"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Orks 500pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Sicarius

Orks 500pts

Viesti Kirjoittaja Sicarius »

Eli jatkan tale of three playersiä. Eli tavoitteeni on yhdessä kahden ystäväni kanssa kerätä aluksi 500 pisteen listat, koota ja maalata ne + tehdä armeijaa vastaava objektive marker/500 pts. Sitten kun väellä on 500pts tehtynä siirrymme 500pts suurempaan peliin eli 1000 pojoa aina 1750 asti.

Pikemmittä puheitta täs olis 2 ork listaa joiden kummankin modeleita tulen käyttämään suuremmissa peleissä. Antakaa terävää parannusehdostua ja kommenttia ja siteeraan ystäväni mölymarsu tekstiin että älkää perustelko miksi yksiköt pitäisi vaihtaa joksikin toiseksi vain "koska se on paskaa". Kertokaa miksi tekisitte näin minun pöksyissäni. No pitemmittä puheitta tässä on listani:

LISTA NRO 1:

HQ:

Warboss, 'Eavy Armour, Bosspole, Attack Squick, Power Klaw.......... 110pts

TROOPS:

11x Slugga Boyz, Nob, 'Eavy Armour Nobille, Power Klaw...... 106pts

12x Slugga Boyz, Nob, 'Eavy Armour Nobille, Power Klaw, Bosspole........ 117pts

10x Shoota Boyz, Big Shoota... 65pts

DEDICATED TRANSPORTS: Molemmille Sluggaboy ryhmille: Trukk, Red Paint Job, ja Armour Plating.. 100pts

TOTAL: 498pts

LISTA NRO 2:

HQ:

Big Mek, Kustom Force Field, Skorcha Kombi-weapon........ 90pts

TROOPS:

11x Slugga Boyz, Nob, 'Eavy Armour Nobille, Power Klaw...... 106pts

12x Slugga Boyz, Nob, 'Eavy Armour Nobille, Power Klaw, Bosspole........ 117pts

Deff Dread, 2x Big Shootas........ 85pts

DEDICATED TRANSPORTS: Molemmille Sluggaboy ryhmille: Trukk, Red Paint Job, ja Armour Plating.. 100pts

TOTAL: 498pts
Hammarist

Re: Orks 500pts

Viesti Kirjoittaja Hammarist »

Molemmissa listoissa on tosi vähän massaa, ja örkit tuppaavat olemaan massa- armeija. Itse jättäisin trukit pois ja pisteillä lisää poikia, Mekin kanssa tosin voi toimia. Dredi on makuasia, itse vaihtaisin kahteen Kaniin rokkiteilla tai raapisin jostain pisteet kahteen KMBhen, nyt kun AT- voimaa on listassa aika vähän. Eipä tosin 500pts peleihin paljoa tankkeja mahdukkaan.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
Kylis

Viesti Kirjoittaja Kylis »

Hammarist kirjoitti:Molemmissa listoissa on tosi vähän massaa, ja örkit tuppaavat olemaan massa- armeija. Itse jättäisin trukit pois ja pisteillä lisää poikia, Mekin kanssa tosin voi toimia. Dredi on makuasia, itse vaihtaisin kahteen Kaniin rokkiteilla tai raapisin jostain pisteet kahteen KMBhen, nyt kun AT- voimaa on listassa aika vähän. Eipä tosin 500pts peleihin paljoa tankkeja mahdukkaan.
No 500 pojoa on aika rajoittava tekijä ja kuten varmaan luit, niin tuo on armeija tulee kasvamaan 1750 pojoon asti. Lista numero 1 vaikuttaa ihan hyvältä massan puolesta ja lista numero kaksikin menee ja tuo deff dredu troopeissa saataa yllättää vastustajan :D
Magnumit on täällä aina valmiina.
Sicarius

Viesti Kirjoittaja Sicarius »

Kiitos paljon, teen varmaan 2 listan ensin, otan jossain välissä kyllä big mekin ja deff dreadin pelkillä closis aseilla, mut näin alkuun. Tiiän jeps et örkkiarmeija on massaa mut mulla on taipumus Speed Freekkeihin eli isompiin peleihin sisältyy wadzdakka/ paljon mopoja ja lisää trukkeja. :D
MaxPayneboy

Viesti Kirjoittaja MaxPayneboy »

joo,tota ei muuta moittimista kun se,että jos sulla on vastassa armeija jolla on paljon jotain kovempaa esim. light vehiclejä,marsuja,tankkeja. laittaisin mieluusti 2:kkos listaan mekille shokk attackin tai kustom megan. ne on molemmat todella hyödyllisiä kamppeita (jos noppatuuri pelittää)
C-C-C-Combo breaker!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”