"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

pelipöydän teko.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
mr21sanooj

pelipöydän teko.

Viesti Kirjoittaja mr21sanooj »

No oon nyt pari viikkoa ajatellu tehä viidakko/sademetsä terrain/pelipöytää
Ja ei ois mitää inspiraatioo, ei niinku MITÄÄN. Ainoo mitä olis ni se et vehree ja tosi hieno siit pitäs tulla(painostuksella TOSI hieno).
Nii et haluaisin teiltä kaiken mahollisen tiedon, ideoita,ohjeita,asioita mitä pitäs muistaa, sivuja missä olis oppaita siis kaiken tämän tekemiseen.
ps.oon vapaa ideoille
Space Marine on voimaa, läski Space Marine on ylivoimaa.
Kaapelikala

Re: pelipöydän teko.

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

mr21sanooj kirjoitti:No oon nyt pari viikkoa ajatellu tehä viidakko/sademetsä terrain/pelipöytää
Ja ei ois mitää inspiraatioo, ei niinku MITÄÄN. Ainoo mitä olis ni se et vehree ja tosi hieno siit pitäs tulla(painostuksella TOSI hieno).
Nii et haluaisin teiltä kaiken mahollisen tiedon, ideoita,ohjeita,asioita mitä pitäs muistaa, sivuja missä olis oppaita siis kaiken tämän tekemiseen.
ps.oon vapaa ideoille
Karkkimaa. Syötävillä tikkaripuilla ja strösselikuorrutuksella. Älä kuitenkaan unohda marmelaadikukkuloita, hillojokia ja piparitaloja.

Tais olla yks sticky aiheesta. Aikalailla laaja semmoinen...
Hanska

Viesti Kirjoittaja Hanska »

Karkkimaan klassikko...=)

Juu, niitä artikkeleita ja ketjuja löytyy täältäkin vaikka kuinka, ml. oma juttu oikeiden kasvien käytöstä(tarvisi päivitellä) maastossa. Terragenesis on hyvä ja laaja sivusto aiheesta(linkkiä en jaksa kaivaa tähän hätään, googleta nimi).

Ja tärkein siinä että saat hienon pöydän on harjoittelu, monipuoliset tekniikat ja materiaalit ja katsele lähdekuvia(googleta vaikka jungle ja katsele kuvia).

EDIT: Ja niinkuin isäni aina sanoo: hosumalla ei tule kuin lapsia joiden pään virtsapitoisuus on tavattoman korkea.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Hanska kirjoitti:Juu, niitä artikkeleita ja ketjuja löytyy täältäkin vaikka kuinka, ml. oma juttu oikeiden kasvien käytöstä(tarvisi päivitellä) maastossa. Terragenesis on hyvä ja laaja sivusto aiheesta(linkkiä en jaksa kaivaa tähän hätään, googleta nimi).
Tuossa on tuo sticky, jossa kaikki tärkeä lukee. http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =3&t=62849
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”