*ja tähän spotti muitten valmistajien peleistä, jotka ovat parempia ja hauskempia*
No yksi syy enemmän miksi ei GW:n mainstream pelit enää hirveämmin nappaile. GW historicalsia voin tosin varauksetta suositella kaikille, kun ei ole figupuolella mitään rajoituksia.
Eli eikös homma mennyt niin jotta Cyanide päätyi kehittämään lisenssin kanssa etiäpäin tuota peliään, kun ei GW siitä tykännyt. Ihan loogista minusta on, että jos lisenssillä oleva kaupallinen peli on markkinoilla, niin tahtovat kitkeä ilmaisen vaihtoehdon levityksestä pois?
Eli eipä tuo nyt minusta ainakaan mikään yllättävä päätös ollut, saihan tietokoneen ilmainen Space Hulkkikin keppiä kun uusi painos lautapelistä oli tulossa, siinä nyt sentään ei edes kilpailtu ihan suoranaisesti samalla alustalla edes. Enkä nyt varsinaisesti yllättyisi, jos joku päivä taas nähdään tuore lisenssiversiokin tietokone Hulkista...
Toivottavasti nähtäisiinkin, sillä ainakin henkilökohtaisesti Space Hulk II: Vengeance of the Blood Angels on parhaita realtime taktiikkapelejä tietokoneella.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Kohta menee kaikki figufoorumit, kun puhuvat pahaa Hänen Keisarillisen Korkeutensa Virallisesta Henkisen Omaisuuden Vartijasta. Ja linkkaavat kuvia, joissa ei ole kopiraittimerkinnät kunnossa.
Sanokaa mun sanoneen...
Edit: Taitaapi olla muuten Wanhaa tietoa tämä. Tuo postaus kun on 07/26/09. Suomalaisittain 26.7.09.
Kaapelikala kirjoitti:
Taitaapi lähinnä tämä GW:n puuha olla BloobBowl TM -tavaramerkin uusimisen takia.
Vaikka näin ei nyt tuskin olekkaan niin kysynpä kuitenkin kun en ole asiaa seurannut, että onko Blood Bowlista tulossa mahdollisesti uutta painosta lähitulevaisuudessa?
Se olisi mahtavaa, pelaaminen alkaisi ihan varmasti. Figujakin niin vähän että niitä jaksaisi maalata antaumuksella, ja olen tahtonut aina rakennella kunnon Bloodbowl kentän katsomoineen päivineen. Vanhat/vaihtoehto figut vaan eivät nappaa, tahtoisi uuden painoksen.
Se nyt on lähes satavarmaa, että pelin kaikkia figuja ei GW tee uusiksi. Jos uusi painos perussetistä tulisi, niin siihen voisi ehkä uudet pelaajat kahteen jengiin tulla. Tosin mitään edes varovaista vihjausta ei GW:n suunnalta uudesta painoksesta ole tullut, joten se kertonee että aika heikoilla hangilla ollaan.
En kyllä näe vanhoissa figuissa mitään vikaa (tai no ehkä pari tiimiä ei hirveesti iske), joten vaikea keksiä miksi uusia edes pitäisi tulla. Pelihän on helppo aloittaa kun säännöt ovat ilmaiseksi jaossa ja tiimejä saa GW:n bb-figuista/konvertoimalla fb-figuista/muilta valmistajilta todella hyvin. Pelikentän tosiaan pystyy tekemään itse ja ainoat puuttuvat eli blokkinopat voi tehdä tavallisista (1=skull, 2=pow/skull, 3=push back, 4=push back, 5=pow(dodge), 6=pow) tai ostaa ebaysta enemmän tai vähemmän ylihintaan.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Celebdae kirjoitti:ainoat puuttuvat eli blokkinopat voi tehdä tavallisista (1=skull, 2=pow/skull, 3=push back, 4=push back, 5=pow(dodge), 6=pow) tai ostaa ebaysta enemmän tai vähemmän ylihintaan.
Boostepissähän myydään tyhjiä noppia joista voi vaikka ite väsätä nuo.
Sikäli ymmärrettävä reaktio GW:n taholta, että heillä on nykyään ihan validi business interest bloodbowlin suhteen. Miksi ostaisi GW:n version kun nettiverio ei maksa mitään ja on parempi kuin GW:n versio? Itse tosin ostin GW:n version, mutta täytyy myöntää, että olen yllättynyt miten huonon pelin ovat saaneet aikaan, jos vertaa Fumbbl:n aikaansaannokseen.
Vaikka fumbbl katoaisi maailmasta, niin vaikuttaisiko se merkittävästi GW:n myynteihin? Oma veikkaukseni on ettei vaikutus olis kummoinen. Jossain muodossa olemassa olevat nettipelit jäisivät elämään, joten GW tuskin saisi kummoista myynninlisäystä. Ylipäänsä BB:n pelaaminen eri muodoissa voisi jopa vähentyä osan pelaajista närkästyessä GW:lle.
Oma lukunsa on mahdollisuus, että GW:n salliessa kilpailevat ei-kaupalliset BB-versiot, niin mikä estäisi hetken perästä kilpailevan kaupallisen version putkahtamista markkinoille?
"I reject your reality and substitute my own!" Adam Savage