"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Custom made Empire ritareita Venäjältä

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Rune
Peliporukkavalvoja

Custom made Empire ritareita Venäjältä

Viesti Kirjoittaja Rune »

Hei!

Pitemmittä puheitta:

http://www.warhammer-empire.com/theforu ... ic=31049.0
Uusimmat uutiset aina uusimmalta sivulta.

Kaveri on työstänyt projektia nyt kai jonkun vuoden, ja projekti alkaa viimein saavuttaa loppusuoraansa ennen ensimmäisiä myyntiin tarkoitettuja valuja. Jokainen Empireä tai Dogs of Waria, tai mitä tahansa muutakaan armeijaa, pohtiva - vilkaiskaa yllä oleva ketju. Itse en ainakaan voinut pitää leukaani ylhäällä yrityksistä huolimatta. Olen seurannut nyt projektia melkein alusta asti, ja on mahtavaa huomata että lupaukseni tukea tätä projektia ei tule menemään hukkaan. Lopullisiin mittoihinsa kehittyvät osat näyttävät uskomattomilta.

Lopullista hintaa ei ole FP osannut vielä sanoa, mutta seuraavien asioiden pitäisi olla varmaa:

Valmistaja on venäläinen, ja aikaisintaan figuja pitäisi alkaa valmistua muoteista tammikuun aikoihin. Kohta on siis aika!
Erilaisia hevosia tulee kolmea erilaista, ja niillä on erilliset bardingit.
Ritareita tulee kuutta erilaista, kilpiä ja päitä about saman verran.
Lisäksi FP on hieman lupaillut erikseen tilattavia bitzejä konversioihin.

Lisää tietoa tulen onkimaan, sillä tahdon olla ehdottoman varma miten homma toimii ennenkuin alan tilaamaan, mutta en ole pitkään, pitkään aikaan ollut näin psyykeissäni mistään figuiluun liittyvästä. :) Itselleni aion hommata 12 ritaria, joista yhden lipun kantajan ja kaksi musikanttia, sekä ehkä ylimääräisiä bitzejä. Haarniskanpalat ovat ainakin uskomattomia.

Tutustukaa projektiin, ja seuratkaa tätä ketjua! Yritän saada tietoa projektista ja tilausmahdollisuuksista tänne sitä mukaa mitä FP:ltä tietoa saan. Toivottavasti saisimme jonkun isomman porukan tilaamaan samalla kertaa! :)

Viestinviemisin
-Rune

Alustavaa listaa:

Rune:
9x Knights
1x Standard bearer
2x Musician

Bunkka-pop:
8x Knights
2x Musician

Guardsman:
8x Knights
2x Standards
2x Musicians

Xenon:
~12 ritaria?

Elfman:
~12 ritaria?

Ile:
8 ritaria
Viimeksi muokannut Rune, Pe 15.01.2010 12:32. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Bunkka-pop

Re: Custom made Empire ritareita Venäjältä

Viesti Kirjoittaja Bunkka-pop »

Bongailin tuolta WH-Empiren foorumeilta että uhkailit tehdä tänne ketjun tästä aiheesta, ja näinpäs näyttää olevankin = P

Itsehän jo sillon projektin alkumetreillä ottiin sinuun yhteyttä tästä tilailuasiasta, ja nyt vaikka varmistukseksi voin sanoa olevani mukana tilaamassa näitä mahtavia nappuloita. Alunperin muistaakseni olin ostamassa viittä ritaria, mutta nyt kun olen kiltisti säästellyt opintotukiaisia niin voisin oikeastaan lupautua tilaamana 10 nihtiä niin saa heittää kaikki vanhat roskalaariin.

Tarkennettuna siis 8 normijantteria kilvin ja peitsin, ja 2 musikanttia. Eli siis korvaajat kahdelle 'nillaryhmälle.
Steamtanks cause global warming.
Rune
Peliporukkavalvoja

Bunkka-pop kirjoitti:Bongailin tuolta WH-Empiren foorumeilta että uhkailit tehdä tänne ketjun tästä aiheesta, ja näinpäs näyttää olevankin = P

Itsehän jo sillon projektin alkumetreillä ottiin sinuun yhteyttä tästä tilailuasiasta, ja nyt vaikka varmistukseksi voin sanoa olevani mukana tilaamassa näitä mahtavia nappuloita. Alunperin muistaakseni olin ostamassa viittä ritaria, mutta nyt kun olen kiltisti säästellyt opintotukiaisia niin voisin oikeastaan lupautua tilaamana 10 nihtiä niin saa heittää kaikki vanhat roskalaariin.

Tarkennettuna siis 8 normijantteria kilvin ja peitsin, ja 2 musikanttia. Eli siis korvaajat kahdelle 'nillaryhmälle.
Jep, muistankin sen. :) Hienoa että olet vielä mukana.

Itselläni tulee ehkä vähän ongelmia tuon finanssipolitiikan kanssa, mutta... no, Joulu on tulossa. ;) Ehkä voisin saada tukea sitä kautta? Figuureihin menevä raha kuitenkin lähentelee tätä nykyä paria kymmentä euroa vuodessa, että ehkä sitä kerran vuodessa voi pistää vähän rahaa warhammeriin. Varsinkin jos se raha ei mene GW:lle! /peukku

Voisikin alkaa aloituspostiin tekemään jotain alustavaa listaa... Nyt puhutaan siis kuitenkin vain alustavista tilauksista, ei mistään sitovasta, mutta miettikää silti pariin otteeseen että paljon ja mitä haluatte ennen kuin ilmaisette kiinnostuksenne. Näin tulee minulle, jos rupean tilausta enemmältikin organisoimaan, vähemmän päänvaivaa. :)
#Ostium

Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Hyvä homma että Rune otit härkää sarvista ja päätit aloittaa tämän aiheen. Itse ainakin oon valmis tilaamaan parin yksikön verran, on nuo sen verran tyylikkäitä. Mut katsotaan miten homma kehittyy, kyllä varmasti useampikin noita meinaa tilaa.

-Jussi
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Rune
Peliporukkavalvoja

Jep jep.

Ajattelin vähän päivitellä ja nostaa tätä ketjua parin sanan verran tässä välissä. FP odottelee yhäkin tarvikkeitaan. Käsittääkseni muotit on tehty, mutta resiini on yhäkin postissa. Olen vähän kysellyt miten homma etenee, mutta se ei etene enää tässä vaiheessa ennen resiinitilauksen saapumista.

Eli sormet ristissä yhäkin odotellaan. :)
#Ostium

Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Onkos mitään tietoa missä hintaluokassa nämä pyörivät? Komean näköisiä kieltämättä ovat, voisin harkita jonkinlaista määrää tilaavani jos eivät hinnat ihan pilvissä kulje. Sisäpiirin ritareiksi kävisivät todella hyvin. ^^
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Mäkin mietin ihan samaa asiaa. Olisi hienoa tosiaan tilata kun joku kerran osaa tehdä.

Muutenkin olen seurannu tätä aihetta aina vähän väliä, ja etenkin noi hevoset on ihan älyttömän hienoja. :) En tiedä olisiko noille pelikäyttöä paljoakaan, mutta ihan hyllyllekin sopisivat (tosin olen harkinnut DoW:n aloittamista...). Jolleivat siis maltaita maksa ja rahatilanne on kunnossa, voisin tilatakin.

Oli myös aika kiinnostavaa lukea tosta valmistustavasta. On siinä asennetta tehdä noita tolleen käsin paljon ja huolella. :)
Peril of Warp
Rune
Peliporukkavalvoja

Valitettavasti ei ole vielä selvinnyt tulevaa hintaa. Vuosi sitten fp puhui jotain pyöreästä 30-40 dollarin pakettihinnasta, mutta lopullinen hinta voi olla hyvinkin paljon vähemmän, tai sitten enemmän. Tuskin kuitenkaan paljoa tuosta enempää. Postikulut ovat tietysti seuraava asia mistä pitää huolehtia, mutta asia selvinnee tammikuuhun mennessä.

Hienoa kuitenkin että ihmiset kiinnostuvat! :) Mitä isomman erän sitä saisi tilattua, niin sen parempi varmasti fp:lle - ja sitä parempi Suomen pelaajille. ;) Ovathan napit kuitenkin hyvin kauniita.

Vuoden vaihteen jälkeen pitää taas alkaa kysellä jos ei tule päivitystä.
#Ostium

Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Rune kirjoitti:Valitettavasti ei ole vielä selvinnyt tulevaa hintaa. Vuosi sitten fp puhui jotain pyöreästä 30-40 dollarin pakettihinnasta, mutta lopullinen hinta voi olla hyvinkin paljon vähemmän, tai sitten enemmän. Tuskin kuitenkaan paljoa tuosta enempää. Postikulut ovat tietysti seuraava asia mistä pitää huolehtia, mutta asia selvinnee tammikuuhun mennessä.

Dollarin kurssin huomioon ottaen ei kuulosta ollenkaan pahalta, PAITSI että riippuu tietysti millainen on figumäärältään paketti :). Tästä varmaan lisää seuraavassa.

Hienoa kuitenkin että ihmiset kiinnostuvat! :) Mitä isomman erän sitä saisi tilattua, niin sen parempi varmasti fp:lle - ja sitä parempi Suomen pelaajille. ;) Ovathan napit kuitenkin hyvin kauniita.

Njaah, luulin että aiheuttaa päänsärkyä konffata hullu läjä ritareita :D. No ei siinä mitään, tyyppi sanoi olevansa otettu ja pitävänsä työstä, niin miksi ihmeessä ei?

Vuoden vaihteen jälkeen pitää taas alkaa kysellä jos ei tule päivitystä.

Jep, siihen saakka odottelemme :)
Peril of Warp
Rune
Peliporukkavalvoja

Niin, ja kaverihan siis meinasi ottaa muotit ja valaa loput. :) Silikoonia ja resiiniä - ei voi mennä pahasti vikaan, kuulemma. Kysymyksessä ei ole kuitenkaan käsipelillä työstettyjä kappaleita miljoonaa, vaan alkuperäisistä kopioita. Mutta ei se jälkeä huononna, veikkaan minä, ja alentaa hintaa siitä ettäkö fp kaiken tekisi käsin tilaustyönä!

Mutta todellakin, saa nähdä mikä hinta tulee olemaan. Jos hän laskee hinnat dollareissa, kuten teki viimeksi, niin rukoillaan vain että dollari pysyy sopivasti alhaalla. :)
#Ostium

Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Mikä on tilanne? Tekis jo vähän mieli hankkia uudet ritarit.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Rune
Peliporukkavalvoja

Guardsman kirjoitti:Mikä on tilanne? Tekis jo vähän mieli hankkia uudet ritarit.
Sama täällä. (Varsinkin kun pedot näyttävät petääneen minut tyystin...)

FP sanoi, kun tivasin viimeksi joulun alla tilanteesta, että hän ilmoittaa heti kun paketti työstämistavaraa tulee - suomeksi, näyttää että hän odottelee yhäkin valamistarpeita. Itse jos odottaisin näin pitkään jotain mitä olen tilannut, niin olisin kysellyt jo kahdesti tarpeiden perään...

Pitääkin kysellä taas lisää saman tien.
#Ostium

Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Rune tiedätkö että mitä noi tulee maksaa suunnillee jos vaikka tilaisin samanlaisen paketin kuin sinä? Eli 9kpl ritareita, 1 standardi ja 2 musikanttia. Olisini myös erittäin kiinnostunut tilaamaan tommosen setin noita. Että jos rahatilanne sallii niin voin kyllä ehdottomasti tulla mukaan tohon kimppatilaukseen.
Rune
Peliporukkavalvoja

Xenon kirjoitti:Rune tiedätkö että mitä noi tulee maksaa suunnillee jos vaikka tilaisin samanlaisen paketin kuin sinä? Eli 9kpl ritareita, 1 standardi ja 2 musikanttia. Olisini myös erittäin kiinnostunut tilaamaan tommosen setin noita. Että jos rahatilanne sallii niin voin kyllä ehdottomasti tulla mukaan tohon kimppatilaukseen.
Valitettavasti ei vielä aavistustakaan. :) Olin odottanut lisää tietoja aiheesta tammikuun alkuun mennessä, mutta eipä ole juuri kuulunut. Hiillostan kaveria kerran vielä.

Mutta siis - heti kun minä tiedän, te tiedätte, lainatakseni erästä radiokanavaa törkeästi.

Toivon itsekin ettei maksa liikoja...
#Ostium

Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Rune kirjoitti:
Xenon kirjoitti:Rune tiedätkö että mitä noi tulee maksaa suunnillee jos vaikka tilaisin samanlaisen paketin kuin sinä? Eli 9kpl ritareita, 1 standardi ja 2 musikanttia. Olisini myös erittäin kiinnostunut tilaamaan tommosen setin noita. Että jos rahatilanne sallii niin voin kyllä ehdottomasti tulla mukaan tohon kimppatilaukseen.
Valitettavasti ei vielä aavistustakaan. :) Olin odottanut lisää tietoja aiheesta tammikuun alkuun mennessä, mutta eipä ole juuri kuulunut. Hiillostan kaveria kerran vielä.

Mutta siis - heti kun minä tiedän, te tiedätte, lainatakseni erästä radiokanavaa törkeästi.

Toivon itsekin ettei maksa liikoja...
Joo no ilmoitteleppas sitten kun lisää tietoa aiheesta kuuluu. :) Olen kyllä kiinnostunut noista mikäli eivät nyt ihan hirmuisia summia maksa.
Rune
Peliporukkavalvoja

Yayz!

Fp arvioi, että viiden ritarin hinnaksi tulisi 22-25 euroa, muttei osannut vielä sanoa sisältyykö hintaan postituskulut. Hän mainitsi vielä senkin, että tuote tulee olemaan hyvin, hyvin rajattu määrässään. :)

Ilmoitan hänelle, että Suomeen olisi tulossa tilaukseen alustavasti viidestä kahdeksaan 5 ritarin settiä, joita käsittääkseni voi kustomoida tilauskohtaisesti. Tästä siis lisää myöhemmin.

Resiini ei ole vieläkään saavuttanut arvon työläistä... :(
#Ostium

Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Hyvä, että jotain päivitystä täman osalta. Viidestä ritarista ei pahan oloinen hinta, vielä kun näyttävät hyviltä eivätkä ole GW:n tuotteita. Jos jotain arviota siitä montako ritaria itse hankin niin [riippuen vähän rahatilanteesta] Rune tuo sun kombinaatio miellyttää itseäni joten voisin alustavasti ottaa samanlaisen. Eli 9 perusritaria, lippumies ja kaksi muusikkoa.
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Mut voi myös laskea mukaan tilaukseen.

Vähintään yksi viiden ritarin setti. Mut jos saa irtoirtoritareita, 8 ois hyvä.

-ile
Rune
Peliporukkavalvoja

Kiinnostuneita! Hyvä pojat! :)

Hyvä myös fp, sillä sain juuri tänään uusimmat uutiset. Resiini saapuu ensiviikolla, kuulemma (yay!) ja viimeiset tiedot ja kuvat figuista saadaan heti helmikuun alkuun. Näin ainakin luvattiin.

Rahan siirtoon ehdotettiin Western Union Money Transfer nimistä systeemiä, josta en ole koskaan ennen kuullutkaan. Kysyin fp:ltä lisätietoja, ja odotan että jos joku teistä tietää asiasta enemmän niin ilmoittaa tietysti mielipiteensä ko. järjestelmästä. :) Mutta olkaatte huoleti - asioista otetaan kyllä asianmukaisesti selvää ennenkuin rahaa aletaan siirrellä mihinkään suuntaan.

Kuulumisiin siis!
#Ostium

Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Rune kirjoitti:Rahan siirtoon ehdotettiin Western Union Money Transfer nimistä systeemiä, josta en ole koskaan ennen kuullutkaan
WU:lla menee rahaa esim. Nigeriaan ja Ghanaan. PayPalkin on parempi ratkaisu, kun WU:sta ei jää mitään jälkeä minnekään. Itse en Western Unioniin luota. Wikipedia kertoo lisää aiheesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”