dronen ali ampuminen
dronen ali ampuminen
Eli, voiko firewarrior ryhmä ampua itsensä ja kohteensa välissä olevien hun dronejen ali? Testasin äsken. ja ainakin toinen firewarrior näkyy dronen ali kokonaan. Ainoa mikä estää näkyvyyden on se läpinäkyvä muovitanko joka kuvastaa ilmaa.
Re: dronen ali ampuminen
Mikäli toiseen unittiin kuuluva miniatyyri estää näkyvyttä (edes vähän) niin että >50% ampuvasta unitista olevien miniatyyrien Line of Sight ei ole "esteetön" kohteeseen, niin antaa tämä vastustajalle cover saven. "Lentotikku" on osaa miniatyyriä, ja sen läpi et näe kokonaan estettä (kuva hämärtyy aina vähän).
Itse en antaisi sinun ampua dronen tai mikä tahansa toisen lentotikulla liikkuvan miniatyyrin ali antamatta minulle coveria.
Itse en antaisi sinun ampua dronen tai mikä tahansa toisen lentotikulla liikkuvan miniatyyrin ali antamatta minulle coveria.
-
SpartanMk1
Mutta laitat pathfindereita firewarrioreiden taakse ja tuikutat kohde ryhmää markereilla saat coverit poistettua.
Markerlighteja vastaan kun ei saa saveja.
Samalla dronet antaa firewarrioreille coverin ja firewarriorit antaa pathfindereille coverin.
Markerlighteja vastaan kun ei saa saveja.
Samalla dronet antaa firewarrioreille coverin ja firewarriorit antaa pathfindereille coverin.
Huoh. Yksikön läpi ampuessa vastapuoli saa coverit vaikka se toinen yksikkö ei peittäisi losia laisinkaan (poikkeuksena monsterit), ja eeen väittäisi sen lentotikun estävän losia kyllä.
Kiitos vaustaiksista.