Tervehdys.
Olen tässä viikonloppuna aikomassa pelata kaverini Westernejä vastaan, ja niitähän vastaan täytyy tehdä lista. Eli lähdin ajattelemaan jotain tällaista:
Bran Carnoth-85
Saurav-geet-25
2x Squamata trackers -30pts
2xSquamata warriors -34pts
2x Corvus tormentors -26 pts.
K:7
AH:17
Bran keskittyy tietysti siihen minkä parhaiten osaa, ja huolehtii myös westernien ikävimmistä ukoista. Shamaani toimii parantajana branille, ja supporttaa muita. Trackerit tappamaan mm. missionary ja suorittamaan tehtäviä Pikkulintujen kanssa. Warriorit tekevät myös sitä missä parhaita ovat, eli tappavat tehtävien teon ohessa.
Miltä vaikuttaa? Komentopisteitä on ihan tarpeeksi kai- Ajattelin ehkä pikkulintujen vaihtoa koiraan, mutta onko muita ideoita?
Lost-porukkaa kaveripeliin
Re: Lost-porukkaa kaveripeliin
Mulla Bran ei ole koskaan kuollut länkkäreitä vastaan, joten papilla voi olla fiksumpi asennoitua liskojen paranteluun. Toki jos vastustaja ammuskelee paljon, Brania voi kestävimpänä kuljettaa etummaisena ja parantaa sitten sitä.
Itse olen retiariusten suuri fani ja ottaisin ainakin yhden semmoisen; sen kanssa kaikki länkkärien nappulat on ihan kusi sukassa. Korpit lähtisivät siinä alta, mutta en ole itse niitä suuremmin pelannut enkä tunne niiden potentiaalia käytännössä. Irtopisteet riittäisivät ehkä toisen warriorin korottamiseen sylkyliskoksi, mutta jos eivät, niin ottaisin koiran, koska eurojen lemureissa oli muistaakseni kohtuullisesti potkua ja on kivaa rynnäköidä kranaatinlentoa pidemmälle, ja blokata miekkamestareiden yrityksia päästä käsiksi pappiin, jne. jne.
Toki Bran syö sen verran pongoja itse, että voidaan katsoa minkä tahansa kahden nappulan olevan tavallaan parempi kuin jonkun muun yksinään, kun kootaan äijälle listaa seuraksi.
Itse olen retiariusten suuri fani ja ottaisin ainakin yhden semmoisen; sen kanssa kaikki länkkärien nappulat on ihan kusi sukassa. Korpit lähtisivät siinä alta, mutta en ole itse niitä suuremmin pelannut enkä tunne niiden potentiaalia käytännössä. Irtopisteet riittäisivät ehkä toisen warriorin korottamiseen sylkyliskoksi, mutta jos eivät, niin ottaisin koiran, koska eurojen lemureissa oli muistaakseni kohtuullisesti potkua ja on kivaa rynnäköidä kranaatinlentoa pidemmälle, ja blokata miekkamestareiden yrityksia päästä käsiksi pappiin, jne. jne.
Toki Bran syö sen verran pongoja itse, että voidaan katsoa minkä tahansa kahden nappulan olevan tavallaan parempi kuin jonkun muun yksinään, kun kootaan äijälle listaa seuraksi.