Tilahukkaa - SW1500
Tilahukkaa - SW1500
Tälläisellä listalla käytiin kolistelemassa waveserpenttejä, rhinoja ja carnifexejä tänään Hedelmäpelin pikkuturnauksessa.
Mukavasti tuntuu toimivan, suuren maailman taktiikkavänkääjien mielipiteistä huolimatta..
Rune Priest 110 points
Chooser of the Slain
Living Lightning
Murderous Hurricane
Rune Priest - 100 points
Living Lightning
Jaws of the World Wolf
Perushyvät pommittajat. Kaikki tarpeellinen mukana, vaikka toiselle kaipaakin Chooseria myös, mutta ei vielä tietoa saako niitä pöydälle kahta
Wolf Lord - 200 points
Thunderwolf Mount
Frost Blade
Belt of Russ
Wolf Tail Talisman
Jakaa kovasti mielipiteitä. Moni sanoo että WL on aina liian kallis, mutta tuntuu toimivan. Lyö kovaa, antaa LDtä, nullifoi doomia sunmuuta ja yksi harvoista IC modeleista joka ylipäätään saa susiratsun
5 Wolf Scouts - 100 points
Meltagun
Mark of the Wulfen
Tulee selästä, rikkoo jotain tärkeätä (tai 16 guardiania) ja kuolee, mutta tekee sen halvalla.
5 Grey Hunters - 115 points
Meltagun
Rhino
Meltagun
Rhino
Meltagun
Rhino
Objectiiveille istumaan ja runepriestien kavereiksi.
5 Thunderwolf Cavalry - 350 points
Thunderhammer
Stormshield
Stormshield+Meltabombs
Meltabombs
Nakupetteri
Listan vasara Wolf Lordin kanssa. Kolmas kilpi harkinnassa, jos siihen jostain saa pisteet. Ehkä isompaan listaan
5 Long Fangs - 105 points
2 Missile Launchers
2 Heavy Bolters
2 Missile Launchers
2 Heavy Bolters
Predator Destructor - 85 points
Heavy Bolter Sponsons
Halpaa dakkaa. Kaataa hordea ja kevyttä mechiä.
Mielipiteitä otetaan mielellään vastaan :)
Mukavasti tuntuu toimivan, suuren maailman taktiikkavänkääjien mielipiteistä huolimatta..
Rune Priest 110 points
Chooser of the Slain
Living Lightning
Murderous Hurricane
Rune Priest - 100 points
Living Lightning
Jaws of the World Wolf
Perushyvät pommittajat. Kaikki tarpeellinen mukana, vaikka toiselle kaipaakin Chooseria myös, mutta ei vielä tietoa saako niitä pöydälle kahta
Wolf Lord - 200 points
Thunderwolf Mount
Frost Blade
Belt of Russ
Wolf Tail Talisman
Jakaa kovasti mielipiteitä. Moni sanoo että WL on aina liian kallis, mutta tuntuu toimivan. Lyö kovaa, antaa LDtä, nullifoi doomia sunmuuta ja yksi harvoista IC modeleista joka ylipäätään saa susiratsun
5 Wolf Scouts - 100 points
Meltagun
Mark of the Wulfen
Tulee selästä, rikkoo jotain tärkeätä (tai 16 guardiania) ja kuolee, mutta tekee sen halvalla.
Meltagun
Rhino
Meltagun
Rhino
Meltagun
Rhino
Objectiiveille istumaan ja runepriestien kavereiksi.
5 Thunderwolf Cavalry - 350 points
Thunderhammer
Stormshield
Stormshield+Meltabombs
Meltabombs
Nakupetteri
Listan vasara Wolf Lordin kanssa. Kolmas kilpi harkinnassa, jos siihen jostain saa pisteet. Ehkä isompaan listaan
2 Missile Launchers
2 Heavy Bolters
2 Missile Launchers
2 Heavy Bolters
Predator Destructor - 85 points
Heavy Bolter Sponsons
Halpaa dakkaa. Kaataa hordea ja kevyttä mechiä.
Mielipiteitä otetaan mielellään vastaan :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Re: Tilahukkaa - SW1500
tiukannäköistä settiä. paikattu ainakin se yksi aukko johon ajoin chimerani meidän edellisessä kohtaamisessa. preparaattorista en ole täysin vakuuttunut. onhan se aika halpa, mutta saisiko tilalle jotain tehokkaampaa. wirlasta huonoja kokemuksia?
ja loppuun vielä onnittelut korkeimmista pelipisteistä.
-Allu, RF
ja loppuun vielä onnittelut korkeimmista pelipisteistä.
-Allu, RF
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Ei, whirla oli kyllä hyvä, mutta en omista turrettia sellaiselle :DA.M€nen kirjoitti:tiukannäköistä settiä. paikattu ainakin se yksi aukko johon ajoin chimerani meidän edellisessä kohtaamisessa. preparaattorista en ole täysin vakuuttunut. onhan se aika halpa, mutta saisiko tilalle jotain tehokkaampaa. wirlasta huonoja kokemuksia?
Predatori ei tehnyt paljon mitään kolmessa pelissä, mutta ei kyllä ottanut yhtään osumaakaan ja sai rauhassa röpötellä.
Sen tilalle on kyllä niin vaikea saada mitään että se on joko predatori tai whirla.
Varmaan kallistuu sen whirlan puolelle kunhan tykkitornin saa sille rakennettua.
no niin vähän kelasinkin. saa lootia pienemmälle ja muita vammaisuuksia.Deetwo kirjoitti: Varmaan kallistuu sen whirlan puolelle kunhan tykkitornin saa sille rakennettua.
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Heitänpä tähän vastaukseksi oman vedokseni 1750pts listasta:
Space Wolves 1750pts
HQ
Wolf Lord 215pts
Thunder Hammer, Storm Shield,
Thunderwolf, Saga of the
Beast Slayer,
Rune Priest 110pts
Chooser of The Slain,
Living Lightning,
Jaws of the World Wolf,
Elites
5 Wolf Scouts 100pts
Meltagun, Mark of the Wulfen,
5 Wolf Scouts 100pts
Troops
5 Grey Hunters 80pts
Meltagun
Rhino 35pts
5 Grey Hunters 95pts
Meltagun, MoTW
Razorback 40pts
5 Grey Hunters 95pts
Meltagun, MoTW
Razorback 40pts
Fast Attack
5 Thunder Wolf Cavarly 350pts
1 Melta Bombs, Storm Shield
1 Melta Bombs
1 Thunder Hammer
1 Storm Shield
Land Speeder 70pts
Multi-Melta, Heavy Flamer,
Land Speeder 70pts
Heavy Support
6 Long Fangs 140pts
5 Missiles
Leader
Razorback 40pts
Predator 85pts
Heavy Bolters
Predator 85pts
Heavy Bolters
Total: 1750
Ton pitäis olla aika hyvä?
Space Wolves 1750pts
HQ
Wolf Lord 215pts
Thunder Hammer, Storm Shield,
Thunderwolf, Saga of the
Beast Slayer,
Rune Priest 110pts
Chooser of The Slain,
Living Lightning,
Jaws of the World Wolf,
Elites
5 Wolf Scouts 100pts
5 Wolf Scouts 100pts
Troops
5 Grey Hunters 80pts
Meltagun
Rhino 35pts
5 Grey Hunters 95pts
Meltagun, MoTW
Razorback 40pts
5 Grey Hunters 95pts
Meltagun, MoTW
Razorback 40pts
Fast Attack
5 Thunder Wolf Cavarly 350pts
1 Melta Bombs, Storm Shield
1 Melta Bombs
1 Thunder Hammer
1 Storm Shield
Land Speeder 70pts
Land Speeder 70pts
Heavy Support
6 Long Fangs 140pts
5 Missiles
Leader
Razorback 40pts
Predator 85pts
Heavy Bolters
Predator 85pts
Heavy Bolters
Total: 1750
Ton pitäis olla aika hyvä?
Viimeksi muokannut Inouj, Pe 27.11.2009 12:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sexy and Inouj it.
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
Muuten kyllä mutta WL ei saa chainfistiä ilman terminator armoria, jonka kanssa taas sitten ei saa mounttia :)
:(Deetwo kirjoitti:Muuten kyllä mutta WL ei saa chainfistiä ilman terminator armoria, jonka kanssa taas sitten ei saa mounttia :)
Mulla oli toi lista koneella valmiiks laskettuna, ja sillä oli Thunder Hammer, mut sit päädyttiin ynnäilyissä siihen et Chain Fist on parempi, ja en sit jaksanu kirjasta kattoo saaks se sellasta... huoh. Pitäis vissiin vähän keskittyy :)
Sexy and Inouj it.
-
Kidhidalco
Ihan tiukkaa settiä. Pari huomiota tosin.
Wolf Lord on sudella Toughness 4(5) joten sen instakillaa str8:lla. Saga of the Bear pelastaa pihalla ja talossa. Omallani on lisäksi yksi susi meat shieldinä.
Thunder Wolfit rokkaa, mutta ne myös tappaa aika helposti. Ne ei lopulta ole kuin sitä T5 3+ save sakkia. Viidelle erillaiselle kaverille saa junailtua mukavasti woundeja kyllä, mutta jo pelkästään nappien koko tekee niiden käytön aika maasto riippuvaiseksi. Itse tapoin vastustajan sudet ihan perus dakkalla. Tuosta thunder hammerista en oikein osaa olla yhtä mieltä. Noi sudet tuntuu kuolevan jos niitä katsoo lähärissä vihaisesti, ja toi Ini 1:llä lyöminen ei ainakaan itseäni houkuta. Frost Blade on toiminut todella kivasti. Eli käytännössä parilla pienemällä ryhmällä tukee noita grey huntereita. Paitsi, että pari pikku yksikköä antaa joustavuutta, saa nyky edition defender reaktiolla varsin helposti luotua tilanteen jossa 3 sutta tulee iholle, vastustaja reagoi ja tuo porukkaa iholle jolloin ryhmä 2 pääsee paukauttamaan kylkeen. Ellei susilla meinaa tulla rinta rottingilla avorivissä, ei ole ollenkaan sanottua, että jonon viimeiset pääsevät mukaan kähyyn. Tämän suuntaisia ongelmia olen itse nähnyt käytännössä. Pelasin vastapuolen susilaumaa vastaan rhinoilla ja millin tarkoilla etäisyyksillä. Vaihtoehdoksi jäi hakata mun 12" liikkuneita rhinoja tai olla tulematta tuumalähemmäksi niitä. Ei ne oikein toiminut :/ Kaverille jäi vaihtoehdoksi tulla avolla tai alistua tilanteeseen jossa vain pari ekaa sutta tappelee. Itse tosiaan käytän kahta yksinäistä Frost Blade sutta.
Rune Priest pyörällä ja harakalla on 145p. Toi living lightning on aivan törkeen kova. Vaastustaja joutuu pitämään keulat kohti ohjuksia ja laseria ni tolla pääsee ampumaan 2+:lla str 7 kylkeen lähes koko pelin. Itse käytän rhinojen sijasta 2X twin las razoria. 75p kipale ja hoitaa kökkimisen siinä missä rhinokin. Priestiä tukee multi melta speederi.
Laitanpa listani kokonaisuudessaan kunhan kerkiän.
Tossa Deetwon listassa on kyllä juttuja joista diggaan :) Toi tupla Psyykkeri homma tosiaan on ainakin tällä hetkellä laiton. Ja Njallin kanssa ei sit toista psyykkeriä kentälle saakkaan :/ saisivat faqittaa ton mahdollisimman nopeasti. Nykyisellään on aivan perseestä.
imho 1500 pisteen listan teko susille on todella haastavaa... vaikeita pistehintoja ja valintoja. Tuohon 1750 pisteeseen saakin jo sitten huomattavasti enemmän whoop ass:ia. Hauskaa on myös se, että tehoja voi rakentaa aivan toista kautta. Suosittelen pyörittelemään noita 1750-2000 pisteen Logan grimnar wolf guard on trooppia hirvityksiä. Sinne saa aika jänskiä settejä ;) WG pack leader power asella on halvempi kuin grey hunter vastaavalla ja noiden combi aseiden kautta saa aika hirveitä (mutta halpoja) ensi-isku ryhmiä. Itse rakensin Podi ryhmän jossa oli 2x wg+ combi plasma, termi + combi plasma ja t. hammer+ SS. 147 pistettä, sekaan IC ja alle podi. Sattuu.
Tällä hetkellä yritän tehdä listaa jossa pohjalla on 4 scoring unittia. Toivottavasti kerkeän huomenna laittamaan listan nähtäväksi.
Wolf Lord on sudella Toughness 4(5) joten sen instakillaa str8:lla. Saga of the Bear pelastaa pihalla ja talossa. Omallani on lisäksi yksi susi meat shieldinä.
Thunder Wolfit rokkaa, mutta ne myös tappaa aika helposti. Ne ei lopulta ole kuin sitä T5 3+ save sakkia. Viidelle erillaiselle kaverille saa junailtua mukavasti woundeja kyllä, mutta jo pelkästään nappien koko tekee niiden käytön aika maasto riippuvaiseksi. Itse tapoin vastustajan sudet ihan perus dakkalla. Tuosta thunder hammerista en oikein osaa olla yhtä mieltä. Noi sudet tuntuu kuolevan jos niitä katsoo lähärissä vihaisesti, ja toi Ini 1:llä lyöminen ei ainakaan itseäni houkuta. Frost Blade on toiminut todella kivasti. Eli käytännössä parilla pienemällä ryhmällä tukee noita grey huntereita. Paitsi, että pari pikku yksikköä antaa joustavuutta, saa nyky edition defender reaktiolla varsin helposti luotua tilanteen jossa 3 sutta tulee iholle, vastustaja reagoi ja tuo porukkaa iholle jolloin ryhmä 2 pääsee paukauttamaan kylkeen. Ellei susilla meinaa tulla rinta rottingilla avorivissä, ei ole ollenkaan sanottua, että jonon viimeiset pääsevät mukaan kähyyn. Tämän suuntaisia ongelmia olen itse nähnyt käytännössä. Pelasin vastapuolen susilaumaa vastaan rhinoilla ja millin tarkoilla etäisyyksillä. Vaihtoehdoksi jäi hakata mun 12" liikkuneita rhinoja tai olla tulematta tuumalähemmäksi niitä. Ei ne oikein toiminut :/ Kaverille jäi vaihtoehdoksi tulla avolla tai alistua tilanteeseen jossa vain pari ekaa sutta tappelee. Itse tosiaan käytän kahta yksinäistä Frost Blade sutta.
Rune Priest pyörällä ja harakalla on 145p. Toi living lightning on aivan törkeen kova. Vaastustaja joutuu pitämään keulat kohti ohjuksia ja laseria ni tolla pääsee ampumaan 2+:lla str 7 kylkeen lähes koko pelin. Itse käytän rhinojen sijasta 2X twin las razoria. 75p kipale ja hoitaa kökkimisen siinä missä rhinokin. Priestiä tukee multi melta speederi.
Laitanpa listani kokonaisuudessaan kunhan kerkiän.
Tossa Deetwon listassa on kyllä juttuja joista diggaan :) Toi tupla Psyykkeri homma tosiaan on ainakin tällä hetkellä laiton. Ja Njallin kanssa ei sit toista psyykkeriä kentälle saakkaan :/ saisivat faqittaa ton mahdollisimman nopeasti. Nykyisellään on aivan perseestä.
imho 1500 pisteen listan teko susille on todella haastavaa... vaikeita pistehintoja ja valintoja. Tuohon 1750 pisteeseen saakin jo sitten huomattavasti enemmän whoop ass:ia. Hauskaa on myös se, että tehoja voi rakentaa aivan toista kautta. Suosittelen pyörittelemään noita 1750-2000 pisteen Logan grimnar wolf guard on trooppia hirvityksiä. Sinne saa aika jänskiä settejä ;) WG pack leader power asella on halvempi kuin grey hunter vastaavalla ja noiden combi aseiden kautta saa aika hirveitä (mutta halpoja) ensi-isku ryhmiä. Itse rakensin Podi ryhmän jossa oli 2x wg+ combi plasma, termi + combi plasma ja t. hammer+ SS. 147 pistettä, sekaan IC ja alle podi. Sattuu.
Tällä hetkellä yritän tehdä listaa jossa pohjalla on 4 scoring unittia. Toivottavasti kerkeän huomenna laittamaan listan nähtäväksi.
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
Asiasta on paljon käyty keskustelua toisaalla ja yleinen mielipide on että säännöllä haetaan sitä että papeilla saa olla sama voima kunhan on eri yhdistelmä. Ja olettamus on että FAQ sanoo myös näin, joten sillä on menty. Lisäksi turnaukseen houseruletettiin näin, joten näissä puitteissa oli ihan laillinen varmasti.Toi tupla Psyykkeri homma tosiaan on ainakin tällä hetkellä laiton. Ja Njallin kanssa ei sit toista psyykkeriä kentälle saakkaan :/ saisivat faqittaa ton mahdollisimman nopeasti. Nykyisellään on aivan perseestä.
Jep, näin sääntöjen mukaan. Mutta tämäkin houseruletettiin turnaukseen, että kaverilla oli T5. SotB olisi kova, mutta pirun kallis ja WL on muutenkin jo aika hintava. Ei sitä edes lyöty kertaakaan S8lla kolmessa pelissä.Wolf Lord on sudella Toughness 4(5) joten sen instakillaa str8:lla. Saga of the Bear pelastaa pihalla ja talossa. Omallani on lisäksi yksi susi meat shieldinä.
-
Kidhidalco
Read as written. Se mitä yleinen mielipide sanoo toisaalla on oikeestaan ihan sama. Toki yhteisö saa päättää miten tahtoo säännöt omissa riennoissaan pelata, mutta codexin tämänhetkisen kirjoitus asun mukaan ei pöydällä saa olla kahta samaa voimaa.
Itsekkin tosin uskon, että susi faqitetaan psyykerien osalta juuri noin, mutta ennen sitä se on vain arvailua. House rulet ovatkin sitten asia erikseen.
Mitä tulee tohon thunder wolfiin... sitä miksi se oli turnauksessa päätetty noin, en ymmärrä. Asia on varsin yksiselitteinen. Uppi toughnesista puhutaan joten ei se sinäänsä eroa vaikka pyörästä. Oliko samassa turnauksessa pyörätkin sitten orgis Toughnes 5 jannuja reiluuden nimissä? :) Vaikaan että ei.... Eiköhän näistä kulmista päästä eroon kunhan susi codex saa vähän ikää ja muutkin kuin ne innokkaimmat lukevat kirjaa kannesta kanteen ajatuksella.
Itsekkin tosin uskon, että susi faqitetaan psyykerien osalta juuri noin, mutta ennen sitä se on vain arvailua. House rulet ovatkin sitten asia erikseen.
Mitä tulee tohon thunder wolfiin... sitä miksi se oli turnauksessa päätetty noin, en ymmärrä. Asia on varsin yksiselitteinen. Uppi toughnesista puhutaan joten ei se sinäänsä eroa vaikka pyörästä. Oliko samassa turnauksessa pyörätkin sitten orgis Toughnes 5 jannuja reiluuden nimissä? :) Vaikaan että ei.... Eiköhän näistä kulmista päästä eroon kunhan susi codex saa vähän ikää ja muutkin kuin ne innokkaimmat lukevat kirjaa kannesta kanteen ajatuksella.
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle