Herwannan Harrasteiltamat [päättyneet]
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Herwannan Harrasteiltamat ma/ke/pe 16-21:30
PIkkulinnut kertoivat että olisi 5 päivän vapaa putkitulossa niin että 14 ja 16 päivä pääsee poikkeamaan tampereella.
Nothing to see here move along noob.
Nappaan siis Legioonaa mukaan :PJackal kirjoitti:PIkkulinnut kertoivat että olisi 5 päivän vapaa putkitulossa niin että 14 ja 16 päivä pääsee poikkeamaan tampereella.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Asiallista itse voisin melkein ottaa sekä skornen&CygnarinPariah kirjoitti:Nappaan siis Legioonaa mukaan :PJackal kirjoitti:PIkkulinnut kertoivat että olisi 5 päivän vapaa putkitulossa niin että 14 ja 16 päivä pääsee poikkeamaan tampereella.
Peliseuraa 40k:hon? Lähes kaikki ajankohdat sopii. Pistekoolla ei niin väliä. Komennuksessa Avaruussusia max noin 3500pistettä.
YV:llä saa parhaiten kiinni.
YV:llä saa parhaiten kiinni.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Peliseuraa ensi maanantaikai vaparille? Käsittääkseni meillä on vielä silloin aikaa varattuna sinne ja olisi kiva päästä pelaamaan. Fabassa perlaan Vampyyrejä ja 40K:ssa örkkejä. Ihan kumpi vaan käy, kunhan pääsisi pelaamaan. Heittäkää yksäriä, sillä saa parhaiten kiinni niin sovitaan tarkemmin.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Itse Olen ainakin tulossa tänään maanantaina paikanpäälle. 40k.ta oon valmis pelaamaan, jos jotain kiinnostaa. Pelin koolla ei niin väliä.
Maanantaille 4.1. peliseuraa WM/H Mk2? Joku 25-35 pisteen peli olis jees alkaen klo 16:00
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Miehellä on asiallinenn ajatuksen juoksu. Meikä ottaa mielellään matsia kun vapaa päiväkin sattuu olemaan.Tom_Gore kirjoitti:Maanantaille 4.1. peliseuraa WM/H Mk2? Joku 25-35 pisteen peli olis jees alkaen klo 16:00
Deal!
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Näin "väliaikatietona" paikan päälle on nyt viimein saatu kohtuu iso kokoelma maastokappaleita ja -levyjä joten lautapelien ohessakin mahtuu nykyään se 2-3 figupeliäkin pyörimään samanaikaisesti. Tervetuloa tutustumaan jos et ole vielä saanut mahdollisuutta!
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
-
krushkilldestroy
Ite voisin ekaa kertaa tulla tona 13.01.2010 keskiviikkona.
Jos jotakuta kiinnostaa pelata suht. kokematonta Dark Eldar pelaajaa (joka ei btw
omista sääntökirjaa ja codexikin on ripattu) niin kiinnostais huikeasti. Säännöt osaan jotenkin
mutten tosiaan kokonaan ulkoa.
EDIT: Figuja valmiina 1000 pisteen edestä.
Jos jotakuta kiinnostaa pelata suht. kokematonta Dark Eldar pelaajaa (joka ei btw
omista sääntökirjaa ja codexikin on ripattu) niin kiinnostais huikeasti. Säännöt osaan jotenkin
mutten tosiaan kokonaan ulkoa.
EDIT: Figuja valmiina 1000 pisteen edestä.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Voin ottaa sun haasteen vastaan, krushkilldestroy. Pelaan örkeillä ja vaikka suosin täysikokoisia pelejä (1750), voin tarvittaessa pelata pienempiäkin. Miten vaan.
-
Fierysigil[FIN]
Pistetääs itsestäkin mainospysti näyviin (täh?), eli voin pelata 40k:ta sekä FaBaa, armeijoina tulee olemaan pimeitä enkeleitä sekä suurtonttuja. Piste koko mieluiten 1750 40k:n puolella ja 2000 FaBa:ssa. Ja ettei aivan magiapainotussonnaksi FaBa menisi niin en halua nähdä listoja joissa on enempää kuin 3 velhoa, tai 2 velhoa ja enemmän kuin 2 bound itemia. 40k onkin sitten vapaampaa ja myös pääpainotukseni. Päiväksi sopii nykyään mikä tahansa harrasteiltaman päivä. Yhteydenottoa YV:llä, kiitos. Proxyttää saa lievissä määrin ja hyvän maun rajoilla. Kävyt ja paperilaput voi heittää suoraan helvettiin, muutama pelkkä base saa kyllä olla.
-
krushkilldestroy
Joudun peruun ton keskiviikon meiningin kun mulla onkin sillon treenit.
No, joku toinen kerta sit!
Avausviestin kalenterit päivitetty. Eipä näillä näkymin ole tiedossa muita poikkeuksia koko keväänä kuin pitkäperjantai, pääsiäismaanantai, helakeskiviikko ja vappuaatto. Siispä sisään vaan.
Kuumia pelejä ovat ainakin Uncharted Seas, Strange Aeons ja Nuclear Renaissance. Voin yrittää löytää niille jostain raosta aikaa, jos jotakuta kiinnostaa.
Kuumia pelejä ovat ainakin Uncharted Seas, Strange Aeons ja Nuclear Renaissance. Voin yrittää löytää niille jostain raosta aikaa, jos jotakuta kiinnostaa.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Jeps, mainitaanpa täälläkin, että Malifauxia pääsee myös kohtapuoliin testailemaan. Useampia starttereita lienee kohtapuoliin matkalla Tampereen suuntaan, multa löytyy sääntökirja, pakkoja ja pari startteria.
Ja Strange Aeonsia pitänee kans joskus kokeilla.
Ja Strange Aeonsia pitänee kans joskus kokeilla.
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Joo ei haittaa. Mullekin tuli työpalaveri tuolle illalle joten en pääse itsekään. Ilmoittele kun pääset seuraavan kerran, katsellaan silloin.krushkilldestroy kirjoitti:Joudun peruun ton keskiviikon meiningin kun mulla onkin sillon treenit.
Ja Pariah, me siis pelataan perjantaina Masiinaa vai?
Shakaali voi taasen matkustaa Tampereelle Huomenissa jos jollain sattuisi olemaan intoa Masinaa pelailla.
Juu ilmottele vaan jos tarttet jotain muutakin lainaan kuolemanjaakon lisäksi.Jan von Carstein kirjoitti:Joo ei haittaa. Mullekin tuli työpalaveri tuolle illalle joten en pääse itsekään. Ilmoittele kun pääset seuraavan kerran, katsellaan silloin.krushkilldestroy kirjoitti:Joudun peruun ton keskiviikon meiningin kun mulla onkin sillon treenit.
Jos saan Monsterpocalypset pelattua nopeasti alta niin voisin nostaa vihaiset haltiat ekaa kertaa pelikentälle jos haluat niitä vastaan matsata.Jackal kirjoitti:Shakaali voi taasen matkustaa Tampereelle Huomenissa jos jollain sattuisi olemaan intoa Masinaa pelailla.
Mikäettei Haltioita ei olekkaan taas vähään aikaan tullut tallottua jaakkojen jalkoihin :PPariah kirjoitti:Juu ilmottele vaan jos tarttet jotain muutakin lainaan kuolemanjaakon lisäksi.Jan von Carstein kirjoitti:Joo ei haittaa. Mullekin tuli työpalaveri tuolle illalle joten en pääse itsekään. Ilmoittele kun pääset seuraavan kerran, katsellaan silloin.krushkilldestroy kirjoitti:Joudun peruun ton keskiviikon meiningin kun mulla onkin sillon treenit.
Jos saan Monsterpocalypset pelattua nopeasti alta niin voisin nostaa vihaiset haltiat ekaa kertaa pelikentälle jos haluat niitä vastaan matsata.Jackal kirjoitti:Shakaali voi taasen matkustaa Tampereelle Huomenissa jos jollain sattuisi olemaan intoa Masinaa pelailla.