Grave guards
Grave guards
Eli miten grave guardit eroaa skeletoneista muuten kuin ovat paremmin varustettuja.Olen huomannut sen että ne ovat "Wightejä"mutta
skeletonit eivät ja itse ne eivät muuten paljon eroa toisistaan niin selittäkääs viisaammat mulle kun en tota tietoa VC kirjasta löydä
(saattaahan se siellä olla mutta itse en ole huomannut)
skeletonit eivät ja itse ne eivät muuten paljon eroa toisistaan niin selittäkääs viisaammat mulle kun en tota tietoa VC kirjasta löydä
(saattaahan se siellä olla mutta itse en ole huomannut)
Ja kuudentena päivänä Jumala loi ihmisen ja Warhammerin
- Half-breed
Re: Grave guards
Talonpoika = skellu
Ritari, aatelinen = Grave Guard
Grave Guardit oli siis eläessään yhteisön korkea-arvoisempaa väkeä, yleensä sotilaita, kun taas skellut oli lantsareita, talonpoikia yms.
Ritari, aatelinen = Grave Guard
Grave Guardit oli siis eläessään yhteisön korkea-arvoisempaa väkeä, yleensä sotilaita, kun taas skellut oli lantsareita, talonpoikia yms.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Kaapelikala
Jotain pörröä jostain: Wightit ovat vanhoja kuninkaita/isoja pomoja/jotain (Wight King/Lord/jotain) ja ko. hyypiöiden palvelijoita (kenraaleja/henkivartijoita/isoja pomoja/jotain), jotka sitten on kipanneet ja kiikutettu kaikkine kamppeineen hautakukkuloihin. Kamppeisiin kuului pyhiä/pyhitettyjä/jotain aseita, vastaavia haarniskoja ja kovemmat luut. Kun paha setä sitten herätti nämä, pitivät Wightit lelunsa.
Luurangot vuorostaan tulevat ihmisten sisältä, kun zombie-vaiheesta on päässeet eroon :D.
Luurangot vuorostaan tulevat ihmisten sisältä, kun zombie-vaiheesta on päässeet eroon :D.
Kyllä ne pörröt siel nykyisessäkin armeijakirjas lukee, jos jaksaa sitä selailla vähän enemmän. Ei nyt ole sitä tällä hetkellä käsillä, niin en valitettavasti voi sivunumeroa antaa.
Sivulta 44 löytyypi vähän tietoa. Sisällysluetteloa kannattaa silmäillä jossei jaksa plärätä joka sivua...
"Katso sääntiksestä, lol. Oot muuten myös ruma."
- Isompi Arska
eikös wighteilla ole niiden sielut/tms kiinni niiden ruumiissa, siten että niille animoidaan oma tietoisuus, toisin kuin lurkit ja zombit on vaan sitä pelkkää magian voimalla liikkuvaa luuta ja lihaa?
-
Usermaatra
Käsittääkseni tämä on tapauskohtaista, mutta ainakin Wight Kingeille on viisasta kai antaa tietoisuutensa takaisin, koska ovat eläessäänkin olleet ihan kyvykkäitä johtajamiekkosia. Ainakin jossain kirjan fluffipätkässä WK ihan jutteleekin herransa kanssa, johon mielestäni tarvitaan omaa ajatuksenjuoksua.Isompi Arska kirjoitti:eikös wighteilla ole niiden sielut/tms kiinni niiden ruumiissa, siten että niille animoidaan oma tietoisuus, toisin kuin lurkit ja zombit on vaan sitä pelkkää magian voimalla liikkuvaa luuta ja lihaa?