Necroneista...
- DaSkarnikS
Necroneista...
Onkos necroneille vielä tulossa päivitys???
Olen ajatellut alkaa työstää Necron armeijaa "secondary"-projektina, joten olisi mukava tietää esim. että onko lähiaikoina tulossa uusi Codexi, ettei tarvitsisi turhaan ostaa vanhaa ja sitten lueskella seuraavasta WD:stä miten paljon Necroneita on päivitetty uudessa Codexissa...
Olen ajatellut alkaa työstää Necron armeijaa "secondary"-projektina, joten olisi mukava tietää esim. että onko lähiaikoina tulossa uusi Codexi, ettei tarvitsisi turhaan ostaa vanhaa ja sitten lueskella seuraavasta WD:stä miten paljon Necroneita on päivitetty uudessa Codexissa...
There Shall Be a New Dawn And a New Day When We Will Rise And They Will Be Driven Into The Darkness Forever
- Half-breed
Re: Necroneista...
On tulossa sitten joskus. Huhut sanovat että se tulisi tuossa ensi vuoden loppupuolella. Uskoo ken haluaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mun ei varmaan tarvitse edes vihjata deldareista mitään.usko, toivo ja vitut kirjoitti:Huhut sanovat että se tulisi tuossa ensi vuoden loppupuolella
Jeesus tekee comebackin ennen uutta Deldar codexia.
Vuonna 2012, joskus syystalvella GW tulee julkaisemaan uuden version Wh40k ja Whb kirjoista. Molemmat pitävät sisällään täydellisesti päivitetyt ja tasapainoiset armeijalistat kaikista roduista ja se tulee olemaan tuntemamme sivistyksen loppu.
Uijui, onko tämä oikeasti totta? Way 'd go GW!Nagarythes Heir kirjoitti:Vuonna 2012, joskus syystalvella GW tulee julkaisemaan uuden version Wh40k ja Whfb kirjoista. Molemmat pitävät sisällään täydellisesti päivitetyt ja tasapainoiset armeijalistat kaikista roduista ja se tulee olemaan tuntemamme sivistyksen loppu.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Hollywood valehteli! En enää ikinä katso amerikkalaisia elokuvia! :DNagarythes Heir kirjoitti:Vuonna 2012, joskus syystalvella GW tulee julkaisemaan uuden version Wh40k ja Whb kirjoista. Molemmat pitävät sisällään täydellisesti päivitetyt ja tasapainoiset armeijalistat kaikista roduista ja se tulee olemaan tuntemamme sivistyksen loppu.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
- DaSkarnikS
Myykö mikään suomalainen firma eri värisiä putkia gauss pyssyihin??? Ja miten ne yleensä edes saa pois siitä prrrkeleen levystä ilman, että ne vaurioituu???
There Shall Be a New Dawn And a New Day When We Will Rise And They Will Be Driven Into The Darkness Forever
Omistatko muovileikkurit?DaSkarnikS kirjoitti:Ja miten ne yleensä edes saa pois siitä prrrkeleen levystä ilman, että ne vaurioituu???
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- DaSkarnikS
Joo, mutta silti sinne aina jää rosoinen kohta, joka sitten paistaa läpinäkyvän muovin läpi....
- Devastator
maalil pois?
mauno kirjoitti:....Sotavasara.netissä ei missään nimessä ole tarkoitus tappaa.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Jotkut oikeasti tykää maalata ne "hohtotikut" juuri sen takia koska niihin tulleet halkemat ja epäpuhtaudet voi näyttää tyhmiltä. Samoin ne ei useiden mielestä sovi hyvin muuten maalattujen figujen keskelle.
Jos kuitenkin haluaa ne pitää niin kannattaa matto veitsellä ottaa kummastakin päästä ½mm pois niin jää vähän siistimmiksi.
Jos kuitenkin haluaa ne pitää niin kannattaa matto veitsellä ottaa kummastakin päästä ½mm pois niin jää vähän siistimmiksi.