Sorin herätysketju
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Sorin herätysketju
Ja juuri kun palasin Sotuun etsimään peliseuraa... Täydellistä.
Fabaa ja 40Kta haluaisin taas pitkästä aikaa pelata, täytyy katsoa miten työt antaa periksi päästä paikalle... Täydellistä. ^^
Ja asiaan liittyen, onko mitään ideaa mun alkaa taas selvittelemään Sorin tilannetta, josko sen saisi taas käyttöön?
Fabaa ja 40Kta haluaisin taas pitkästä aikaa pelata, täytyy katsoa miten työt antaa periksi päästä paikalle... Täydellistä. ^^
Ja asiaan liittyen, onko mitään ideaa mun alkaa taas selvittelemään Sorin tilannetta, josko sen saisi taas käyttöön?
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Re: Herwannan Harrasteiltamat ma/ke/pe 16-21:30
Selvitä ihmeessä! Sori on kävelymatkan päässä ja Hervanta on... Hervannassa.Jan von Carstein kirjoitti:Ja asiaan liittyen, onko mitään ideaa mun alkaa taas selvittelemään Sorin tilannetta, josko sen saisi taas käyttöön?
Niin ja Fabaan löytyy vastusta.
Häkkiskin herännyt arkustaan...Jan von Carstein kirjoitti:Ja juuri kun palasin Sotuun etsimään peliseuraa... Täydellistä.
Onnea Sorin herättelyssä, itse en vain harmi kyllä sinne tule pääsemään vaikka avattaisiinkin, valtio kun kutsuu tammikuussa.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Eli, jos yrittäisin saada Sorin taas käyttöön, onko täällä väkeä joka alkaisi käymään siellä sanotaan torstaina tai keskiviikkona? Teen asialle oman topicin jahka asiaan saadaan varmuutta mutta en ala kyselemään ja neuvottelemaan asiasta ellei ole väkeä jota kiinnostaa.
Kuten jos sanoin, mukana. Keskiviikko ja/tai torstai käyvät minulle hyvin.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Sorin herätysketju
Missäs päin tää Sori muuten sijaitsee?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Onkos Sorin nuorisotalon kohtalosta vielä tullut varmistusta? taisi tosiaan ainakin jossain vaiheessa olla purku-uhan alla...
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Jaa niin joo, sen voisi täälläkin sanoa... Eli, ilmeisesti Tampereen kaupungille parkkialueet on tärkeämpiä kuin nuorisotoiminta joten joo, Sori puretaan. Ajattelinkin että kyselisin Vuoltsulta seuraavaksi onko niillä tiloja moisen jutun järjestämiseen.