Peli-illat Lauttasaaressa
-
Der Dexter
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Itse olen tällä viikolla aikas myöhään liikenteessä, mutta kiinnostaisi kuiteskin pelailla, mutta kiinnostaako ketää pelata peliä, joka alkaa vasta 20.00-20.30 akselilla?
tai sitten vain hipsin keskustasta suoraan kotiin kulkematta lauttasaaren kautta.
tai sitten vain hipsin keskustasta suoraan kotiin kulkematta lauttasaaren kautta.
Aliquando Insanire Iucundum Est
noin myöhään on vähän meh tulla, kun ehtii kuitenkin vaan yhen-ish pelin pelata. Villekin on kiinni joten taitaa jäädä masiinoinnit tältäviikolta väliin.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Mä tosin saatan jopa olla pelikykyinen huomenna. Ilmoittelen vaikka iltapäivästä. Tänään ei oo ollu enää kuumetta, joten voinee mut about terveeksi katsoa jos se ei huomennakaan oo noussut.
Ja siis ohan paikalla Merimetsä avaimineen.
Ja siis ohan paikalla Merimetsä avaimineen.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Jeps. Yksi nubi retti pelaaja on paikalla. Ja jos on paikalla yksin, niin sitten nubi rettipelaaja maalaa nukkejaan.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Vaikka mulla on ihan suht ok olotila ja kuume tosiaan jo hyvin takana, niin taidan skipata tällä kertaa. Eipä ainakaan tuu tartutettua muita, jos nyt jotain tarttuvaa on ylipäänsä ollut.
Mutta ens viikolla meillä on jo HORDESIN FIELD TEST SÄÄNNÖT!
Mutta ens viikolla meillä on jo HORDESIN FIELD TEST SÄÄNNÖT!
Ilmotellaan tässä hyvissä ajoin että pohjoisesta saapuu taas vahvistuksia 3 päivä.
Nothing to see here move along noob.
-
Der Dexter
mutta vielä parempaa luvassa, sillä nyt on jenkkien kusti osannut polkea, ja ihka oikeita raskaita myrmidontteja on saapunut suomen maaperälle.
joten ei enää proxytettyjä raskaita retribuutiolle, , kunhan käsien magnetiosointi ei vie vuosikausia...
joten ei enää proxytettyjä raskaita retribuutiolle, , kunhan käsien magnetiosointi ei vie vuosikausia...
Huomenna mennään ja itse raahaan Skornen field testin hengessä paikalle! Be there or be square!
Ovet auki viimeistään klo 17.30!
Ovet auki viimeistään klo 17.30!
Mulla on sitten tälle illalle vaan Skornen laput printattuna Hordesista. Jos joku erityisesti tarvitsee jonkun muun faktion sääntöjä, niin hihkukaa ja mä katson mitä voin tehdä.
-
Der Dexter
vaikka nyt voisikin circleä pyörittää ihan fieldtestin hengessä, niin tänään peluutan kuitenkin vain retribuutiota, lähinnä eri castereita peluuttaen ja uusia joukkoja testaten.
ensi vuoden puolella kun on lopulta saanut kaikki oikeat napit lopulta perille ja ainakin kasaan, niin pääsee eroon tästä proxyttämisen kierteestä, ja alkaa löytyä mukavat ja toimivat joukkojen ja castereiden yhdistelmät.
ensi vuoden puolella kun on lopulta saanut kaikki oikeat napit lopulta perille ja ainakin kasaan, niin pääsee eroon tästä proxyttämisen kierteestä, ja alkaa löytyä mukavat ja toimivat joukkojen ja castereiden yhdistelmät.
Ylihuomenna sitten taas toimintaa. Yritän olla tällä kertaa taas jo klo 17 paikalla, niin ehditään pelaamaan enemmän!
Taidan antaa Skornelle vielä uuden mahiksen, kunhan vaan vastaan löytyy jotain muuta kuin retribuutiota... Tosin jos/kun Jackal&co(?) on saapumassa mestoille, niin hyvin voisi testata Skornea toisella puolen pöytää Cygnareilla. Elämme jännittäviä aikoja =)
PS. Printtasin nyt minionien ja Circlen säännöt myös.
Taidan antaa Skornelle vielä uuden mahiksen, kunhan vaan vastaan löytyy jotain muuta kuin retribuutiota... Tosin jos/kun Jackal&co(?) on saapumassa mestoille, niin hyvin voisi testata Skornea toisella puolen pöytää Cygnareilla. Elämme jännittäviä aikoja =)
PS. Printtasin nyt minionien ja Circlen säännöt myös.
tulosa ollaan, jos vaikka jotain muuta kuin terminusta pelais :P
-
Der Dexter
taitaa nyt ihan fieldtestin hengessä tulla viherpiperot kylään.
voisi tuota mk I kruegerin identtistä listaa testata, sekä sitten jotain ihan muuta, paljon parempaa...
voisi tuota mk I kruegerin identtistä listaa testata, sekä sitten jotain ihan muuta, paljon parempaa...
Varmaan itse ehdin paikalle jossain puoli kuuden jälkeen, tai ainakin kuuteen mennessä. Kun vielä sai viikonloppuna nappeja maalattua, niin voisi pitkästä aikaa saada pelattua kokonaan maalatulla listalla. Ja ehkä voisi vaikka testailla pFeoraa
paikataan tota edellistä, voipi olla etten pääsekkään tulemaan, mutta jos tulen, tulen vähän myöhemmin.
-
Der Dexter
ilmeisesti taasen on torstaina tapahtumassa, käsittääkseni 17 alkaen.
pitää nyt katsoa, saako vastustettua kiusaausta pelata butchilla, ja otettua retribuutio peesiin pelkästään.
pitää nyt katsoa, saako vastustettua kiusaausta pelata butchilla, ja otettua retribuutio peesiin pelkästään.
Taidan ehtiä paikalle taas. Ainakin yksi vapaa pelaaja ilmoittautuu.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Juu torstaina mennään taas. Jos/kun musta on oven avaaminen kiinni, niin tarkennan aikataulua myöhemmin. Tähdätään tuohon viiteen.
Moi,
Olen juuri aloittelemassa Hordes-pelailua. Sääntöjen opettelu on vaiheessa ja ekan bändin maalaus on aloitettu perus-warpackista. Kiinnostaisi tulla tutustumaan, seurailemaan miten homma toimii ja vaikkapa testata jotain pientä pelailuakin, jos passaa ja löytyy esim. jotain ukkoja lainaan ja kiinnostusta opettaa jollakulla. Pääsisin paikalle tämän viikon torstaina kello 17.00. Miten löydän tuonne pelitilaan ja minne pirautan jos eksyn?
Juhani
Olen juuri aloittelemassa Hordes-pelailua. Sääntöjen opettelu on vaiheessa ja ekan bändin maalaus on aloitettu perus-warpackista. Kiinnostaisi tulla tutustumaan, seurailemaan miten homma toimii ja vaikkapa testata jotain pientä pelailuakin, jos passaa ja löytyy esim. jotain ukkoja lainaan ja kiinnostusta opettaa jollakulla. Pääsisin paikalle tämän viikon torstaina kello 17.00. Miten löydän tuonne pelitilaan ja minne pirautan jos eksyn?
Juhani
Nyt vasta tajusin kattoa nimimerkkiä. Tervetuloa vaan paikalle! Taitaa teikällä ollakin mun numero, mutta se on 050-3739211. Osoite on Lauttasaarentie 48 ja tässä vielä tarkempaa tietoa: http://www.fiwa.fi/fiwa-suomen-sotapeli ... erhohuone/
Figuja löytyy lainaankin toki.
-Jaakko
Figuja löytyy lainaankin toki.
-Jaakko