Da Big Boss kirjoitti:Tarina on nyt aloitettu. Miksiköhän mää kirjoitin lopun ensimmäiseksi?
Koska käytät käänteistä kerrontaa, eli paljastat lopputilanteen ensimmäisenä, mutta sitten kerrot miten tähän ollaan päästy. Parhaimmillaan tuosta on saatu loistavaa tarinankerrontaa aikaan.
Da Big Boss kirjoitti:Salaatti on tosimiesten lisuke.
Fixed.
Drumavatic´ kirjoitti:Onko kukaan menossa katsomaan Avataria? Joku nähnyt jo? EI SPOILEREITA! Itse olen teaserin perusteella todella innoissani, efektit ja äänet näyttävä thienoilta, tiedä sitten mitä laatua juoni on. Ainakin kohtuullisen päättelykykyni perusteella olen todennut että aika tunteellinen olisi tulossa, Rotu vs. Heikompi rotu, mitäs tämmöisessä selviytymistaistelussa on hauskaa. Joten toivottavasti parhain leffa vähän aikaan.
Näytelty 3D leffa, interesting. Harmi että saan päänsäryn 3D:stä.
Että näitä hyviä animaatioleffoja nyt sataa, ensin UP:3D, sitten Avatar:3D Jee.
Mitä helvettiä sinä piiperrät. Ihmiset ei ole heikko rotu, kun niillä on merijalkaväki, ja mechat käytettävissä.
Eniwei. Juu pitäisi tässä ennen joulua, tai välipäivinä käydä leffa katsomassa. En odota mitään huikaisevaa leffaa, mutta pikkuhiljaa olen alkanut kuitenkin toivoa että leffa on hyvä. Kuitenkin trailerit on näyttäneet leffan hienoksi pätkäksi, siinä on hyviä näyttelijöitä, ja sen on ohjannut Cameron. Helvetti en halua odottaa siitä mitään, mutta nuo seikat laittaa just odottamaan kunnon leffaa. No onneksi pari jantteria Pelit.fissä jotka ei leffalta odottaneet mitään on ennakkoon nähneet leffan, ja haukkuivat hyväksi pätkäksi.
Toivotaan parasta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.