"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Horus Heresy lautapeli

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Mysterous

Horus Heresy lautapeli

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Sivut.

Eli näköjään uusi lautapeli (erään toisen nimellä), joka sijoittuu nimensä mukaan Horuksen kerettiläisyyden taisteluihin. 99$ suolaisen hinnan ovat tuotteelle lätkäisseet ja siinä tullee olemaan satoja nappuloita (joista ensimmäinen mietteeni on että kuinkahan soveltuisivat epic käyttöön). Kivana lisänä on se, että ainoa sattumanvaraisuus tekijä ovat kortit, ei noppia. Saa nähdä millainen lopullinen tuote on. FFG:llä ei tunnu hirveän kauan aikaa menemään julkaisusta jakeluun viemiseen, joten eiköhän tähän jo pian pääse opintolainaansa tuhlailemaan ;)

Edit: BGG:ssä mainitsivat että kyseessä olisi uusiopainos alkuperäisestä pelistä, alkaa jo kiinnostamaan kahta kauhiammin.
Silveri

Re: Horus Heresy lautapeli

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Jotenkin "perstuntumalla" näyttäisi olevan 10 mm skaalassa noi figut, joten en tiedä miten epikkikäyttöön soveltuvat. Kiinnostavaa sinänsä. Pitänee seurailla.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”