omistan) kaaosogreja. Ja ehkä uusista shamaanifiguista tulee hyvän näköisiä. Tympii vähän kun omistan vain tuon Morddiksen shamaanifigun ja loput ovat liian rumia käytettäväksi.
Kansi ei ole liian paha. Siitä vain paistaa vähän ehkä GW:n nykyinen armeijoissa esiintyvä linja - tyhmennetään ja virtaviivaistetaan armeijoita, ja tämä on usein toteutettu liian helpoilla kovien esineiden ja loitsujen lisäämisillä ja rivijannujen palauttamisella rank & file muotoon.
Mutta vieläkin raivostuttaa tuo kaaoksen kirjojen eriyttäminen. Sitäkin enemmän, kun tajuaa että kirjojen tasapainotus on mennyt ihan perseelleen.
Runedit\\ Tarkoitushan ei ollut edes itkeä asiasta... Alkoi vain hajottaa kirjoitellessa. Mutta tulevia huhuja odotellessa...
Toivoahan aina voi, tai tarkemmin rukoilla. Tällä kertaa voisin yrittää kääntyä kaikkien neljän ja gadziljoonan pienemmän kaaosjumalan puoleen, josko joku heistä edes kuulisi sattumalta pyyntöni ja estäisi GW:tä tekemästä petomiehistä suorastaan joko huonoa listaa, tai sellaista että sillä voi pärjätä teoriassa/käytännössä vain yhdenlaisilla listoilla nyky-ympäristössä. Ja yleensä tuo yhdenlainen lista on ollut melko erilainen kuin mitä itse olen pelannut, armeijasta riippumatta.
Ja itse en ehkä juuri pidä ajatuksesta, että gorit ja ungorit eriytetään erillisiksi yksiöikseen. Laittakaahan nekin vielä sen lisäksi rank&fileamaan niinkuin tekivät vampyyrikirjan eräälle kirjan sisäisesti vaihtelurikkaimmalle yksikölle, niin avot. Tiedä mikä tässä nyt on, mutta olen saanut pettyä GW:n julkaisuihin niin usein, että osaan olla hyvin skeptinen tämän suhteen... Lisäksi ensimmäistä kertaa kai ikinä huhut jo tässä vaiheessa Haukkuvat uusia skulpteja kehumisen sijasta. Jos olen joskus ollut vähän eri mieltä huhuilijoiden kanssa tulleista julkaisuista, niin yleensä olen itse ollut heitä kriittisempi. Saa nähdä tällä kertaa.
Ja itseäni harmittaa etten hamstrannut enempää niitä metallisia Mordheimin goreja ja ungoreita, tai vitosedikan metallisia ungoreita... :) Nyt ainoat muoviset napit kolmesta 6+8 kokoisesta herdistäni ovat 12 goria renskoineen. Mutta riittääkö kolme herdiä? Kun kerta meinasin pelata petomiesvoittoista armeijaa, ja unohtaa minotaurihordet, niin tuskinpa. Pitääkin katsoa josko jostain saisin vähän rahaa, että saisin armeijani edes 2000 pisteen kokoiseksi... Ei siihen tarvittaisikaan kuin yksi herdi lisää ja minotauriboksi, joista konvertoida ogreosista (jotka jo omistan) kaaosogreja. Ja ehkä uusista shamaanifiguista tulee hyvän näköisiä. Tympii vähän kun omistan vain tuon Morddiksen shamaanifigun ja loput ovat liian rumia käytettäväksi.
Kansi ei ole liian paha. Siitä vain paistaa vähän ehkä GW:n nykyinen armeijoissa esiintyvä linja - tyhmennetään ja virtaviivaistetaan armeijoita, ja tämä on usein toteutettu liian helpoilla kovien esineiden ja loitsujen lisäämisillä ja rivijannujen palauttamisella rank & file muotoon.
Mutta vieläkin raivostuttaa tuo kaaoksen kirjojen eriyttäminen. Sitäkin enemmän, kun tajuaa että kirjojen tasapainotus on mennyt ihan perseelleen.
Runedit\\ Tarkoitushan ei ollut edes itkeä asiasta... Alkoi vain hajottaa kirjoitellessa. Mutta tulevia huhuja odotellessa...
Riittäisiköhän 4 herd boksia vai pitäisikö ostaa 5? Vai onko 2-3 jo riittävä määrä?
Nyt tässä haisee raha, big time. Nykyään saa vielä maelstromista 78 eurolla 100 peruspetoa, kun taas taas tulevaisuudessa joudumme maksamaan samasta määrästä petoja 150€..
Ei oikeasti, yrittääkö GW nostaa figuinnostustame.
Nyt tässä haisee raha, big time. Nykyään saa vielä maelstromista 78 eurolla 100 peruspetoa, kun taas taas tulevaisuudessa joudumme maksamaan samasta määrästä petoja 150€..
Ei oikeasti, yrittääkö GW nostaa figuinnostustame.
Itse ainakin ajattelin nostaa petomäärää vielä parilla boxilla. Vaikka tällä hetkellä on noita un/goreja jo reilu 100. Voihan tietenkin käydä mystinen tuuri että uusista pedoista tuleekin nättejä, niin riittää vaikka yhden tai jopa kahden gori boxin osto ihan sen takia että saa sekaisin niitä vanhojen kanssa. Mikäli eivät ihan täysin erilaisia ole niin saa vähintään monipuolisemman näköistä porukkaa. Isommista otuksista en ole petoarmeijassani koskaan välittänyt joten tuo uuden minoboxin hinta ei harmita liikaa. Nykyiset ovat ihan pelattavan näköisiä.. Juuri ja juuri.
Eniten pelkään että petojen pistehinta nousee, jolloin ei saa skirmish hordea. Minusta se on petojen vakuuttavin piirre että pystyy heittämään ~100 figua pelikentän joka nurkasta vastustajaa ahdistamaan. Vaikka eivät ainakaan nykyään ole niin tehokas kun voisi niin silti hymy nousee huulille joka kerta kun pärähtää ne 3-4 herdiä vihollisen tykkikukkulan taakse.
Eniten pelkään että petojen pistehinta nousee, jolloin ei saa skirmish hordea. Minusta se on petojen vakuuttavin piirre että pystyy heittämään ~100 figua pelikentän joka nurkasta vastustajaa ahdistamaan. Vaikka eivät ainakaan nykyään ole niin tehokas kun voisi niin silti hymy nousee huulille joka kerta kun pärähtää ne 3-4 herdiä vihollisen tykkikukkulan taakse.
-H.P. Lovecraft
-H.P. Lovecraft
- Raaka-Arska
Ennusmerkit uuden kirjan ja figujen osalta eivät ole kovin lupaavia mutta uudet kirjat ovat olleet viime aikoina varsin hyviä (kaikissa toki joitakin naurettavuuksia), joten ei epätoivoon kannata vielä vajota. Siltä kyllä näyttää että pakka pistetään ihan kokonaan uusiksi petojen osalta eikä suunnittelijan vaihtuminen kesken projektin lisää luottamusta onnistuneeseen lopputulokseen.
Aika hassulta tuntui merkitön petoarmeija mutta se saattaa pian olla hyvinkin todellisuutta.
Aika hassulta tuntui merkitön petoarmeija mutta se saattaa pian olla hyvinkin todellisuutta.
We're so loud you wanna die
Go forth and amplify
Here come the Noise Marines
(From 'Noise Marines' by D-Rok)
Go forth and amplify
Kyllä trendi on ollut ainakin tähän saakka päinvastainen. Kun figujen hinnat nousee, pitäähän sitä tasapainottaa laskemalla pistehintaa...Creeser kirjoitti:Eniten pelkään että petojen pistehinta nousee,
Minulla on sellainen epäilys, että GW ottaisi tässäkin suhteessa pakkia kohti vitosedikkaa ja pistäisi Gorit takaisin rivimuodostelmaan. Joka tapauksessa gorien ja ungorien boksien separointi tarkoittanee myös beast herdin hajoittamista ja enkä oikein jaksa uskoa, että molemmat näistä skirmishaisi.Creeser kirjoitti: jolloin ei saa skirmish hordea.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Oho. Ja minä kun luulin, että vihasit skirmareita tässä pelissä enemmän, kuin mitään muuta ja olit sitä mieltä, että blokit sen pelin tekevät.Rune kirjoitti:Ja itse en ehkä juuri pidä ajatuksesta, että gorit ja ungorit eriytetään erillisiksi yksiöikseen. Laittakaahan nekin vielä sen lisäksi rank&fileamaan niinkuin tekivät vampyyrikirjan eräälle kirjan sisäisesti vaihtelurikkaimmalle yksikölle, niin avot.
Mutta noin vakavasti ottaen en itse ole ollenkaan gorien ja ungorien eriyttämistä vastaan. Sekasikiö-yksiköt eivät koskaan olleet mieleeni ja pidin aina paljon enemmän ajatuksista kustakin pedosta omana valintanaan. Ja jos vaikka goreista tehtäisiinkin r&f:ä, olen melko varma, että ungoreisa tulee skinkkien vastine, jotka saa sekä skirmaamaan, että rankkaamaan. Tämän taas näkisin tuovan pedoille vain lisää taktisia elementtejä, kun armeijaan saisi yhden blokkiyksikön lisää, ilman, että skirmarit vähenisivät.
Ja mitä gor-blokkeihin tulee, goreilla on t4 ja jalkaväki t4:n kanssa ei yleisesti ottaen ole sitä huonointa jalkaväkeä.
Eyes that fire and sword have seen
Niin tekevätkin. Skirmisherit kuitenkin ovat oikein hyvä ja kiva lisämauste peliin, ja olisivat vieläkin enemmän jos niiden sääntöjä selkeytettäisiin ja niiden erikoissäännöillä leikkimistä ja nypläystä vähennettäisiin. Ongelmana ovat kuitenkin olleet kokonaan skirmaavat armeijat, sekä sellaiset skirmarit jotka pystyvät rikkomaan yksin tai kaksin blokkeja. Näin ei pitäisi tapahtua. Yksi petoherdi ei aiemminkaan pystynyt rikkomaan empireboksia yksi yhteen taistossa, välttämättä edes kyljestä, mutta kun puhutaan nykyajan shadeista tai wraitheista on ongelma mielestäni melkoinen. Herdit ovat lisäksi sen verta massiivisia kooltaan ja heikkoja muilta säännöiltään (esim. epävarmuus psykologiassa), että niillä on omat heikkoutensa. Psykoimmuunit, wardatut ja gadziljoonalla voltilla lyövät skirmarit eivät taas ole mielestäni pelin hengen mukaisia.Gilaelin kirjoitti:Oho. Ja minä kun luulin, että vihasit skirmareita tässä pelissä enemmän, kuin mitään muuta ja olit sitä mieltä, että blokit sen pelin tekevät.Rune kirjoitti:Ja itse en ehkä juuri pidä ajatuksesta, että gorit ja ungorit eriytetään erillisiksi yksiöikseen. Laittakaahan nekin vielä sen lisäksi rank&fileamaan niinkuin tekivät vampyyrikirjan eräälle kirjan sisäisesti vaihtelurikkaimmalle yksikölle, niin avot.
Lisäksi pedoilla on karvoja ja kavioita. :)
Mutta noin vakavasti ottaen en itse ole ollenkaan gorien ja ungorien eriyttämistä vastaan.
Minä olen, ainakin ennenkuin kirjasta tulee lisää tietoa...
Minä taas pidin kamalasti juuri siitä, että yksiköt ovat sekoituksia kaikkea kummallista ja isommat gorit paimentavat pienempiä ungoreita. Näin sain kaikki napit kivasti käyttöön, ja ungoreillekin mahdollisuuden näyttää mitä ovat. Jos ne eriytyvät omaksi yksikökseen tulee niistä jälleen tykinruokayksikkö, ja niiden hyöty kentällä suhteessa laskee. Mie en tykkää tykinruokayksiköistä enää... :'(Sekasikiö-yksiköt eivät koskaan olleet mieleeni ja pidin aina paljon enemmän ajatuksista kustakin pedosta omana valintanaan. Ja jos vaikka goreista tehtäisiinkin r&f:ä, olen melko varma, että ungoreisa tulee skinkkien vastine, jotka saa sekä skirmaamaan, että rankkaamaan. Tämän taas näkisin tuovan pedoille vain lisää taktisia elementtejä, kun armeijaan saisi yhden blokkiyksikön lisää, ilman, että skirmarit vähenisivät.
Ja mitä gor-blokkeihin tulee, goreilla on t4 ja jalkaväki t4:n kanssa ei yleisesti ottaen ole sitä huonointa jalkaväkeä.
Mutta todellakin, saa nähdä.
Piru vie, tätä odotellessa melkein tulee sellainen fiilis että pitäisi kaivaa petomiehet naftaliinista, korjailla maalikulumat ja pelailla vähän! Siihen tartteisin kuitenkin ehkä ne neljä minotauria lisää että voisin tehdä kavio-ogreja. Saattaisin saada jopa 2000 pisteen aikaiseksi, nyt kun furreja tai kaaoskavereita ei enää saa. Niin, ja centigorit... M-mm.
Ei, suunnittelen laittavani rahaa pikku-ukkoihin! AAAGH!!!
- Isompi Arska
itse oikeastaan pidän tosta kannesta, vaikka turhan paljon ihoa näkyy noilla pedoilla eikä metsästä ole tietoakaan... juma NOI BESTIGORIT TULEEE KALLIIKSI, niitä kun meinasin yhen boksin hommata noiden konversioiden lisäksi
No hei, pitäähän GWn tasapainottaa demoneita, vamppeja ja delffejä tekemällä seuraavaksi pari paskaa armybookkia
Karvaa sais kyllä olla enempi
Edit: ei vaan,ootellaan nyt ihan rauhassa mimmonen siitä kirjasta tulee. Ihan hyviä kirjojan GW on nyt julkaissut (liskot, skavenit, warrut) ei mitään hirveetä kuraa tai juustoa
Karvaa sais kyllä olla enempi
Edit: ei vaan,ootellaan nyt ihan rauhassa mimmonen siitä kirjasta tulee. Ihan hyviä kirjojan GW on nyt julkaissut (liskot, skavenit, warrut) ei mitään hirveetä kuraa tai juustoa
Viimeksi muokannut Juhaaha, Ti 17.11.2009 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Jep, taattua GW laatua.Juhaaha kirjoitti:No hei, pitäähän GWn tasapainottaa demoneita, vamppeja ja delffejä tekemällä seuraavaksi pari paskaa armybookkia.
Tosin minua ainakin potuttaa big time jos GWllä menee BoC viemäristä. Better Beastsia en rupea tekemään!
Jos alkaa miettimään niin beast ei ole koskaan ollut yleisön suosikki. Aina sillä on ollut vakituinen fanikunta, mutta myynnin kannalta ei mikään Gw:n ylpeys. Joten alkujaankin petojen kohtalo on joko muokata siitä rahallisesti kannattava "juustoinen" armeija joka pyrkii turnausten ykköslistalle, tai vaan sylkeä jotain ulos muiden välissä. Jälkimmäinen näyttää todennäköisemmältä ja osittain olen tyytyväinen siihen. Beasteissa nyt aina on ollut pääpointtina se että siinä on eniten munaa koko Gw:n maailmassa, johon tälläiset pahuusaddiktit voivat turvautua ja tyydyttää figulliset tarpeensa.
-H.P. Lovecraft
-H.P. Lovecraft
-
blackmetalsiili
Tälläisestä väitteestä voi tulla kova skaba örkkipelaajien kanssa, heh...Creeser kirjoitti:Beasteissa nyt aina on ollut pääpointtina se että siinä on eniten munaa koko Gw:n maailmassa, johon tälläiset pahuusaddiktit voivat turvautua ja tyydyttää figulliset tarpeensa.
Toivottavasti näin asiat tulee olemaankin. Samaa mieltä, tiivistit petojen syvimmän olemuksen yhteen lauseeseen.Creeser kirjoitti:Beasteissa nyt aina on ollut pääpointtina se että siinä on eniten munaa koko Gw:n maailmassa
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Okei örkeissä on kanssa munaa (ihan vaan senkin takia että juuri aloitin ne). Örkeistä saa tosin peliteknillillisesti hieman petoja tehokkaampi. Voi tietenkin olla että puhun paskaa kun tyhjentyi nyt illasta pullo hyvää argentiinalaista viiniä.
-H.P. Lovecraft
-H.P. Lovecraft
- Kaapelikala
Ei, vaan meidän rahojamme.aatami kirjoitti:Ei oikeasti, yrittääkö GW nostaa figuinnostustame.
Tähänhän toimii seuraava:
1. Raise prices.
2. ...
3. Profit.
Vähän elaboroidumpi versio.
1. Get people addicted.
2. Make da best roolz!.
3. Raise prices.
4. ...
5. Profit.
Itse mietin jossain vaiheessa uutta jengiä (beastit, kun noita oli kaapissa), mutta pienoisen ajattelun jälkeen päädyin Delffeihin. Delffit oli paskoja, niistä tulee parhaita. Beastit ei olleet niin paskoja, niistä ei tule parhaita - Delffit vetää dunkkuun.
- Raaka-Arska
Jotain hyviä uutisiakin petopelaajille luotettavasta lähteestä eli Hastingsiltä. Uusi Gor-boxi sisältävää pari uutta posea ja asetta (ei siis uusia aseoptiota vaan erilaisia handweaponeita tuomaan monipuolisuutta laumaan) mikä on syy hommata noita yksi laatikko, mutta todellinen ilonaihe on mahdollisuus aseistaa Ungorit shortboweilla. Ne tulevat uudessa paketissa ja toivon mukaan pedot saavat siis viimein myös scoutteja Ungorien muodossa.
Spessuista uusina tulee shamaani Malagor the Dark Omen ja Centigor-heeros Ghorros Warhoof. Kummallekin kuulemma figut ensimmäisessä aallossa mutta Hastingsin mukaan eivät mitenkään erityisen hienoja.
Spessuista uusina tulee shamaani Malagor the Dark Omen ja Centigor-heeros Ghorros Warhoof. Kummallekin kuulemma figut ensimmäisessä aallossa mutta Hastingsin mukaan eivät mitenkään erityisen hienoja.
We're so loud you wanna die
Go forth and amplify
Go forth and amplify