"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusi pelaaja

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
warphead

Uusi pelaaja

Viesti Kirjoittaja warphead »

Hei! Olen Ville 29v Vaasasta. Pelailin tuossa kesällä Blood Bowlia ja innostuin ostamaan WH40k örkkifiguureja kun ajattelin tehdä joukkueen. Mut noi 40k örkit ei oikein sovellu siihen tarkoitukseen niin ajattelin sitten että rakentaisinkin armeijan itselleni. Minulla kestää kyllä vielä pitkä aika ennenkuin saan armeijan kasaan, mutta ajattelin näin etukäteen tiedustella, että löytyykö täältä vaasasta jengiä kenen kanssa voisi pelata vaikka alkuun joku 1000 pisteen peli jossain vaiheessa? Sääntöjä ei minulla ole, mutta ork codex pitää kyllä jossain vaiheessa hankkia. Minulla on täl hetkel yksi paketti ork boyzeja, gretchineitä ja ork lootas/burnas sekä warboss. Lisäksi minulla löytyy ennestään Dark Angeleja joiden Rhinosta ajattelin modata örkeille kuljetuksen. Innostaisi ehkä maalailla enemmän jos olisi tiedossa tuota peliseuraa jossain vaiheessa. Laitan tämänkin tähän samaan viestiin vielä vaikka on väärä alue: voisin myydä noit Dark Angeleita jos jotain kiinnostaa. Eli löytyy se battleforce paketti, josta on maalattu yksi kersantti ja miinus se rhino. Eli snipereitä on, marineja, veteraaneja ja raskaita aseita.
Mahtipakarat

Re: Uusi pelaaja

Viesti Kirjoittaja Mahtipakarat »

Hei,

Kannattaa katsella tuolta peliporukat osiosta kohtaa Vaasa [Wasa Wargames Club]. Eli siis täältä http://www.sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=85. Sieltä pelikavereita metsästämään.
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”