Sopiva magneetti
Sopiva magneetti
Moro,
mistäs saisi sopivia magneetteja terminaattoreidein käsiin? kun tai saisi jäädä kauhean isoa hajurakoa väliin ja kaiverrus käy mutta ei sitä viitsisi kovin syvälle kaivertaakkaan ettei tule mitään pahempia huolia.. ;)
mitä olette itse käyttäneet? kuulin itse jostain sumutettavasta magneetti pölystä/pienestä kivestä mutta en ole sellaista löytänyt mistään. se olisi todella kätevää
EDIT: milläs muuten noita magneetteja uskaltaa työstää, eli vaikka pienentää? rautasahalla? viilalla? :)
terv. sakon
mistäs saisi sopivia magneetteja terminaattoreidein käsiin? kun tai saisi jäädä kauhean isoa hajurakoa väliin ja kaiverrus käy mutta ei sitä viitsisi kovin syvälle kaivertaakkaan ettei tule mitään pahempia huolia.. ;)
mitä olette itse käyttäneet? kuulin itse jostain sumutettavasta magneetti pölystä/pienestä kivestä mutta en ole sellaista löytänyt mistään. se olisi todella kätevää
EDIT: milläs muuten noita magneetteja uskaltaa työstää, eli vaikka pienentää? rautasahalla? viilalla? :)
terv. sakon
Viimeksi muokannut Kraizer, La 05.12.2009 20:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Dark Elf69
Re: Sopiva magneetti
Itse en mihinkään magneetti pölyyn tai vastaavaan koskisi pitkällä tikullakaan saati sitten laittaisi figuihin.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=83722
Tuollaiset varmaan menisivät hyvin ja noita saa pienennettyä leveydeltä ja paksuuskin on vain n.1mm. Mitään pahaa noista en ole ainakaan kuullut ja itsekkin olisi tarkoitus noita joskus hommata. Ja vielä aika halpojakin.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=83722
Tuollaiset varmaan menisivät hyvin ja noita saa pienennettyä leveydeltä ja paksuuskin on vain n.1mm. Mitään pahaa noista en ole ainakaan kuullut ja itsekkin olisi tarkoitus noita joskus hommata. Ja vielä aika halpojakin.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Ei huono idea. mutta tarvitsee vielä katsoa mitä muut meinaavat :) ilman kaiverrusta noista tekemällä tulee kuitenkin suht iso rako. ja kaiverrus on vähän rasittavaa hommaa ;)
kiitos kuitenkin kommentista. laitan takaraivoon tämän asian jemmaan =)
terv. sakon
kiitos kuitenkin kommentista. laitan takaraivoon tämän asian jemmaan =)
terv. sakon
Ei se kahden millin rako nyt niin iso kuitenkaan ole.. Ihan hyvä vaihtoehto minusta.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
En oikeista termonautesta tiedä, mutta ainakin nuihin AoBR figuihin saisi helposti magneetit pelkästään nappaamalla sen pienen olkapäässä olevan korokkeen (Enkä nyt meinaa sitä tappia, vaan sitä missä se tappi on kiinni.) pois ja tilalle magneetti.
Tosin en sitten tiedä millaiset kädet niillä aidoilla on.
Tosin en sitten tiedä millaiset kädet niillä aidoilla on.
"Life is like a baseball game: It helps if you' re wearing pants."
Vähäsen tekee reikää ja tiivistää magneetin sinne napakasti green stuffilla.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
tämä tässä alunperin oli ideana :)ampusiili kirjoitti:Vähäsen tekee reikää ja tiivistää magneetin sinne napakasti green stuffilla.
kiitoksia vinkeistä kuitenkin. käynpä heti vetämään Kardinaalia hihasta, jos heruisi pari magneettia.
terv. Sakon
- Dark Elf69
Laitat vain sähköpostiin niin vastailee aika hyvin. Ja sitten vasta kappeleeksi magneetille jotain ohut peltiä(alle millistä jos löytyy) niin ei tartte ostella niitä megneetteja niin paljon.
Magneeteja voisi ainakin viilalla kokeilla tai sitten jollain matto veitsellä vuolemista(viilan puhdistaminen vähä nihkeetä ku magneetista kyse :P) mutta jos kappaleen ei tarvitse olla pyöreä niin halkaiset niitä niin kauan kunnes on joku neljännes alku peräisestä ja upotat paikalle ja säästyy hyvää magneetti ainesta
Edit: kirjoitus virhe...
Magneeteja voisi ainakin viilalla kokeilla tai sitten jollain matto veitsellä vuolemista(viilan puhdistaminen vähä nihkeetä ku magneetista kyse :P) mutta jos kappaleen ei tarvitse olla pyöreä niin halkaiset niitä niin kauan kunnes on joku neljännes alku peräisestä ja upotat paikalle ja säästyy hyvää magneetti ainesta
Edit: kirjoitus virhe...
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
http://cgi.ebay.co.uk/50-DISC-ROUND-MAG ... 20a9be66fb
Itse ostin (muistaakseni) näitä, kun taannoin AoBR:n terminaattorien kädet magnetoin. Hieman veivasi reikää käteen/torsoon 4mm poran terällä ja pikaliimaa reikään jonka jälkeen magneetti (oikein päin) sinne. Hyvin piti kädet paikallaan (ja asennossa). Eikä tarttenut edes alkaa pahoinpitelemään magneetteja että niistä saa sopivan kokoisia.
Itse ostin (muistaakseni) näitä, kun taannoin AoBR:n terminaattorien kädet magnetoin. Hieman veivasi reikää käteen/torsoon 4mm poran terällä ja pikaliimaa reikään jonka jälkeen magneetti (oikein päin) sinne. Hyvin piti kädet paikallaan (ja asennossa). Eikä tarttenut edes alkaa pahoinpitelemään magneetteja että niistä saa sopivan kokoisia.
- Dark Elf69
Hyviltähän nuo vaikuttaa mutta helpommalla varmaan pääsee jos tilaa kardinaalilta.
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Onhan siinä toki oma työnsä jos ei ebay ja/tai paypal tunnusta vielä ole. Jos on, niin reilusti halvemmaksi nuo tulevat.Dark Elf69 kirjoitti:Hyviltähän nuo vaikuttaa mutta helpommalla varmaan pääsee jos tilaa kardinaalilta.
- Dark Elf69
Juu tottahan toki se varmaan halvemmaksi tulee ebayn kautta sitä en mene kiistämään. Ja ovat nuo pienempiäkin mutta itse varmaan silti hommaisin noita isompia.Tuumi kirjoitti:Onhan siinä toki oma työnsä jos ei ebay ja/tai paypal tunnusta vielä ole. Jos on, niin reilusti halvemmaksi nuo tulevat.Dark Elf69 kirjoitti:Hyviltähän nuo vaikuttaa mutta helpommalla varmaan pääsee jos tilaa kardinaalilta.
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Rare earth magneetit on sen verran tujua kamaa, että ite oon meinannut noita 4x1 kokosia käyttää myös rhinojen magnetoinnissa. (Pihi kun olen ja meinaan uusiokäyttää rhinon runkoa tarvittaessa vindinä/predatorina/razorbackina/whirlwindinä)