Rynnäkkökilpiä?
Rynnäkkökilpiä?
Tervehdys, joskus kauan sitten tuli tätä foorumia käytettyä mutta harrastuksen loputtua loppui myös foorumin käyttö. Nyt innostuin uudestaan figuista ja tein sitten uuden accountin tännekin.
Ja asiaan
Aloitin väkertämään Space Wolffeja uusien ja tyylikkäiden figujen johdosta ja samalla itselleni heräsi idea esimerkiksi wolf guardilla käytettävistä Storm Shieldeistä rynnäkkökilviksi konffattuina. Koitin etsiä rynnäkkökilvistä mainintoja foorumin haulla mutta mitään infoa-antavaa en löytänyt. Tarkoitan siis esimerkiksi poliisien erikoisjoukkojen käyttämiä SWAT-tyylisiä kilpiä. Olisiko millään figuvalmistajalla mitään hyvää lähtökohta palaa josta alkaa väkertämään vai täytyykö koko levy väkertää itse? Laiskana ihmisenä halusin yrittää ensin selvittää löytyisikö jotain (melkeen) valmista modellia tähän tarkoitukseen.
Ja asiaan
Aloitin väkertämään Space Wolffeja uusien ja tyylikkäiden figujen johdosta ja samalla itselleni heräsi idea esimerkiksi wolf guardilla käytettävistä Storm Shieldeistä rynnäkkökilviksi konffattuina. Koitin etsiä rynnäkkökilvistä mainintoja foorumin haulla mutta mitään infoa-antavaa en löytänyt. Tarkoitan siis esimerkiksi poliisien erikoisjoukkojen käyttämiä SWAT-tyylisiä kilpiä. Olisiko millään figuvalmistajalla mitään hyvää lähtökohta palaa josta alkaa väkertämään vai täytyykö koko levy väkertää itse? Laiskana ihmisenä halusin yrittää ensin selvittää löytyisikö jotain (melkeen) valmista modellia tähän tarkoitukseen.
I want you to get mad!
Re: Rynnäkkökilpiä?
Nuo on oikeasti siistejä. Tuo maalaus antaa hieman suttuisen kuvan noista mun mielestä, mutta oikeasti ne on todella skarppeja ja hyvää jälkeä.
Juu tilasinpa noita ehdotettuja kilipä setin, ihan kivalta joo vaikuttaa vaikka suttuinen kuva sivulla vähän onkin. Samalla tarttui muutakin konffausmateriaalia mukaan, pay pal vinkumaan :D Kiitoksia vinkistä
I want you to get mad!
Jos joku täällä haluaa tehdä samaa, mutta Chaos Space Marineille, niin ehdotan ottamaan Faban puolelta Chaos Warrior paketin. Sieltä hienot kilvet vielä samalla teemalla ja lisäosilla, joilla sitten voikin koristella joukkojansa. :)
Näin sivuhun heitin.
Näin sivuhun heitin.
Tai sitten http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1280041Ilfierno kirjoitti:Jos joku täällä haluaa tehdä samaa, mutta Chaos Space Marineille, niin ehdotan ottamaan Faban puolelta Chaos Warrior paketin. Sieltä hienot kilvet vielä samalla teemalla ja lisäosilla, joilla sitten voikin koristella joukkojansa. :)
Näin sivuhun heitin.
IMO ehkä uskottavimmat rynnäkkökilvet löytyvät Rhino mk1 keulasta. Pieni suorakaiteen mallinen tirskistysreikä vahvistuksilla, käytännöllinen muotoilu, eikä mitään herkutteluita. Nuita osia ei vain taida enää saada mistään erillisinä, noh, plasticardista luulisi vääntyvän kohtuudella.
WEdit: Katselin hieman bitz-kauppoja ja silmiini pompahti SM Dreadnoughtin sargofakin etupelti. Yksi ja kaksi ja kolme. Eihän nuo kovin isoja ole, mutta IG:lle voisivat olla sopivan kokoisia.
WEdit: Katselin hieman bitz-kauppoja ja silmiini pompahti SM Dreadnoughtin sargofakin etupelti. Yksi ja kaksi ja kolme. Eihän nuo kovin isoja ole, mutta IG:lle voisivat olla sopivan kokoisia.
Itse samantyyliseen tarkoitukseen olin ajatellut käyttää Bretonnian men-at-armsien kilpiä.
Kalat meni kotio...