Mil Mi-24 Hindin saatavuus
Mil Mi-24 Hindin saatavuus
Olen etsinyt muutamista kaupoista ja googlettanut likitulkoon loputtomia tunteja etsiessäni maailman kauneimman taistelukopterin pienoismallia. Tutkimuksissani olen saanut hämärän käsityksen että yksikään valmistaja ei nykyisin tee 1/48 mittakaavalla kyseistä mallia. Tällä foorumilla on taatusti miniatyyripelaajien lisäksi ihmisiä, joilla on muita miniatyyriharrastuksia. Mikäli joku tietää tarkemmin kyseisten mallien olemassaolosta tai osaa johtaa minut hyvään (netti)kauppaan, josta kyseistä nappia saisi ostettua olisin ikuisesti kiitollinen.
Toivottavasti tämä ketju meni oikealle alueelle...
Toivottavasti tämä ketju meni oikealle alueelle...
Long must one study to gain knowledge of the netherworld, but time is of little concern to an undying scholar.
- Hammerheart
Re: Mil Mi-24 Hindin saatavuus
Ymmärsin varmaan jotain väärin, kun kahden minuutin googlettamisella löysin tämän: http://www.revell.com/model-kits/aircraft/85-5856.html
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Siinähän se. Nyt on ongelmana mokoman hankkiminen. Saakohan moista suomalaisilta kauppiailta.Hammerheart kirjoitti:Ymmärsin varmaan jotain väärin, kun kahden minuutin googlettamisella löysin tämän: http://www.revell.com/model-kits/aircraft/85-5856.html
Long must one study to gain knowledge of the netherworld, but time is of little concern to an undying scholar.
- Kaapelikala
Googlaapa jotain seuraavia:
Hobbypoint
Risteysasema
Mallikauppa
Tieto-Nikkari
Jos eivät voi tilata, kertovat varmaan paikan, josta noita saa.
Hobbypoint
Risteysasema
Mallikauppa
Tieto-Nikkari
Jos eivät voi tilata, kertovat varmaan paikan, josta noita saa.
Tmi. Kuivalaiselta kannattanee kysyä joskin ellei ole varastossa turha pidättää hengitystä odottaessa.pollock kirjoitti:Siinähän se. Nyt on ongelmana mokoman hankkiminen. Saakohan moista suomalaisilta kauppiailta.Hammerheart kirjoitti:Ymmärsin varmaan jotain väärin, kun kahden minuutin googlettamisella löysin tämän: http://www.revell.com/model-kits/aircraft/85-5856.html
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Hammerheart
Miten ihmeessä et ole tuota löytänyt tuntien googlettamisella o_O ?? Kirjoitin Googleen "mil mi-24 hind 1/48" ja ensimmäinen hitti tuotti tuon tuotteen. En siis mitenkään ilkeyttäni kysele, mutta olin aidosti aivan varma, että tuosta mallista ei ollut kyse, kun sen löysi sen verta vauhdikkaasti.pollock kirjoitti:Siinähän se. Nyt on ongelmana mokoman hankkiminen. Saakohan moista suomalaisilta kauppiailta.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Viestissäni ei selvinnyt vissiin tarpeeksi selvästi tarkoitusperäni, mutta kyseessä on siis yritys tiedustella mahdollisuuksien mukaan suomalaisia myyjiä kyseiselle tuotteelle. Löysin jo ebaysta myyjän jolla on tarpeeks kyseistä tuotetta tarkoitusperiini, mutta pitänee kilpailuttaa vielä, jos vaikka parempaa hintatasoa löytyisi. Mielelläni kotimaista tukisin jos mahdollista.Hammerheart kirjoitti:Miten ihmeessä et ole tuota löytänyt tuntien googlettamisella o_O ?? Kirjoitin Googleen "mil mi-24 hind 1/48" ja ensimmäinen hitti tuotti tuon tuotteen. En siis mitenkään ilkeyttäni kysele, mutta olin aidosti aivan varma, että tuosta mallista ei ollut kyse, kun sen löysi sen verta vauhdikkaasti.pollock kirjoitti:Siinähän se. Nyt on ongelmana mokoman hankkiminen. Saakohan moista suomalaisilta kauppiailta.
- Kaapelikala
Kotimainen tai sovelias hinta. Valitse toinen.
Toiminimi Kuivalainen ja nämä mun listaamat putiikit saattavat pitää hyllyssä. Kysele, niin saat vastauksen.
Toiminimi Kuivalainen ja nämä mun listaamat putiikit saattavat pitää hyllyssä. Kysele, niin saat vastauksen.
- Hammerheart
Ah, ok, ymmärsin vaan tämän kohdan sitten jotenkin hassusti:pollock kirjoitti:Viestissäni ei selvinnyt vissiin tarpeeksi selvästi tarkoitusperäni, mutta kyseessä on siis yritys tiedustella mahdollisuuksien mukaan suomalaisia myyjiä kyseiselle tuotteelle. Löysin jo ebaysta myyjän jolla on tarpeeks kyseistä tuotetta tarkoitusperiini, mutta pitänee kilpailuttaa vielä, jos vaikka parempaa hintatasoa löytyisi. Mielelläni kotimaista tukisin jos mahdollista.Hammerheart kirjoitti:Miten ihmeessä et ole tuota löytänyt tuntien googlettamisella o_O ?? Kirjoitin Googleen "mil mi-24 hind 1/48" ja ensimmäinen hitti tuotti tuon tuotteen. En siis mitenkään ilkeyttäni kysele, mutta olin aidosti aivan varma, että tuosta mallista ei ollut kyse, kun sen löysi sen verta vauhdikkaasti.pollock kirjoitti:Siinähän se. Nyt on ongelmana mokoman hankkiminen. Saakohan moista suomalaisilta kauppiailta.
pollock kirjoitti:Olen etsinyt muutamista kaupoista ja googlettanut likitulkoon loputtomia tunteja etsiessäni maailman kauneimman taistelukopterin pienoismallia. Tutkimuksissani olen saanut hämärän käsityksen että yksikään valmistaja ei nykyisin tee 1/48 mittakaavalla kyseistä mallia.