40.000, Teknologisesti kehittynein rotu?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Lukittu
Remos

Re: 40.000, Teknologisesti kehittynein rotu?

Viesti Kirjoittaja Remos »

Aivanaivan! -.-'' : DD
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Rss

Viesti Kirjoittaja Rss »

vompovompatti kirjoitti: Jos halutaan tuoda realismia neljäkymmentätuhatta luvulle, voidaan katsoa tankkien muotoja ja todeta että niiden tuhoamiseen ei tarvita juurikaan naapurin Fifiä kovempaa eläintä kimppuun, jotta jokin osa pettää. Ajoneuvojen muotoilu on jotain aivan tuubaa. Paljon suoria pintoja, joka paikassa luukkuja ja muita virityksiä, kuten sponsonit yms. Tuollaiset tankit eivät kestäisi vihaista korpisoturia, jolle annettaisiin käteen rautakanki, kuin ehkä muutaman kymmenen sekuntia.
Pitää ottaa huomioon että fluffin mukaan nelkytkoon tankit kestävät semmoista kuritusta mistä nykyiset abramssit ja sepakakkoset eivät ikinä selviäisi, koska matskut ovat valovuosia meidän panssariteräksiä ja keramiikkafillereitä edellä.

Mitä Impperiumin tekniseen tietämättömyyteen tulee, syypäänä on Adeptus Mechanicus. Tieteellinen menetelmä ei ole siltäkään täysin hukassa, mutta teknologian monopolisoiminen, hamstraaminen ja naurettava kilpailu eri ahjoplaneettojen iskee jakareita rattaisiin. Kun hätä on suuri, AdMech osaa keksiä uuttakin, ja jos ei he, niin joku muu ja AdMech hyväksyy sen myöhemmin "STC-suunnittelun muunnoksena". Esimerkiksi Kaartin Thunderer.
"If the tanks succeed, then victory follows."
Vilkku92

Viesti Kirjoittaja Vilkku92 »

Toisaalta tuo Imperiumin tekninen kehitys onkin lähinnä vanhojen vehkeiden viritystä tai entisen teknologian uusia sovelluksia, ei niinkään uuden teknologian kehittämistä. Sen sijaan että kehittäisi laserpyssyistä kunnon kuolemansäteitä jotka läpäisevät panssarin kuin panssarin ja kärventävät vastustajan tuhkakasaksi Adeptus Mechanicus lisää voimahaarniskaan uusia metallilevyjä.

Nyt Huru-ukko tai joku muu selittämään ihmisten todellista tekniikan ymmärrystä, minä en jaksa.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.

Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Vilkku92 kirjoitti:Nyt Huru-ukko tai joku muu selittämään ihmisten todellista tekniikan ymmärrystä, minä en jaksa.
Kuten joku tässä ketjussa taisikin sanoa, niin: "Matti on valvoja isossa asetehtaassa jossakin. Yhtäkkiä kone alkaa pitää hirvittävää meteliä, ja varoitusvalot vilkkua. Matti lausuu seitsemän lepytysrukousta koneen konehengelle, ja painaa painaa nappia joka vapauttaa ylipaineen, ja kone rauhoittuu. Konehenki on rukouksin lepytetty."
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
green beast

Viesti Kirjoittaja green beast »

tietystit örkit eihän romurautaa voita mikään eini mun mielestä eldareilla on kehittynein teknologia
blood is the price of clory
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

4kk vanha viesti... Annetaan näitten olla, jooko?!
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Historia”