IG:n aloitus
-
master-dwarf
IG:n aloitus
Olen pättänyt näin ollen ensimmäiseksi 40k armeijaksi valita IG:n
Eli nyt olen ostamassa figuja olen ajatellut tehrä tämmösen ostos listan:
battleforce
kaks leman russia
codex
joku komeampi komentaja
ehkä lisää perus jalkaväkeä
tästä ei tule vielä varmaan ihan 1500pts.
Mutta niin mitkä olis semmosia varmoja ostoksia?
Eli nyt olen ostamassa figuja olen ajatellut tehrä tämmösen ostos listan:
battleforce
kaks leman russia
codex
joku komeampi komentaja
ehkä lisää perus jalkaväkeä
tästä ei tule vielä varmaan ihan 1500pts.
Mutta niin mitkä olis semmosia varmoja ostoksia?
ismo, ismohan se siellä...
- Half-breed
Re: IG:n aloitus
Kaikki nuo on varmoja valintoja, mutta itse ostaisin codexin joko ekana, tai sitten Battleforcen kanssa, tai vähintään heti seuraavana. Codex kuitenkin tulee vastaamaan 90% kysymyksistäsi, ja sen avulla voit alkaa suunnittelemaan seuraavia hankintoja. Lisä Lemanin hankinnankin jättäisin paljon myöhempään, sillä tulet tarvitsemaan niitä myöhemmin oikeastaan, mutta perusjalkaväkeä tulet tarvitsemaan käytännössä heti, sillä et Battleforcen väellä vielä saa kaikkia tarvittavia Trooppeja kasaan (Ellet sitten peluuta janttereita Veteraaneina.) Uuden komentajan hankintakin on käytännössä makukysymys, sillä saat tarpeeksi osia hankkimistasi paketeista että saisit kasaan omaa silmää miellyttävän komentajan varmasti.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
Sami Jumppanen
Ellet onnistu hankkimaan ukkoja jostakin käytettynä, niin kehottaisin hankkimaan kerralla kaksi noita battleforceja.
Olettaen tietysti budjetinkin myötävän. Kunhan sen codexin ja battleforcen ensin ostaa ja miettii sitten miten jatkaa parin testi pelin jälkeen (proxytä ihmeessä pikkuisissa peleissä) ainakin raskaita aseita ja 1-3 poksia lisää jalkaväkeä, jollet pure veteraanilistaa tosiaan uhkaa tehdä.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Tuo minun mestari kääpiö lakkas tottelemasta salasanaa niin tästä lähtien esiinnyn kokkareena.
Sitten ois ihan peliin liittyviä kysymyksiä: onko yhdessä yksikössä yleensä kaikilla samat aseet?
Fabaa kun oon vain pelaillut niin siellä kaikilla on vaan kilvet ja kirveet? Ja vaikka saisikin olla niin kannattaako niin tehdä?
Näihin vastaukset löytyy varmaan codexsista mutta vielä ei ole rahat koossa joten kysynpä nyt.
Sitten ois ihan peliin liittyviä kysymyksiä: onko yhdessä yksikössä yleensä kaikilla samat aseet?
Fabaa kun oon vain pelaillut niin siellä kaikilla on vaan kilvet ja kirveet? Ja vaikka saisikin olla niin kannattaako niin tehdä?
Näihin vastaukset löytyy varmaan codexsista mutta vielä ei ole rahat koossa joten kysynpä nyt.
- Air Defence
Ryhmänjohtajalla on yleensä erillaiset aseet, samoin ryhmässä voi olla erikois- ja/tai raskasaseilla varustettuja jermuja. Aika paljon itsestäsi kiinni minkä näköisillä torrakoilla näet ne tarpeelliseksi varustaa. Lista aseoptioista ja niiden hinnoista löydät codexista.kokkare kirjoitti:Sitten ois ihan peliin liittyviä kysymyksiä: onko yhdessä yksikössä yleensä kaikilla samat aseet?
- Haizelhoff
- Valvoja
Kuvittel asiaa vähän näin. Fabassa on commandi (musikantti lippu ja championi) niin IG:llä saa sergeantin (champa) yhen special weaponin (kevyeempiä aseita, mutta kuitenkin normaalista poikkeavia) ja raskaan aseen (tätä varten tarvitaan kaksi miestä ampumaan sitä, ja ne on usein yksikön paras ase, mutta sä et voi liikkua ja ampua niillä). Näin ollen esim. jos meinaat liikkua paljon yksiköllä niin heavy weapon on aika turha kun ne ei voi ampua.