Haastetopikki
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Haastetopikki
kai sitä vois tota SW listaa tesmii jos saan WHlta figui lainaan...
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Jaksatko ottaa Welfeillä matsia samana päivänä? Mun osalta ei olis rajotuksilla mitää väliä. Toisin kuitenki aikalailla sen perussetin pöydälle - paljon minoja.santso kirjoitti:juu itekki voisin tulla, toki jos saadaan tasamäärä pelaajia olisko moninpeli mitään?
hei, kaikki jotka pyörii siellä keitalla. Koittakaa metästää Musta-ruskeaa pahvilootaa. Siel ois mun beastmenejä (herdejä+ koiria) sisällä. Unohtu vissiin viime viikolla sinne :P
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
jaa, no jos zewe ei tuu niin kai me voitais fabaa ottaa...toki 40k olis pop.
otan varmaan 2.25 viimevuoden etckompeilla, ei tarttis raahata lisää fabafiguja kotoa.
otan varmaan 2.25 viimevuoden etckompeilla, ei tarttis raahata lisää fabafiguja kotoa.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
btw ite olisin varmaan yhenmais menos pyörimään tuonne, otan kans 40k:t joukkoon että sitte kun mun puunhalaajat on perseraiskattu kolmessa kierroksessa niin voi ottaa ''sitä aitoa ja oikeaa'' gw peliä...
huoh haluaa warmachinettaa joulun aikana kans!
- Dark Elf69
älä nyt santeri yritä huijata itseäsi faba on se oikea :P
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Pelaa vaan sittenkin sitä 40K:ta. Sovittiin bändin kanssa pikkujoulut vähä niinku koko päiväksi. :Psantso kirjoitti:btw ite olisin varmaan yhenmais menos pyörimään tuonne, otan kans 40k:t joukkoon että sitte kun mun puunhalaajat on perseraiskattu kolmessa kierroksessa niin voi ottaa ''sitä aitoa ja oikeaa'' gw peliä...
omg peliseura vaan kaikkoaa ympäriltä :D nojoo oon yhen jälkeen menos tuonne mukana hordet ja ehkä 40k...jos saan sen mahtumaan kun tankkien kuljetus kenkälaatikko on welffeillä luolassa...
Onko joulun välipäivinä (28.->) mahdollisuutta ja halukkuutta pelata WH40:a. Olisin tulossa käymään Sjoella ja olisi mukava hyödyntää peliluolan maastoja. En kuitenkaan haluaisi turhaan kuljetella figuja 300km suuntaansa.
"It's better burn out... than just fade away"
- Dark Elf69
Pelaa katos fabaa niin löytyy peli seuraa :Dsantso kirjoitti:omg peliseura vaan kaikkoaa ympäriltä :D nojoo oon yhen jälkeen menos tuonne mukana hordet ja ehkä 40k...jos saan sen mahtumaan kun tankkien kuljetus kenkälaatikko on welffeillä luolassa...
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Luulisin että on mahdollista :) pistät vaan haastetopikkiin viestiäFyenix kirjoitti:Onko joulun välipäivinä (28.->) mahdollisuutta ja halukkuutta pelata WH40:a. Olisin tulossa käymään Sjoella ja olisi mukava hyödyntää peliluolan maastoja. En kuitenkaan haluaisi turhaan kuljetella figuja 300km suuntaansa.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Niin, tää meidän FaBa-skene onkin niin helvetin kovatasoista muhinaa ja nelkkaripelaajat on niin harvassa ja osaamattomia, että totta mooses mäkin haluan liikuttelemaan haltioita kaartilaisten sijaan koska tahansa.Dark Elf69 kirjoitti:Pelaa katos fabaa niin löytyy peli seuraa :Dsantso kirjoitti:omg peliseura vaan kaikkoaa ympäriltä :D nojoo oon yhen jälkeen menos tuonne mukana hordet ja ehkä 40k...jos saan sen mahtumaan kun tankkien kuljetus kenkälaatikko on welffeillä luolassa...
Tai sitten ei, vaan otetaan ihan fiiliksen mukaan.
IRIADedit: Ja ettei tärkein unohdu...
"Faba on paska peli ja 40k on nopanheittelyä!" - Wamppi & I Ride In A Dragon
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Ei nyt aleta taas morkkaan 40K:ta!!!!!!!!! Mä alan kohta sitten haukkuun FaBaa törkeemmin!!
Vaikka olisi kuinka huumorilla niin saa se 40K morkkaus loppua, kiitos.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
En kyllä huomaa missä tässä ollaan 40koota morkattu...Seraphi kirjoitti:Ei nyt aleta taas morkkaan 40K:ta!!!!!!!!! Mä alan kohta sitten haukkuun FaBaa törkeemmin!!
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
nojoo mutta voisit zewe päivittää ne käävät tonne mortikkaan...Kaikki non-gw pelit jyrää vaan 100-0 faban ja 40k.
kaikki muu päivitetty paitsi fluffisantso kirjoitti:nojoo mutta voisit zewe päivittää ne käävät tonne mortikkaan...Kaikki non-gw pelit jyrää vaan 100-0 faban ja 40k.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Iriadin viesti oli sarkastinen.Seraphi kirjoitti:Ei nyt aleta taas morkkaan 40K:ta!!!!!!!!! Mä alan kohta sitten haukkuun FaBaa törkeemmin!!
Aivan, prolet barrikaadeille ja soihdut käteen kun kerrankin puolustetaan nelkytkoota, kyllä.Seraphi kirjoitti:Ei nyt aleta taas morkkaan 40K:ta!!!!!!!!! Mä alan kohta sitten haukkuun FaBaa törkeemmin!!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
lool asia on vakava?
"Hiekka on kivestä" + Ropecon 2012 "Mennään sitte kännissä miekkailemaan"-zewe
Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.