Andromeduksen Palkkasoturit Second Edition

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Parannusta on kyllä tapahtunut.

Minuun iski yksi aate: Death Company ei ole mikään vakio-osasto, vaan se koostuu sotureista jotka "on the eve of battle" (noh, ennen taistelua, oli sitten yö tai vaikkapa suviaamu järven rannalla) lankeavat Mustan raivon valtaan. Soturipappi huomaa nämä epävakaat yksilöt, ja ottaa ne huostaansa. Niiden haarniska maalataan mustaksi, ja ne kootaan yhdeksi raivoavaksi ryhmäksi...

Eli, jätkä ei olisi ihan voinut mennä parin sellaisen mukana, koska ne ovat epävakaita tapauksia, ja niitä ei "pitkäaiakssäilytetä".

Kiva näky: Jätkä astuu parakkiin ja tokaisee "OK, kymmenen soturia Kuoleman komppaniasta minun mukaani." Mustissa haarniskoissa istuvat soturit lopettavat pokerin pelaamisen ja teen juomisen, keräävät kamppeensa, ja yht'äkkiä alkavat raivota kuin apinat... :roll:

Tiedän, halpaa huumoria, mutta minkäs teet?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Kiva näky: Jätkä astuu parakkiin ja tokaisee "OK, kymmenen soturia Kuoleman komppaniasta minun mukaani." Mustissa haarniskoissa istuvat soturit lopettavat pokerin pelaamisen ja teen juomisen, keräävät kamppeensa, ja yht'äkkiä alkavat raivota kuin apinat...
DC Marine 1:"Vielä 5 min hei..mä oon nyt voittamassa ison potin."
DC Marine 2:"Niin ja mun pitää käydä pissalla"
Andromedus: "Grr. No ok, 5 min ja sit lähetään"

Joo..ei saisi pilailla mutta tuo Aacheronin mielikuva iski voimakkaasti :)
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Andromedus halusi hoitaa asian yksityisesti. Mutta kuolemaa etsien kuoleman komppanian sotureista muutama tuli hänen mukaansa. Myös hänen oma ryhmänsä. Andromedus joskus kärsi punaisesta janosta/raivosta. Mutta aikaa myöten Andromedus on onnistunut melkein kokonaan hillitsemään efektit, mutta joskus vihaisena tämä tapahtuu Andromeduskselle jonka jälkeen ei hyvä seuraa.
Teen joku päivä Andromedukselle ne spesiaali säännöt.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

Kuoleman komppanian kaiffat arvotaan pitkällä tikulla.. se jolla on lyhin joutuu syömään mustan pillerin :) sitten se pukee armorin niskaan ja menee automaalarille joka suhaa kivan mustan kerroksen panssariin.

Ja sitten alkaa murina
Andromedus

Veli Kapteeni Tychon värjäs spreillä mustaks haarniskansa ennekuin kuoli Armageddonilla. Voi sitä veli kultaa.
Teuski

Viesti Kirjoittaja Teuski »

Andromedus kirjoitti:Andromedus joskus kärsi punaisesta janosta/raivosta.
Tuosta vaan tuli mieleen jossain 40k-vitsisivulla oleva yks marineiden peruskäsky: "Thou shalt never go near a sister of battle during the red rage" tjsp. ;)
Andromedus

Vähän siistii.
Andromedus

Joo, eli onko vielä kysyttävää/kommentoitavaa, esim aacheronilla tai kapulla tai jollain?
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Itse asiassa 13th.co on myös selvinnyt Eye:ssa (Tosin ei ilman pieniä sivuvaikutuksia!). Niitä Death Comppany sotureitakin ainakin fluffin mukaan säilytetään siellä niitten forttres monastryssä. Nämä siis niitä jotka kuitenkin selviävät taistelusta! Mokomasta kun ei enää parane ellei ol tarpeeks kova jätkä. Siihenkin vaaditaan pikkasen taloa romahtamaan niskaan. Tosin siit saa uuden kivan panssarin ja psyykkisiä voimia! ;)
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Niin ja uuden nimen. Mutta siihen tarvitaan näky Sanguiniukselta...
zqmfgb
Andromedus

Mä oon nähny näkyjä sanguiniuksesta! Esim Space Marine codexissa se on kuolleena ja yhdellä sivulla on konffattu Sanguinius. Mutta hei kommentoikaa tota mun Palkkasoturi juttua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”