"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ne megaforcet.

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
|fiesta|

Ne megaforcet.

Viesti Kirjoittaja |fiesta| »

Ensinnäkin, eikö niitä kaikkia voisi laittaa saman hintaisiksi (kuten faban pataljoonissa) vai meneekä hinta ylöspäin aina julkaisupäivän mukaan?

Onko oston arvoinen setti (marsut), lyökö vertoja spearheadille?
Devastator

Re: Ne megaforcet.

Viesti Kirjoittaja Devastator »

megat on periaatteessa battle forcien isoveljiä ja ainoot mitä siin on battleboxin lisäks on preda ja dreathnaut
ja viis mariinii ja mega kyllä voittaa keihään
mega on sitä paitsi halvempi codexsin kanssa kuin keihäs ja keihäässä on vain eliittejä,bikejä,jotain heepoi,podi ja codexsi
mauno kirjoitti:....Sotavasara.netissä ei missään nimessä ole tarkoitus tappaa.
Kylis

Viesti Kirjoittaja Kylis »

Ei mun mielestä oo pahan hintasia sadan euron bokseiksi. Milestäni noista saa ihan käyvän armeijan tehtyä ainakin marineilla, mutta 40k örkeillä kannattaa mieluummin ostaa kaksi battleforcea, niin saa kaksi trukkia.
Magnumit on täällä aina valmiina.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

|fiesta| kirjoitti:Ensinnäkin, eikö niitä kaikkia voisi laittaa saman hintaisiksi (kuten faban pataljoonissa) vai meneekä hinta ylöspäin aina julkaisupäivän mukaan?
Miksi pyytää vähemmän, jos enemmänkin maksettaisiin?

Ja jos on aloittelemassa, niin kannattaa napata se megaforce spearheadin sijaan juurikin niiden perusyksiköiden vuoksi.
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

Spearheadit on (ainakin nykyään) vain bokseja joissa tulee uudet figut mitä sille armeijalle on tullut. Tai ainakin itse olen huomannut että pelkästään uusia nappeja, sen takia en keihäänkärjistä juuri välitäkkään
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

halko kirjoitti:Spearheadit on (ainakin nykyään) vain bokseja joissa tulee uudet figut mitä sille armeijalle on tullut. Tai ainakin itse olen huomannut että pelkästään uusia nappeja, sen takia en keihäänkärjistä juuri välitäkkään
Tommottiahan ne ovat. Ja kun osa niistä uusista jutskista on enemmän tai vähemmän hyödyttömiä, niin ainakin itseltäni ovat jääneet hyllyyn.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

halko kirjoitti:Spearheadit on (ainakin nykyään) vain bokseja joissa tulee uudet figut mitä sille armeijalle on tullut. Tai ainakin itse olen huomannut että pelkästään uusia nappeja, sen takia en keihäänkärjistä juuri välitäkkään
Näinhän ne on, mutta lisäksi säästöä ei ole yhtään Spearheadissä, vaan ne on tarkoitettu niille jotka haluaa ne uudet figut käsiinsä ennen virallista julkaisupäivää.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”