seekers of slaanesh-konffi
seekers of slaanesh-konffi
Mistä voisin rakentaa daemonetteja demonic mountin selässä eli seekers of slaanesheja?
Löytyy.
Re: seekers of slaanesh-konffi
Yksi mahdollisuus olisi ostaa boxillinen muovisia Dark Elf Cold One Knighteja ja käyttää näiden ratsuja.
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... 73x627.jpg
Tuossa olisi kuvaa, elikkäs tuollaisia liskoja. Yhdessä knightiboksissa (n. 20€) tulee kai viisi Cold Onea (en satavarma ole, korjatkaa jos olen väärässä.)
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... 73x627.jpg
Tuossa olisi kuvaa, elikkäs tuollaisia liskoja. Yhdessä knightiboksissa (n. 20€) tulee kai viisi Cold Onea (en satavarma ole, korjatkaa jos olen väärässä.)
Wut.
Edellä mainittu on tosiaan yksi optio, eikä edes pöllömmän näköinen. Helpoin vaihtoehto on kuitenkin metsästää vanhoja metallisia tai odotella uusia muovisia, joiden pitäisi ilmestyä vielä tämän vuoden aikana (hyvähän se on sanoa näin tammikuun alussa).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- jupu_pupu_mies
itsee ajattelin wocin marahorsemenien hevosia joihin tekisi stuffista pään ja hännän
- Kaapelikala
Entäs welffipollet? Noi on vähän sulavalinjaisempia kuin pohjoisen isot möröt.jupu_ kirjoitti:itsee ajattelin wocin marahorsemenien hevosia joihin tekisi stuffista pään ja hännän
Ja yksi ratkaisuhan olisi tehdä demoneteista tissimatoja ja sanoa näitä seekereiksi. Itse en ainakaan näkisi mitään pahaa.
- jupu_pupu_mies
no en minä enään niitä ole tekemässä kun hankin aidot :D... eikös pikulla ollut tissimato daemonetteja fiendeinä? no jos niistä tekee pienempiä ja laittaa cawalrybaselle niin mikäs siinä...