40.000, Teknologisesti kehittynein rotu?
Re: 40.000, Teknologisesti kehittynein rotu?
Aivanaivan! -.-'' : DD
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Pitää ottaa huomioon että fluffin mukaan nelkytkoon tankit kestävät semmoista kuritusta mistä nykyiset abramssit ja sepakakkoset eivät ikinä selviäisi, koska matskut ovat valovuosia meidän panssariteräksiä ja keramiikkafillereitä edellä.vompovompatti kirjoitti: Jos halutaan tuoda realismia neljäkymmentätuhatta luvulle, voidaan katsoa tankkien muotoja ja todeta että niiden tuhoamiseen ei tarvita juurikaan naapurin Fifiä kovempaa eläintä kimppuun, jotta jokin osa pettää. Ajoneuvojen muotoilu on jotain aivan tuubaa. Paljon suoria pintoja, joka paikassa luukkuja ja muita virityksiä, kuten sponsonit yms. Tuollaiset tankit eivät kestäisi vihaista korpisoturia, jolle annettaisiin käteen rautakanki, kuin ehkä muutaman kymmenen sekuntia.
Mitä Impperiumin tekniseen tietämättömyyteen tulee, syypäänä on Adeptus Mechanicus. Tieteellinen menetelmä ei ole siltäkään täysin hukassa, mutta teknologian monopolisoiminen, hamstraaminen ja naurettava kilpailu eri ahjoplaneettojen iskee jakareita rattaisiin. Kun hätä on suuri, AdMech osaa keksiä uuttakin, ja jos ei he, niin joku muu ja AdMech hyväksyy sen myöhemmin "STC-suunnittelun muunnoksena". Esimerkiksi Kaartin Thunderer.
"If the tanks succeed, then victory follows."
Toisaalta tuo Imperiumin tekninen kehitys onkin lähinnä vanhojen vehkeiden viritystä tai entisen teknologian uusia sovelluksia, ei niinkään uuden teknologian kehittämistä. Sen sijaan että kehittäisi laserpyssyistä kunnon kuolemansäteitä jotka läpäisevät panssarin kuin panssarin ja kärventävät vastustajan tuhkakasaksi Adeptus Mechanicus lisää voimahaarniskaan uusia metallilevyjä.
Nyt Huru-ukko tai joku muu selittämään ihmisten todellista tekniikan ymmärrystä, minä en jaksa.
Nyt Huru-ukko tai joku muu selittämään ihmisten todellista tekniikan ymmärrystä, minä en jaksa.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
- Half-breed
Kuten joku tässä ketjussa taisikin sanoa, niin: "Matti on valvoja isossa asetehtaassa jossakin. Yhtäkkiä kone alkaa pitää hirvittävää meteliä, ja varoitusvalot vilkkua. Matti lausuu seitsemän lepytysrukousta koneen konehengelle, ja painaa painaa nappia joka vapauttaa ylipaineen, ja kone rauhoittuu. Konehenki on rukouksin lepytetty."Vilkku92 kirjoitti:Nyt Huru-ukko tai joku muu selittämään ihmisten todellista tekniikan ymmärrystä, minä en jaksa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- green beast
tietystit örkit eihän romurautaa voita mikään eini mun mielestä eldareilla on kehittynein teknologia
blood is the price of clory
4kk vanha viesti... Annetaan näitten olla, jooko?!