Archaon
- Ilkeapikkuperkele
taas toi base mä en kestä miks kaikki käyttää sitä mä tee ainakin ite mun aacheronille basen laitan ton varmaa spawnille.
Oisko kiva ku kaks on maalannu samalla väriteemalla, vaikka GWn
ja sitten jossain turnajaisissa näkyy kaks melkein saman näköstä figuu- onko kiva
ja sitten jossain turnajaisissa näkyy kaks melkein saman näköstä figuu- onko kiva
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
Onhan tuossa ideaa, mutta ainakaan spawnia tohon baselle ei kannattane laittaa kun se on semmonen mötikkä, joka taatusti peittää kaiken detaljin tuosta.makebou. kirjoitti:taas toi base mä en kestä miks kaikki käyttää sitä mä tee ainakin ite mun aacheronille basen laitan ton varmaa spawnille.
Juuei. Hienolta tämä näyttää. Tosin muutama horisonttiraja tuntuu olevan oudoissa paikoissa (kilpi)? Voin tosin aivan yhtä hyvin olla väärässäkin, kun en oikein osaa sanoa missä asennossa mikäkin juttu on - en omista kyseitä figua.
Heppa on nätti, miekka vaikuttaa myöskin kivalta. Toivottavasti tämän näkee ´conissa livenä.
Heppa on nätti, miekka vaikuttaa myöskin kivalta. Toivottavasti tämän näkee ´conissa livenä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- Teonanacatl
-
LedByReaper
Aivan!Aacheron kirjoitti:"And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him."Harmageddon kirjoitti:Paitsi valkonen hevonen kaaoksen herralla on vähän hmm... outo...
-- Ilmestyskirja, 6:8
Miksi "pahan" pitäisi aina olla sitä samaa vanhaa virttynyttä mustaa. Tuollainen kylmää kuolemaa henkivä valkoinen hevonen sopii miniatyyrille vallan mainiosti.
Dru Perim
-
Herra juusto
-
artemis